Gerri pisze:
Bez wyjęcia całej deski wyjęcie nagrzewnicy jest niemożliwe. Pod deską, w poprzek samochodu umieszczona jest rura wzmacniająca kabinę pasażerską - ją też trzeba zdemontować, inaczej skrzynka ogrzewania nie wyjdzie.
Oprócz tego należy zdemontować dół deski z lewej i prawej strony, środkową konsolę / tunel (czyli zdemontować całe sterowanie ogrzewaniem, radio, popielniczkę) Środkowa konsola jest połączona z deską dwoma śrubami w górnej części.
Dalej trzeba zdemontować osłony słupków (bo przeszkadzają), osłony głośników (bo pod nimi są śruby) kierownicę i przełącznik pod kierownicą (też przeszkadzają) środkowy nawiew (bo jest połączony śrubą imbusową z przesłonką w zespole ogrzewania)
Zaręczam, że śrubek jest duuużo więcej niż trzy, a wyjęcie licznika w tej całej robocie to najmniejszy pikuś.
poprostu wymontowac deske,
a licznik... jak linka jest na "styk" od prędkościomierza, to jest to najgorsza część - przynajmniej dla mnie