MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Ocynk W126 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=10041 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Pawełek [ śr sty 12, 2005 9:40 pm ] |
Tytuł: | Ocynk W126 |
Witam ! ![]() Mam pytanie co do ocynku blach w W126 - mam na oku 300SE, rocznik 1985, wygląda mi to na II serie, lecz nie moge znaleść informacji czy wszystkie 126 były cynkowane czy od któregoś rocznika ?? I tak przy okazji - czy ktoś wie co znaczy CAB w rozszyfrowaniu VINu ?? U mnie pojawia sie tam numerek (5 cyfr) ale nie wiem jak to się je... |
Autor: | Wookee [ śr sty 12, 2005 9:47 pm ] |
Tytuł: | |
1. o ocynku w 126 było, może z miesiąc temu - the power of archive! ![]() 2. 300 to II seria. Jak zgadza się VIN z wypasem, to i blachy (poza tymi rozwalonymi ![]() |
Autor: | Bukol [ czw sty 13, 2005 2:34 pm ] |
Tytuł: | |
Ocynk w 126 pojawił się razem z drugą serią, czyli w 2 połowie '85 roku. Każda 300SE/SEL będzie drugą serią, tak więc zawsze będzie miała ocynkowane nadwozie. Wraz z wprowadzeniem w/w zmieniono silniki, z produkcji wypadły: - 280SE/SEL - 380SE/SEL/SEC - 500SE/SEL/SEC otrzymał zmodernizowany silnik wprowadzono: - 260SE (bidulek ![]() - 300SE/SEL w miejsce 280 - 420SE/SEL/SEC w miejsce 380 (taka sama moc) - 500SE/SEL/SEC modernizacja - 560SE/SEL/SEC nowy silnik Nie uwzględniłem "amerykońskich" SD i SDLi bo to odrębna kategoria. Jak chcesz kupić takie ato, to najpierw spisz VIN i rozkoduj go sobie na naszej stronie lb poproś kogoś jeżeli sobie z tym nie poradzisz. VIN wszystko Ci powie. |
Autor: | Pawełek [ czw sty 13, 2005 2:43 pm ] |
Tytuł: | |
Wielkie dzięki za tę wyczerpującą odpowiedź ![]() Pierwsze co zrobiłem to właśnie VIN sprawdziłem u ruskich - wszystko się zgadza - wypas, kolory tapicerki i nadwozia, silnik i skrzynka tyż. Tylko dalej nie wiem co to ten CAB.... Pozdrowionka !! |
Autor: | Bukol [ czw sty 13, 2005 2:49 pm ] |
Tytuł: | |
Pawełek pisze: Tylko dalej nie wiem co to ten CAB....
Podaj cały "wydruk" z VIN'u. |
Autor: | Mitu [ czw sty 13, 2005 2:52 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: Ocynk w 126 pojawił się razem z drugą serią, czyli w 2 połowie '85 roku. Każda 300SE/SEL będzie drugą serią, tak więc zawsze będzie miała ocynkowane nadwozie. Wraz z wprowadzeniem w/w zmieniono silniki, z produkcji wypadły: - 280SE/SEL - 380SE/SEL/SEC - 500SE/SEL/SEC otrzymał zmodernizowany silnik Z produkcji wyszło także 280 S, jak mnie pamięć nie myli to masz Pan taką wersję tylko w starszym nadwoziu, chyba że coś się pozmieniało ![]() Bukol pisze: wprowadzono:
- 260SE (bidulek ![]() - 300SE/SEL w miejsce 280 - 420SE/SEL/SEC w miejsce 380 (taka sama moc) - 500SE/SEL/SEC modernizacja - 560SE/SEL/SEC nowy silnik 260 SE chyba nie jest taki bidulek, bo parametry ma pdobne do 280 SE ![]() ![]() Jeśli 420 w miejsce 380 to 560 jako lepsza wersja 500 moim zdaniem, bo nowy silnik to raczej nie jest ![]() |
Autor: | Bukol [ czw sty 13, 2005 2:56 pm ] |
Tytuł: | |
Mitu pisze: Z produkcji wyszło także 280 S.
(...) 260 SE chyba nie jest taki bidulek, bo parametry ma pdobne do 280 SE ![]() Jeśli 420 w miejsce 380 to 560 jako lepsza wersja 500 moim zdaniem, bo nowy silnik to raczej nie jest. Wiedziałem, że mnie poprawisz. Zastanawiałem się tylko kiedy ![]() ![]() A 260 to 160KM w porównaniu do 185 - czyli "bidulek", tak samo jak 280S. Może tak nazwę swoją 116? ![]() |
Autor: | Mitu [ czw sty 13, 2005 3:08 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: Wiedziałem, że mnie poprawisz. Zastanawiałem się tylko kiedy
![]() ![]() A 260 to 160KM w porównaniu do 185 - czyli "bidulek", tak samo jak 280S. Może tak nazwę swoją 116? ![]() Dziękuję za pamięć i wiarę we mnie ![]() Jednak osiągi 260 SE są lepsze niż 280 S, a 280 SE musiałby się mocno natrudzić żeby nadążyć - tak mi się wydaje, ale i tak wolę M 110 od M 103 ![]() Co do 560 to się zgadzam, ale nie do końca. Tak jak było W 116 450 SEL i wprowadzono W 116 450 SEL 6.9 to można określić, że to był całkiem nowy topowy model (dodano do palety M 100 w nowej wersji, ale wcześniej M 100 nie był kładziony do W 116, a tym sposobem M 117 nie był już najmocniejszy). W przypadku W 126 500 SEL i 560 SEL to był nowy, ale niecałkiem nowy topowy model (zmodernizowano M 117). Możemy iść na taki kompromis? ![]() |
Autor: | Wookee [ czw sty 13, 2005 3:13 pm ] |
Tytuł: | |
Mitu pisze: Co do 560 to się zgadzam, ale nie do końca. Tak jak było W 116 450 SEL i wprowadzono W 116 450 SEL 6.9 to można określić, że to był całkiem nowy topowy model. W przypadku W 126 500 SEL i 560 SEL to był nowy, ale niecałkiem nowy topowy model.
Możemy iść na taki kompromis? ![]() Ze źródeł zbliżonych do właściceli 560 wynika, że jest tam sporo więcej różności w tym silniku. Głównie german, krzem lub tym podobne ![]() |
Autor: | Pawełek [ czw sty 13, 2005 11:12 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Pawełek napisał:
Tylko dalej nie wiem co to ten CAB.... Podaj cały "wydruk" z VIN'u. VIN WDB1260241A204617 Model 300 SE Chassis 1260241A204617 Engine 103981 12 003095 Transmission 722319 02 717939 Order 0 5 204 05805 Approx. year 1985 Lights BOSCH Cab 02802 Dealer Bielefeld branch (204) Interior fabric gray or alpaca gray (078) Paint 172 anthracite grey metallic (с 01.01.1963) Options 412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983) 420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963) 430 headrests in the rear (с 01.01.1977) 470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993) 506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989) outside rear view mirror, right, convex, taxi export version 534 antenna, mechanically operated, without radio set (с 01.01.1963 по 30.11.1990) 570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970) front folding armrest w202 - housing at front with armrest 590 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), Germany green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - Germany (с 01.01.1972) 812 rear-mounted loudspeaker (с 01.11.1974) |
Autor: | JareG [ czw sty 13, 2005 11:54 pm ] |
Tytuł: | |
Pawełek pisze: Cytuj: Pawełek napisał: Tylko dalej nie wiem co to ten CAB.... Podaj cały "wydruk" z VIN'u. VIN WDB1260241A204617 Model 300 SE Chassis 1260241A204617 Engine 103981 12 003095 Transmission 722319 02 717939 Order 0 5 204 05805 Approx. year 1985 (..) To auto wyglada jak sadze tak ![]() |
Autor: | Pawełek [ pt sty 14, 2005 12:38 am ] |
Tytuł: | |
Bolszaja technika - wpisałem VIN a tu zdjęcie wyskoczyło ![]() Dzięki ![]() |
Autor: | Wookee [ pt sty 14, 2005 12:55 am ] |
Tytuł: | |
Pawełek pisze: Bolszaja technika - wpisałem VIN a tu zdjęcie wyskoczyło
![]() Dzięki ![]() Wpisz jeszcze raz, to zobaczysz od razu siebie za kółkiem ![]() ![]() |
Autor: | Bukol [ pt sty 14, 2005 5:47 pm ] |
Tytuł: | |
A ja ni cholery nie wiem co to ten CAB ![]() |
Autor: | Pawełek [ pt sty 14, 2005 6:13 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: To auto wyglada jak sadze tak Wszystko sie zgadza, to dokładnie to autko ale nie odpaliło ![]() Cytuj: Bukol Wysłany: 14 Sty 2005 16:47 Temat postu:
-------------------------------------------------------------------------------- A ja ni cholery nie wiem co to ten CAB Udało mi się weterana zagiąć ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |