| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| LPG w 126 pomocy !!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=1546 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | 380se [ pn gru 30, 2002 11:25 am ] |
| Tytuł: | LPG w 126 pomocy !!! |
Witam, Od tygodnia jestem posiadaczem W 126 380se a do soboty mam instalacje gazową którą montował zakład "krzak" i pewnie to jest przyczyną moich problemów, a problemy są następujące - z filtrem powietrza jest strasznie słaby (filtr jest nowy) - podczas zwalniania z poniżej 60-tki gaśnie ale nie zawsze czasem jest OK. obroty ustawione są w okolicy 700 - instalacje gazową wyprodukowała firma BRC jest to prosta instalacja gazowa bez komputera. Jeśli ktoś z Was ma doświadczenie w tej materii to proszę o pomoc jeśli potrzebne są dodatkowe informacje proszę zadawajcie pytania jak nastolatce bo tępy jestem w tym temacie. Bardzo dziękuje za pomoc Piot |
|
| Autor: | Ocet [ pn gru 30, 2002 7:04 pm ] |
| Tytuł: | |
A jak chodzi na benzynie? |
|
| Autor: | Kowal [ pn gru 30, 2002 8:53 pm ] |
| Tytuł: | |
Witam Mam taką instalację (tyle że przy silniku 5,7 litra) ale już ją dokładnie przestudiowałem i z chęcią pomogę Niestety nie da się tego zrobić na forum więc ze względu na bliskość zamieszkania proponuję umówić się jakoś Jutro może być ciężko a w środę będe odsypiał (rano) ale po południu może jakoś się uda. Czekam na propozycję. (Mój numer 502029429).
|
|
| Autor: | Pszczola [ pn gru 30, 2002 11:56 pm ] |
| Tytuł: | Re: LPG w 126 pomocy !!! |
380se pisze: Witam,
Od tygodnia jestem posiadaczem W 126 380se a do soboty mam instalacje gazową którą montował zakład "krzak" i pewnie to jest przyczyną moich problemów, a problemy są następujące - z filtrem powietrza jest strasznie słaby (filtr jest nowy) - podczas zwalniania z poniżej 60-tki gaśnie ale nie zawsze czasem jest OK. obroty ustawione są w okolicy 700 - instalacje gazową wyprodukowała firma BRC jest to prosta instalacja gazowa bez komputera. Jeśli ktoś z Was ma doświadczenie w tej materii to proszę o pomoc jeśli potrzebne są dodatkowe informacje proszę zadawajcie pytania jak nastolatce bo tępy jestem w tym temacie. Bardzo dziękuje za pomoc Piot ja mialem jaja z gasnieciem na jalowym . trzeba podkercic obroty na przepustnicy taka srobka , odpal i na sluch podkerc , najlepiej na 900 |
|
| Autor: | webster [ wt gru 31, 2002 10:00 am ] |
| Tytuł: | |
Tak, masz automat, pwoinny być na 800-900.. |
|
| Autor: | Kowal [ czw sty 02, 2003 10:12 am ] |
| Tytuł: | |
Tu nie chodzi o wolne obroty, ponieważ są one prawidłowe. Prawdopodobną przyczyną złego funkcjonowania instalacji gazowej jest uszkodzony parownik (uszkodzone membrany). Po zamontowaniu nowego będzie wiadomo na 100%. Na dzień dzisiejszy można tylko gdybać. (Problem raczej ciężko by było dokładnie opisać więc raczej nie warto na razie gdybać o tym na forum)
|
|
| Autor: | hatti [ pt sty 03, 2003 10:51 am ] |
| Tytuł: | |
