MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
W124 - awaria automatu https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=15363 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | zebda [ sob lis 19, 2005 11:13 am ] |
Tytuł: | W124 - awaria automatu |
Witam Zakupione nowo W124 230 TE automat...Auto z 1991 roku, VIN podaje ze zamuwione w 1990...Przebieg, raczej oryginalny prawie 200 kkm. Trasa z Wilna do Lodzi, wczesniej troche po Litwie jazdy, w Lowiczu auto tak jakby na chwile zlapalo wyzsze obroty (jakby na manualu na luzie wcisnac gaz, ale delikatnie, tak zeby tylko troche obroty skoczyly) i zostala tylko 1 i 2...automat nie wrzucal wyzej...wczesniej jechal az milo, bez szarpniec, kickdown byl normalnie...No i co to moze byc i dlaczego tak drogo? ![]() Aha jest to relacja gdyz ja nie jechalem - ojciec autem z Wilna jechal. Pozatym jak mowil auto cymes, cicho w srodku, dziura jak lej po bombie byc musi zeby cos wewnatrz poczuc, no i poki wszystkie IV biegi byly jechalo sie przecudnie. |
Autor: | semil05 [ ndz lis 20, 2005 12:29 am ] |
Tytuł: | |
Witam u mnie zrobiło sie to samo, okazało sie że pękła uszczelka w koszu sprzęgła,po wymianie tej uszczelki i dwóch teflonowych nadal sie śłizga ale tylko na 4 i może ktoś coś doradzi |
Autor: | skorpionkrak [ ndz gru 18, 2005 9:11 pm ] |
Tytuł: | |
Panowie sprawdzcie poziom oleju w skrzyni. Jak jest malo to sie tak dzieje |
Autor: | semil05 [ pn gru 19, 2005 11:20 pm ] |
Tytuł: | |
zgadzam sie , żle dokręciłem miske , uciekło mi 3l oleju i zgubiłem 3i4 po dolaniu wróciło wszystko do normy |
Autor: | zebda [ wt gru 20, 2005 10:21 pm ] |
Tytuł: | |
skorpionkrak pisze: Panowie sprawdzcie poziom oleju w skrzyni. Jak jest malo to sie tak dzieje
No i sie okazalo po ze w czasie jazdy olej wyciekl ze skrzyni biegow...nie do konca wiadomo jak i sie skrzynia uszkodzila...po wymianie elementow skrzynia chodzila ladnie, choc ostatnio przy zmianie z II na III szarpie powyzej 2 tys obrotow - olej jest - powyzej 2 tys orotow zanim zmieni gaz jeszzce wchodzi o 500-700 obrotow...jutro jade wyregulowac! Pzdr! |
Autor: | Konri [ sob sty 07, 2006 10:05 pm ] |
Tytuł: | |
No i jak tam skrzynia po regulacjach? Pomoglo cos? bo u mnie tez szarpie a nie wiem dlaczego. |
Autor: | stanleym126 [ ndz sty 08, 2006 3:01 pm ] |
Tytuł: | |
Regulacje przeprowadza sie nie tylko cięgnami.Może to sie przyda na poniższym linku http://www.automat.pl/infoserwis/modulatory/index.html |
Autor: | zebda [ pn sty 09, 2006 5:15 pm ] |
Tytuł: | |
Dziwna sprawa bo na gazie wogule mniej szarpie niz na benzynie...no a pozatym mam jeszcze za 160zl do wymiany jakis tam sprzecik przy skrzyni, czy przy sterowaniu skrzynia i wtedy ma byc wogule cacy...teraz, szczegolnie jak jest zimny to mu sie szarpnac, albo na obrotach chwile zdarzy przytrzymac. |
Autor: | stanleym126 [ pn sty 09, 2006 5:19 pm ] |
Tytuł: | |
Możę do wymiany modulator ciśnienia.On jest membranowy i może to prze to szarpie.Niestety trzeba wymienić jakąs część żeby było dobrze. |
Autor: | zebda [ wt sty 10, 2006 12:39 pm ] |
Tytuł: | |
~stanleym126 jak przeczytalem twoj post to sobie przypomnialem, tak chodzi o modulator...jak wroce do Lodzi...czyli za jakies 3-4 tygodnie to jade go wymienic, bo to koszt juz nie duzy i mam nadzieje ze bedzie smigac tak jak po naprawie, a przed wpadnieciem jakiejs sprezynki do sterownika i czegos tam jeszcze ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |