MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 18, 2025 1:54 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 655 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 140 41 42 43 44 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lut 06, 2014 12:11 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
trocin pisze:
a sprzedalem bo zbieram na G klase [zlosnikok]


Nie zakładaj tylko nowego tematu, szkoda żeby ten odłogiem leżał ;)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
Post: czw lut 06, 2014 12:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
Dzieki za odpowiedz i podanie ceny sprzedazy. Wiem zatem ile musze zbierac. Zdaje sobie sprawe, ze w czym jak w czym ale w S-ce lepiej dołożyć niż kupić tanio i naprawiać.

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
Post: czw lut 06, 2014 2:36 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
trocin pisze:
a sprzedalem bo zbieram na G klase [zlosnikok]


O prosze :) Powodzenia w poszukiwaniach. A jakiej szukasz? 460/461/463? Dluga/krotka? Jaki silnik? Jakie przeznaczenie?

Strach sie przyznawac, ale to chyba moj pierwszy post w tym watku? - a nie, kilka pisalem, ale chyba w 2009-tym :)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: czw lut 06, 2014 3:20 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
461 długa 2.9td ale jeszcze musze troche dozbierać [zlosnikok]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: czw lut 06, 2014 6:37 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
trocin pisze:
461 długa 2.9td ale jeszcze musze troche dozbierać [zlosnikok]


Oj, to zbieraj :) Mocno ida w gore ceny tych 290-tek turbo, zwlaszcza dlugich. Mi uciekla sprzed nosa z przebiegiem 130.000km, w zasadzie nie uciekla, tylko kto inny mial prawo pierwokupu i skorzystal.
Jezeli bez swapowania to chyba najlepszy wybor G do offroadu, aczkolwiek teraz Greenlinery i Danish Defense robia furore. Co prawda 270cdi, ale jest to zupelnie inaczej zrobione. Ogladalem u kumpla, am kilka takich, rewelka. Jak dozbieram to wezme Greenlinera albo Profesionala, PUR ewentualnie. Staly 4x4 to jednak lepsze rozwiazanie niz dopinany przod.

A co zmierzasz robic z tym autem? Na codzien czy posmigac w terenie?

Za jakis rok znajomy bedzie sie pozbywal dlugiej 290-tki ale bez turbo. Biala, automat i tylko 70.000km obecnie, rosnie powoli. Auto lotniskowe, stad taki przebieg. Fabrycznie bez fotela pasazera, bo tam byla skrzynia na poczte :) Wszystkie przypadlosci "lotniskowca" usuniete. Mysle ze za 65k do wziecia. No ale bez turbo.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: czw lut 06, 2014 7:22 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Na codzień ma byc, ale jeszcze mi troche $$$ brakuje [hihi]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: pt lut 07, 2014 7:45 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
To nie lepiej 463 poszukac? 300-tke benzynowa lub 350-tke kupi sie taniej niz 290 turbo. A staly na 4 jest duzo lepszy na codzien, do tego znacznie lepszy komfort. Na codzien bral bym taka. Pare dni temu poszla bardzo fajna 350 za 40.000.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pt lut 07, 2014 11:56 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Wolę proste rozwiązania, do tego dołączany przód bardziej mi pasuje niż stały na 4, silnik 2.9TD tez zajebisty, dobrze go wspominam z okulara... ale widze ze ceny kosmos... a jak mialbym brac 463 to na pewno nie z M103, jak juz to z M104 G320 94-97, zobaczymy bo na razie kupka talarów za mała [zlosnik]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: pt lut 07, 2014 12:22 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Gela z M104 jest super, ale ceny tez powalaja niestety. Te G z najlepszymi silnikami strasznie cene trzymaja (320-tka, 300-tka turbo, 500-tka). 350-tki za to sa mocno zdolowane cenowo ze wzgledu na zla opinie o silniku z poczatkowego okresu produkcji (przegrzewanie). Ale jak sie to ogarnie, to jest to rewelacyjny woz i chyba najbardziej budzetowa 463.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: wt lut 11, 2014 12:39 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Myślałem, że się doszukam, ale po przekartkowaniu pierwszych ośmiu stron wymiękłem.
;)
Z racji tego, że "szkoda wątku" pisze tutaj.

Pytania od laika "stuczterdziestkowego":

Czy dociąganie drzwi było w W140 standardem, czy opcją?

Czy 300 Turbo ma w ogóle sens w kontekście spalania vs 500? To pytanie do praktyków, bo jako-taką wiedzę o "danych fabrycznych" mam.

A tera petarda idzie:

Jak się gazuje M119? Dobrze/źle, działa/nie działa, lubi/nie lubi?

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
Post: wt lut 11, 2014 1:01 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Dociaganie drzwi bylo opcja.
300-tka turbo nie bedzie oszczedna. Co prawda nie moge sie wypowiadac ws 140-tek, ale G 500 spala niewiele wiecej od G 300 turbo. Ja bym bral 500-tke i gazowal.
O gazowaniu jest sporo napisane na forum gelenda.pl , mam na mysli m119. Sa podane rozwiazania itp. Warto poczytac. Jest dosc swiezy watek o kupowaniu i gazowaniu g500.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: wt lut 11, 2014 1:09 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Jak mi jeszcze ktoś napisze ile to jest:
Bukol pisze:
G 500 spala niewiele wiecej od G 300 turbo.
w litrach na sto ;) Myślę, że G i S mogą palić podobnie. Czy jest szansa, że 140 mieściłaby się w 20 l gazu przy jeździe (nie totalnym staniu w korkach, tylko jako takim jechaniu do przodu) po mieście (Warszawie)?
Pytania kolejne:
Jaki duży zbiornik gazu zmieści się "w kole" W140?
Czy widział ktoś zbiornik gazu montowany w miejscu oryginalnego zbiornika paliwa i założony dodatkowy zbiornik benzyny "gdzieś indziej"?

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
Post: wt lut 11, 2014 1:18 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
szymon.dziawer pisze:
Czy widział ktoś zbiornik gazu montowany w miejscu oryginalnego zbiornika paliwa i założony dodatkowy zbiornik benzyny "gdzieś indziej"?

Jak ostatnio pytałem o tego typu rozwiązanie w kontekście S123 to pojawiły się pytania o zgodność przeróbki z homologacją.
W końcu zbiornik paliwa to dość kluczowy element i chyba nie bardzo można się tu bawić w "samowolkę budowlaną"...

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Post: wt lut 11, 2014 1:21 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
voytas pisze:
Jak ostatnio pytałem o tego typu rozwiązanie w kontekście S123 to pojawiły się pytania o zgodność przeróbki z homologacją.
W końcu zbiornik paliwa to dość kluczowy element i chyba nie bardzo można się tu bawić w "samowolkę budowlaną"...

Jest to argument, który mnie przekonuje.
[zlosnikok]

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
Post: wt lut 11, 2014 1:34 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: wt cze 26, 2007 9:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Kraków
voytas pisze:
homologacją.
W końcu zbiornik paliwa to dość kluczowy element i chyba nie bardzo można się tu bawić w "samowolkę budowlaną"...


Każda przeróbka jest niezgodna z homologacją auta. Samochód jest dopuszczony do ruchu z konkretnym wymiarem opon, felg, konkretną wysokością zawieszenia itd. Każda (jakakolwiek) modyfikacja teoretycznie uniemożliwia poruszanie się samochodem bez ponownego dopuszczania go do ruchu. Co więcej, to że część posiada homologację nie oznacza, że samochód z tą częścią ją posiada. To przynajmniej udało mi się ustalić po wielu "przyjemnościach" z małopolską drogówką.

Niestety, taki mamy klimat... tj. prawo. Wiadomo, że rzeczywistość jest inna, a prawo dziurawe (w Polsce, bo w takich np. Niemczech bazujących na tym samym prawie unijnym na każdą przeróbkę potrzeba mieć papiery (w moim pierwszym aucie były np. papiery na konkretne felgi (17' w aucie, gdzie w homologacji było 13-15), na układ wydechowy, na przyciemnione z tyłu szyby i na zawieszenie delikatnie obniżające auto (markowe H&R))

Dlatego, jeżeli ja miałbym u nas taki dylemat, to oczywiście wywaliłbym zbiornik paliwa, na jego miejsce dał zbiornik gazu, a zbiornik paliwa dał 20l homologowany typu Obrazek

_________________
//w123 280e


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 655 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 140 41 42 43 44 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl