MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

W124 - awaria automatu
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=15363
Strona 1 z 1

Autor:  zebda [ sob lis 19, 2005 11:13 am ]
Tytuł:  W124 - awaria automatu

Witam

Zakupione nowo W124 230 TE automat...Auto z 1991 roku, VIN podaje ze zamuwione w 1990...Przebieg, raczej oryginalny prawie 200 kkm.
Trasa z Wilna do Lodzi, wczesniej troche po Litwie jazdy, w Lowiczu auto tak jakby na chwile zlapalo wyzsze obroty (jakby na manualu na luzie wcisnac gaz, ale delikatnie, tak zeby tylko troche obroty skoczyly) i zostala tylko 1 i 2...automat nie wrzucal wyzej...wczesniej jechal az milo, bez szarpniec, kickdown byl normalnie...No i co to moze byc i dlaczego tak drogo? :)

Aha jest to relacja gdyz ja nie jechalem - ojciec autem z Wilna jechal.

Pozatym jak mowil auto cymes, cicho w srodku, dziura jak lej po bombie byc musi zeby cos wewnatrz poczuc, no i poki wszystkie IV biegi byly jechalo sie przecudnie.

Autor:  semil05 [ ndz lis 20, 2005 12:29 am ]
Tytuł: 

Witam u mnie zrobiło sie to samo, okazało sie że pękła uszczelka w koszu sprzęgła,po wymianie tej uszczelki i dwóch teflonowych nadal sie śłizga ale tylko na 4 i może ktoś coś doradzi

Autor:  skorpionkrak [ ndz gru 18, 2005 9:11 pm ]
Tytuł: 

Panowie sprawdzcie poziom oleju w skrzyni. Jak jest malo to sie tak dzieje

Autor:  semil05 [ pn gru 19, 2005 11:20 pm ]
Tytuł: 

zgadzam sie , żle dokręciłem miske , uciekło mi 3l oleju i zgubiłem 3i4 po dolaniu wróciło wszystko do normy

Autor:  zebda [ wt gru 20, 2005 10:21 pm ]
Tytuł: 

skorpionkrak pisze:
Panowie sprawdzcie poziom oleju w skrzyni. Jak jest malo to sie tak dzieje


No i sie okazalo po ze w czasie jazdy olej wyciekl ze skrzyni biegow...nie do konca wiadomo jak i sie skrzynia uszkodzila...po wymianie elementow skrzynia chodzila ladnie, choc ostatnio przy zmianie z II na III szarpie powyzej 2 tys obrotow - olej jest - powyzej 2 tys orotow zanim zmieni gaz jeszzce wchodzi o 500-700 obrotow...jutro jade wyregulowac!

Pzdr!

Autor:  Konri [ sob sty 07, 2006 10:05 pm ]
Tytuł: 

No i jak tam skrzynia po regulacjach? Pomoglo cos? bo u mnie tez szarpie a nie wiem dlaczego.

Autor:  stanleym126 [ ndz sty 08, 2006 3:01 pm ]
Tytuł: 

Regulacje przeprowadza sie nie tylko cięgnami.Może to sie przyda na poniższym linku

http://www.automat.pl/infoserwis/modulatory/index.html

Autor:  zebda [ pn sty 09, 2006 5:15 pm ]
Tytuł: 

Dziwna sprawa bo na gazie wogule mniej szarpie niz na benzynie...no a pozatym mam jeszcze za 160zl do wymiany jakis tam sprzecik przy skrzyni, czy przy sterowaniu skrzynia i wtedy ma byc wogule cacy...teraz, szczegolnie jak jest zimny to mu sie szarpnac, albo na obrotach chwile zdarzy przytrzymac.

Autor:  stanleym126 [ pn sty 09, 2006 5:19 pm ]
Tytuł: 

Możę do wymiany modulator ciśnienia.On jest membranowy i może to prze to szarpie.Niestety trzeba wymienić jakąs część żeby było dobrze.

Autor:  zebda [ wt sty 10, 2006 12:39 pm ]
Tytuł: 

~stanleym126 jak przeczytalem twoj post to sobie przypomnialem, tak chodzi o modulator...jak wroce do Lodzi...czyli za jakies 3-4 tygodnie to jade go wymienic, bo to koszt juz nie duzy i mam nadzieje ze bedzie smigac tak jak po naprawie, a przed wpadnieciem jakiejs sprezynki do sterownika i czegos tam jeszcze :evil: , czyli bez najmniejszych szarpniec! [zlosnik]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/