hmm i to falowanie obrotów, gaśnięcie (i na benie i na LPG) faktycznie moze o tym świadczyc... ok zrobie co się da! dzieki za pomoc <br>
Dodano po 10 minutach.:<br>
ro2man pisze:
Witaj, na trzeciej stronie tego postu pisałem Ci co bym zrobił w pierwszej kolejności. Ty tego nie zrobiłeś i na efekty długo nie czekałeś.
Gorzej po wystrzale na tym wtrysku mechanicznym raczej marne szanse, że będzie chodził. Tzn chodził będzie ale będziesz miał problemy z zapalaniem, na zimnym będzie chodził nie tages. Wtrysk mechanczny to temat prosty i do ogarnieńcia ale mało jest mechaników co teraz o tym pojecie mają. Jeśli sam nie chcesz się bawić to zacznij szukać nowego zespołu regulacji mieszanki.
Pozdr
Co masz na mysli pisząc, że marne szanse że będzie chodził?
Rano pali bardzo ładnie .. ale pozniej juz chwile trzeba krecic (kilka sekund). Nie wiem czy na zimnym nie chodzi lepiej niz na ciepłym

(wtedy co chodzi ssanie).
I co masz na myslu mowiąc o nowym zespole ??:) hehe nie strasz ludzi!
dzisiaj albo jutro idzie do warsztatu .. i bedzie zabawa z lewym powietrzeb (czy gdzies nie ssie) i z tą klapą

... Bo tak to ładnie chodzi tlyko obrotow nie trzyma ...
_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire WheelsCadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex