MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 3:39 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sty 04, 2010 10:51 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 11, 2007 10:59 pm
Posty: 699
Lokalizacja: Warszawa (WK)
Pozwoliłem sobie poprawić ;)

mareczek8484 pisze:
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1262521430_merc1.jpg

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
V945 2.3T 97'
Ex: V945 93' "Knudsen"
Ex: W123 240D 78' Englischrot
Ex: 85' Oldsmobile Delta 88 Royale Brougham V8 307ci
Ex: W123 240D 84' 459 maroonbraun
Ex: 86' Chevy Caprice Wagon 5,0 V8 - moja pierwsza miłość...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 05, 2010 10:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:39 am
Posty: 146
Numer GG: 8145308
Lokalizacja: opolskie
Zgodnie z tytułem tematu mam pytanie: Po odpaleniu samochodu (nieistotne czy zimny czy ciepły) obroty na jałowym biegu spadają do ok 500obr/min, zdarza się że auto zgaśnie. Po krótkiej jeździe wszystko wraca do normy... na jakiś czas...

Cóż to??

Drugie pytanie: O co chodzi w tym aucie z nawiewami?? Ze skrajnych nawiewów ciągle leci zimne powietrze i nijak nie idzie tego zatrzymać (przynajmniej z prawej strony), nie bardzo rozumiem tych suwaków... Na jakiej zasadzie to wszystko działa????

Wiem że przynajmniej to drugie pytanie może być nieco... ,,śmieszne", ale jeśli ktoś ma coś pożytecznego do powiedzenia w tych kwestiach to z góry dzięki...:)

_________________
Corolla 1,4 VVTI 2001r 97KM - ex
Fiat Coupe 2.0 16V 1996r 138KM - ex
Audi A6 C4 2.0 16V 1994r 140KM - ex
Peugeot 307 SW 2.0 HDI 2002r. 150KM - ex
w126 3.0 180 KM 1986r - na co dzień


Ostatnio zmieniony wt sty 05, 2010 11:26 pm przez mareczek8484, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 05, 2010 11:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
A w jakim położeniu masz wybierak od automatu w tym momencie gdy spadają? U 'starego' obroty na jałowym biegu spadały też tak do 500 w momencie przełożenia z N na D, a przy przełączaniu na N na chwilę wzrastały z powodu zmniejszenia obciążenia.
Ale u niego nigdy nie gasł, chyba że na LPG [zlosnikz]

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 05, 2010 11:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:39 am
Posty: 146
Numer GG: 8145308
Lokalizacja: opolskie
Obroty na N spadają do około 500 - 600, a na D zdarza się, że gaśnie, a po chwili (tzn. po krótkiej jeździe) wszystko wraca do normy... a za jakiś czas znowu to samo...

_________________
Corolla 1,4 VVTI 2001r 97KM - ex
Fiat Coupe 2.0 16V 1996r 138KM - ex
Audi A6 C4 2.0 16V 1994r 140KM - ex
Peugeot 307 SW 2.0 HDI 2002r. 150KM - ex
w126 3.0 180 KM 1986r - na co dzień


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 07, 2010 12:02 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 29, 2009 10:35 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa - Wola
Środkowe nawiewy mają chłodzić twarz ;) np żebyś nie usnął :) uwielbiam to rozwiązanie bo przy konkretnym grzaniu nie muszę otwierać okien. Suwaki w prawo - zamknięte, w lewo - otwarte. jeśli prawy nie chce ci się zamknąć to pewnie pancerz linki wypadł z takiego "trzymadełka" ;) ;) tak jak u mnie.

_________________
W116 350SE brązowa po Wujku :D
W124 300TE srebrna po Pawle :P

Z napędem na tył jest jak z seksem,
po co jeździć na ręcznym skoro można dawać w piz*** ? :-D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 11, 2010 7:54 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 02, 2009 1:04 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
witam
widzę że kolega ciekawą Furmankę nabył- oby dobrze się jeździło jak i miliona kilometrów życzę w bez awaryjnej jeździe

_________________
obecnie Mercedes-Benz W124 250D "Szarak"
ex Mercedes-Benz W124 E200D - "Czarna Strzała"
ex Mercedes-Benz W210 E290TD - "Czołg"
ex Mercedes-Benz W124 250D "Zielony Szuwarek"
ex Polonez 1600 "Czerwony Smok"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl