MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 4:52 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 914 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw lis 29, 2007 11:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 9:36 pm
Posty: 435
Lokalizacja: [PSZ] Szamotuły
kiedy zdejmiesz brewki?
ogólnie autko gites tylko te brewki mnie się nie podobają... ;)
pozdrawiam :)
ps. te 3.0 pod maską... ;)

_________________
C180 T-Model 98'
Mondeo mk4 2.0 PB 08'
C3 1.1 PB 12'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 30, 2007 8:34 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
ALPAq pisze:
trzymam kciuki za ciebie mr_simon


Dzięki ALPAq [zlosnikz]

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 30, 2007 8:40 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
johnye300 pisze:
kiedy zdejmiesz brewki?
ogólnie autko gites tylko te brewki mnie się nie podobają... ;)
pozdrawiam :)
ps. te 3.0 pod maską... ;)

dzieki :)
a z brewkami pomajstruje jak bede mial czas... Mi tam one nie przeszkadzaja (moze dlatego ze siedzac za kierownica nie widze ich :P )

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 30, 2007 8:54 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr gru 06, 2006 8:02 pm
Posty: 100
jakie masz założone tutaj opony? w sensie jaki rozmiar dokładnie. no i felgi jaki rozmiar :) chce zimą kupic do swojej QP ładne felgi i opony na lato :D

pozdr

_________________
Mercedes 126 BEZ LPG KUPIĘ

Obrazek
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 30, 2007 11:27 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
te alusy monoblock co mam to sprzedaje
rozmiar 17" szerokosc chyba 7,5
opony przod: 225/40 17
tyl 23540 17

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 30, 2007 12:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 06, 2004 7:17 pm
Posty: 251
Numer GG: 14255
Lokalizacja: Łódź
Obrazek

czemu ma 4 rurki????

_________________
pzdr
Andrzej - Łódź

http://www.300CE-24.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 30, 2007 12:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr gru 06, 2006 8:02 pm
Posty: 100
śmiem twierdzic że tylko lewa dwururka jest aktywna i jest za nią puszka tłumika. Prawa dwu rurka to albo same rurki bez puszki, albo przedłużenie lewej puszki. Mam racje? :>

_________________
Mercedes 126 BEZ LPG KUPIĘ



Obrazek

Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 30, 2007 5:52 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Taka mala rzezba ale bez przesadnej wiochy :P prawa rurka tez ladnie dmucha :) jest odnoga z ostatniego tlumika

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 30, 2007 6:18 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
[zlosnik] czytajac tego post calyczas modlilem sie tylko zeby wszystkie rurki dmuchali i widze z Bog jednak istnieje [zlosnik] moglbys tam jszczewsadzic jeden tlumik z prawejk strony mysle ze lepiejby to wygladalo ogolnie autko ladne tylke te brewki mnie draznia :roll:
Pozdawiam

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 30, 2007 11:58 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
A moje wydechy faktycznie tak ci przeszkadzaja? Hmmm tu niema lipy!
A z brewkami pomysle...

mam problem... Po wybuchu gazu i naprawie (wymiana przewodow, swiec, kopulki i palca, aku, regulacji wtrysku i gazu ) silnik nie trzymaczasami rownych obrotow (czyt. Faluje) , czasmi gasnie, zeby zapalic kreci sie dluzej, dodam ze jes tak i na benzynie i na gazie.. Czy mozliwe ze po wybuchu cos roznioslo i taka reakcje powoduje lewe powietrze? Bo z rura dolotowa rozne rzezby robie i malo pomaga.
Prosze o pomoc!

Pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 01, 2007 12:32 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Podstawa po strzale gazu jak wsystępują większe uszkodzenia to sprawdzenie ustawienia klapy oraz potencjometru wskazującego jej położenie. Napięcie na jego środkowym pinie podczas pracy na wolnych obrotach powinno wynosić ~0,7V To takie podejście od d. strony ale działa :-)

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 01, 2007 1:20 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Myslisz ze to moze byc wina tego? Teoretycznie w "autko gaz" sprawdzali klape... Ale zbyt ufnym byc nie mozna.
A mogl bys mi dokladnie opisac polozenie tego potencjometru i sposob pomiaru?
Twoje zdrowko ;)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 01, 2007 1:22 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
http://www.sg-motorsports.com/AFS%20Pot%20write-up.htm

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 12:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
Witaj, na trzeciej stronie tego postu pisałem Ci co bym zrobił w pierwszej kolejności. Ty tego nie zrobiłeś i na efekty długo nie czekałeś.
Gorzej po wystrzale na tym wtrysku mechanicznym raczej marne szanse, że będzie chodził. Tzn chodził będzie ale będziesz miał problemy z zapalaniem, na zimnym będzie chodził nie tages. Wtrysk mechanczny to temat prosty i do ogarnieńcia ale mało jest mechaników co teraz o tym pojecie mają. Jeśli sam nie chcesz się bawić to zacznij szukać nowego zespołu regulacji mieszanki.
Pozdr

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 12:18 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmm i to falowanie obrotów, gaśnięcie (i na benie i na LPG) faktycznie moze o tym świadczyc... ok zrobie co się da! dzieki za pomoc <br>Dodano po 10 minutach.:<br>
ro2man pisze:
Witaj, na trzeciej stronie tego postu pisałem Ci co bym zrobił w pierwszej kolejności. Ty tego nie zrobiłeś i na efekty długo nie czekałeś.
Gorzej po wystrzale na tym wtrysku mechanicznym raczej marne szanse, że będzie chodził. Tzn chodził będzie ale będziesz miał problemy z zapalaniem, na zimnym będzie chodził nie tages. Wtrysk mechanczny to temat prosty i do ogarnieńcia ale mało jest mechaników co teraz o tym pojecie mają. Jeśli sam nie chcesz się bawić to zacznij szukać nowego zespołu regulacji mieszanki.
Pozdr

Co masz na mysli pisząc, że marne szanse że będzie chodził?
Rano pali bardzo ładnie .. ale pozniej juz chwile trzeba krecic (kilka sekund). Nie wiem czy na zimnym nie chodzi lepiej niz na ciepłym :) (wtedy co chodzi ssanie).
I co masz na myslu mowiąc o nowym zespole ??:) hehe nie strasz ludzi!
dzisiaj albo jutro idzie do warsztatu .. i bedzie zabawa z lewym powietrzeb (czy gdzies nie ssie) i z tą klapą :) ... Bo tak to ładnie chodzi tlyko obrotow nie trzyma ...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 914 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl