MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

nivo w 124 300TD turbo
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=11882
Strona 1 z 2

Autor:  adamkatowice [ czw kwie 28, 2005 3:28 pm ]
Tytuł:  nivo w 124 300TD turbo

Witam
Mam jeszcze jedno pytanko tym razem odnośnie hydraulicznego zawieszenia w 124
Gdzie szukać pompy do hydraulicznej jeżeli nie ma jej na głowicy silnika, z tego co zaobserwowałem to większość MB posiada coś takiego dokładnie na przedzie silnika. Ja posiadam autko z turbina i nie ma czegoś takiego, natomiast kable z pojemnika do hydraulicznego zawieszenia biegną gdzieś pod silnik. Z tego co zaobserwowałem to inny samochodzik z TURBO też nie miał takiej pompy zamontowanej na głowicy.
Pozdrawiam
Adam

Autor:  JareG [ czw kwie 28, 2005 7:08 pm ]
Tytuł:  Re: nivo w 124 300TD turbo

adamkatowice pisze:
Gdzie szukać pompy do hydraulicznej jeżeli nie ma jej na głowicy silnika, z (..)
pod silnik. Z tego co zaobserwowałem to inny samochodzik z TURBO też nie miał takiej pompy zamontowanej na głowicy.

W przypadku silnika M103 pompa nivo jest zintegrowana z pompa od wspomagania. Sprawdz, czy nie jest tak u Ciebie przypadkiem [hehe]

Autor:  adamkatowice [ pt kwie 29, 2005 9:23 am ]
Tytuł: 

Dzięki za wskazówkę.
Mam pytanko jak coś takiego wygląda czy jest to dokładnie to samo, co na głowicy silnika czy troszkę inne.
W każdym razie wiem, że działa, bo wczoraj wlałem pod auto i starałem się podnieść trochę bardziej tył auta do góry, dźwigał się wiec pneumatyka jest sprawna, mam teraz tylko problem z tym jak wysoko powinna tylna część auta podniesiona.

Brat ma też 124 250 kombi i jak wsiadł do mojego autka to powiedział ze jakoś ten przód masz do góry zadarty.

W każdym razie patrząc na odstęp od krawędzi błotnika a kołem jest ok 6 cm, jaka wartość w tym przypadku jest poprawna.

Pozdrawiam
Adam

Autor:  JareG [ pt kwie 29, 2005 10:40 am ]
Tytuł: 

adamkatowice pisze:
Dzięki za wskazówkę.
Mam pytanko jak coś takiego wygląda czy jest to dokładnie to samo, co na głowicy silnika czy troszkę inne.

Zupelnie inne.

Cytuj:
Brat ma też 124 250 kombi i jak wsiadł do mojego autka to powiedział ze jakoś ten przód masz do góry zadarty.

W każdym razie patrząc na odstęp od krawędzi błotnika a kołem jest ok 6 cm, jaka wartość w tym przypadku jest poprawna.

6 cm to wg mnie duzo za duzo. Ale nie rozumiem do konca opisu sytuacji: piszesz, ze brat Ci mowi iz przod masz wysoko, a potem piszesz, ze (CHYBA?) tyl to roznica 6cm miedzy kolem a blotnikiem (czyli tyl jest za wysoko).
Zdecyduj sie na wersje [zlosnik][hehe]

BTW: 6cm czy to na tyle, czy na przodzie to za duzo, i to znacznie..

Autor:  WeebShut [ pt kwie 29, 2005 10:44 am ]
Tytuł: 

JareG pisze:
BTW: 6cm czy to na tyle, czy na przodzie to za duzo, i to znacznie..


No chyba, że W124 SUV [oczko]

Autor:  krzys124 [ pt kwie 29, 2005 1:18 pm ]
Tytuł: 

Jesli masz tak (mniej wiecej ) to masz dobrze

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11129 ... 20BOKU.jpg

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11147 ... g.merc.jpg

Nie sugerowac sie przednim kołem na 100% jest oki , choć na zdjeciu wyszło dziwnie ! [zlosnikz]

Autor:  adamkatowice [ pt kwie 29, 2005 1:18 pm ]
Tytuł: 

Przepraszam za mało precyzyjny opis.

Ondośnie tych 6 cm to jest to odstęp pomiędzy oponą a zewnętrzną częścią błotnika.

Może zapytam inaczej. Jaki wyznacznik sobie wziąc odnosnie wisokości wzniosu tylnego zawieszenia w 124 kombi.

Pozdrawiam
Adam

Autor:  JareG [ pt kwie 29, 2005 1:24 pm ]
Tytuł: 

adamkatowice pisze:
Przepraszam za mało precyzyjny opis.
Ondośnie tych 6 cm to jest to odstęp pomiędzy oponą a zewnętrzną częścią błotnika.

Przod czy tyl..? [hehe]

Cytuj:
Może zapytam inaczej. Jaki wyznacznik sobie wziąc odnosnie wisokości wzniosu tylnego zawieszenia w 124 kombi.

Np. taki: podloga ma byc rownolegla do gleby..

Autor:  adamkatowice [ pt kwie 29, 2005 1:33 pm ]
Tytuł: 

JareG pisze:
adamkatowice napisał:
Przepraszam za mało precyzyjny opis.
Ondośnie tych 6 cm to jest to odstęp pomiędzy oponą a zewnętrzną częścią błotnika.

Przod czy tyl..?


tył


JareG pisze:
Może zapytam inaczej. Jaki wyznacznik sobie wziąc odnosnie wisokości wzniosu tylnego zawieszenia w 124 kombi.

Np. taki: podloga ma byc rownolegla do gleby..


to wa takim razie powinno byc ok

Autor:  adamkatowice [ pt kwie 29, 2005 1:35 pm ]
Tytuł: 

krzys124 pisze:
Jesli masz tak (mniej wiecej ) to masz dobrze

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11129 ... 20BOKU.jpg

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11147 ... g.merc.jpg

Nie sugerowac sie przednim kołem na 100% jest oki , choć na zdjeciu wyszło dziwnie !


Biorąc pod uwagę to zdjątko to chyba musze troche go podnieść z tylu
Dzięki za pomoc
Adam

Autor:  adamkatowice [ pt kwie 29, 2005 1:39 pm ]
Tytuł: 

krzys124 pisze:
Jesli masz tak (mniej wiecej ) to masz dobrze

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11129 ... 20BOKU.jpg

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11147 ... g.merc.jpg

Nie sugerowac sie przednim kołem na 100% jest oki , choć na zdjeciu wyszło dziwnie !


Jednak patrząc na te zdjęcia wynika że podłoga nie jest całkiem poziomo do ziemi. Czyli tył jest lekko zadarty do góry
Pozdrawiam
Adam

Autor:  .:SPEEDYRIDER:. [ pt kwie 29, 2005 2:02 pm ]
Tytuł: 

Te auta nie musza być równolegle do ziemi czy cos w tym stylu. Ustawiasz poziom zawieszenia tak jak ci jest potrzebny. Jak mieszkasz na końcu świata gdzie nie ma dróg to ustawiasz sobie żeby wyżej stał, a jeśli ci to jest neipotzrebne to ustawiasz tak zeby łądnei wyglądal. Kolega mial 123 TD i jeździl jakiś czas z klapniętą pupą, ale potem stwierdził ze brzydko to wygląda i sobie delikatnie podniósł. Ustaw tak jak tobie się podoba. Ważne żeby było funkcjonalne i dobrze sie prezentowalo.

Autor:  _me: how_ [ pt kwie 29, 2005 2:07 pm ]
Tytuł: 

.:SPEEDYRIDER:. pisze:
Te auta nie musza być równolegle do ziemi czy cos w tym stylu. Ustawiasz poziom zawieszenia tak jak ci jest potrzebny. Jak mieszkasz na końcu świata gdzie nie ma dróg to ustawiasz sobie żeby wyżej stał, a jeśli ci to jest neipotzrebne to ustawiasz tak zeby łądnei wyglądal. Kolega mial 123 TD i jeździl jakiś czas z klapniętą pupą, ale potem stwierdził ze brzydko to wygląda i sobie delikatnie podniósł. Ustaw tak jak tobie się podoba. Ważne żeby było funkcjonalne i dobrze sie prezentowalo.


A czym to sobie kolega ustawił?

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ pt kwie 29, 2005 2:11 pm ]
Tytuł: 

własnie panowie jak wy regulujecie ten przeswit?

Autor:  _me: how_ [ pt kwie 29, 2005 2:15 pm ]
Tytuł: 

Wydawało mi się zawsze, że jak dołożysz 100 kg to sprawny układ podniesie tył o tyle, ile miałby się normalnie obniżyć, a tamten poziom to conajwyżej sprężyny.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/