No to po pierwsze masz problem - porzadna regulacja instalacji nie powodujaca wystrzalow to spory klopot...Jesli piszesz ze z filtrem jest taki slaby to cos mocno nie tak, bo zazwyczaj wtedy podcisnienie jest wieksze i wiecej gazu jest podawane do kolektora niz w sytuacji bez filtra.Najlepiej jesli udasz sie do jakiegos zakladu ktory troche zna sie na tym co robi i oni zajma sie regulacja.Jesli sie na tym nie znasz, to proby regulacji moga sie skonczyc wystrzalem, a ten czesto moze byc przyczyna nieprzyjemnych konsekwencji w postaci rozpieprzonego ukladu wtrysku i obudowy filtra powietrza.Widzialem juz takie zwloki ukladu zasilania po strzale. Co do regulacji BRC - ustala sie naraz kilka parametrow - trzeba zgrac ze soba nastawy - wolne obroty silnika, dysza biegu jalowego w reduktorze, wstepne napiecie membrany parownika.Do tego parownik BRC posiada jeszcze mozliwosc podlaczenia turbiny - ja to wykorzystalem do wyrownania cisnien na membranie i cisnienia w kolektorze dolotowym (czego gazownicy nigdy nie robia - latwiejszy sposob zwykle przez nich stosowany to mechaniczne ograniczenie dolotu powietrza do filtra powietrza). To tyle - jesli masz jakies pytania - sluze odpowiedzia, ale jesli sie na tym nie znasz - to nie polecam zajmowaniem sie tym samemu - mozna sobie niepotrzebnie narobic bigosu Pozdrawiam |
|
| Autor: | 380se [ pn sty 13, 2003 2:37 pm ] |
| Tytuł: | |
Szanowni Koledzy Problem leżał w parowniku po wymianie wszystkie powyżej wymienione usterki ustały, Czy wasze silniki zasilane LPG posiadają świece do gazu, jeśli tak to co to daje i jak to się zachowuje podczas jazdy za benzynie. Dziękuje za pomoc koledze KOWALOWI, który poświęcił troszkę czasu na regulację mojej instalacji. |
|
| Autor: | Kowal [ wt sty 14, 2003 9:19 pm ] |
| Tytuł: | |
Witam
Świece do gazu, tak jak i jakiś "cudowny" olej silnikowy to mit. Osobiście mogę polecić świece zapłonowe firmy Brisk. Po ich wkręceniu wolne obroty podniosły mi się o 150-200rpm. I to jest fakt!!! Oczywiście nikogo nie namawiam, po prostu piszę to co sam zobaczyłem. Ważne są również przewody wysokiego napięcia, jak mają przebicia to nawet "cudowne" świece do gazu (testowane przez miliardy kilometrów i powodujące 100% przyrost mocy i 200% momentu obrotowego) nie pomogą
P.S. Jeżeli zdecydujecie się na świece Brisk'a to pamiętajcie żeby dokładnie odszukać w katalogu swój samochód i kupić te świece które do NIEGO PASUJĄ !!!!!!! Sama ciepłota czasami nie wystarczy i można się wykosztować na darmo. A o takich przypadkach słyszałem już kilkakrotnie. Piotrek wpadnij w wolnej chwili i pochwal się mietkiem LPG
Pozdrawiam |
|
| Autor: | Wurcel [ śr sty 15, 2003 9:41 pm ] |
| Tytuł: | |
Kowal pisze: Osobiście mogę polecić świece zapłonowe firmy Brisk. Po ich wkręceniu wolne obroty podniosły mi się o 150-200rpm. I to jest fakt!!!
Cześć! A jakich świec używałeś poprzednio? |
|
| Autor: | webster [ śr sty 15, 2003 10:15 pm ] |
| Tytuł: | |
Znam dokładnie ten sam przypadek...tylko nie uwzględniam w to filtra..możesz mieć padnięte regulatory zaworów na cylindrach..nie stuka troche przy odpalaniu na dużych mrozach? |
|
| Autor: | Kowal [ śr sty 15, 2003 10:50 pm ] |
| Tytuł: | |
Wurcel pisze: A jakich świec używałeś poprzednio?
Poprzednio używałem NGK i Bosch'a. Nie podam Ci dokładnie modelu, ale Bosch był 4-ro elektrodowy a NGK były zwykłe. |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|