MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Mercedes W124 250 DT i 300 DT https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=16381 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mojojojo13 [ ndz sty 15, 2006 1:29 pm ] |
Tytuł: | Mercedes W124 250 DT i 300 DT |
przymierzam się do zakupu W123 i chciałem zasięgnąc waszej opini na temat tych silników - szczególnie 300turbo - na co zwrócic uwagę - gdzieś śmigneło mi głowice pękają - czy to prawda - jak ocenić stan turbiny - ile taki silnika pali - domyślam się że głowica jest inna w porównaniu z silnikiem bez turbo? Za wszelkie info dziękuje ![]() |
Autor: | stanleym126 [ ndz sty 15, 2006 1:49 pm ] |
Tytuł: | Re: Mercedes W124 250 DT i 300 DT |
mojojojo13 pisze: przymierzam się do zakupu W123 i chciałem zasięgnąc waszej opini na temat tych silników - szczególnie 300turbo - na co zwrócic uwagę - gdzieś śmigneło mi głowice pękają - czy to prawda - jak ocenić stan turbiny - ile taki silnika pali - domyślam się że głowica jest inna w porównaniu z silnikiem bez turbo?
Za wszelkie info dziękuje ![]() Z tego co sie orientuję to kłopot z głowicami był w klasie S 350 turbo tak w 126 jak i w 140.Turbinę trzeba by sprawdzić u fachowca bo jak jest padaczka to zakup auta może okazać sie problematyczny.Silnik z turbo ma inne parametry i podzespoły jak silnik bez turbo.Przy tym juz wieku auta lepiej kupić z motorem bez turbo. |
Autor: | Wookee [ ndz sty 15, 2006 3:30 pm ] |
Tytuł: | |
O silnikach turbo D było trochę na Forum. 1. Feniks robił swój samochód i walczył m.in. z głowicą oraz z chłodnicą. 2. Były też wymieniane niedomagania - głównie mikropęknięcia głowicy. 3. Trubinę z zewnątrz, to tylko na słuch może ocenic ktoś, kto ma wprawę. Niestety IMO nawet wyjęcie jej niewiele pomoże. |
Autor: | wojz [ ndz sty 15, 2006 3:47 pm ] |
Tytuł: | |
Wookee pisze: Feniks robił swój samochód i walczył m.in. z głowicą oraz z chłodnicą. Fenix to ma 123, i owszem, a Koledze mojojojo13, mimo drobnej literówki w treści posta, chodzi o W124 - patrz tytuł wątku Wookee pisze: Trubinę z zewnątrz, to tylko na słuch może ocenic ktoś, kto ma wprawę. Niestety IMO nawet wyjęcie jej niewiele pomoże
W najgorszym wypadku turbina nie jest jakimś kosmicznym wydatkiem. Regenerowane są osiągalne w bardzo przyzwoitych cenach. |
Autor: | Wookee [ ndz sty 15, 2006 3:57 pm ] |
Tytuł: | |
wojz pisze: chodzi o W124
łups ![]() |
Autor: | mojojojo13 [ pn sty 16, 2006 10:16 pm ] |
Tytuł: | |
a jakie spalanie? jeśli głowica pęknięta to praca na zimnym silniku nieprzyzwoicie głośna? jeśłi turbina zdycha to min dymi na ciepłym? a jakie spalanie takiego 300 Dt? |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn sty 16, 2006 10:27 pm ] |
Tytuł: | |
Ocho sie zaczyna-ogladałes jakies Turbo co głosno pracuje? nie mam pojecia czemu ale 124 z turbo nawet jak sa dobre to maja inna twardszą prace silnika.Jak głosno pracuje,klekoce i dymi to daj sobie spokoj-skarbonka. |
Autor: | mojojojo13 [ pn sty 16, 2006 10:37 pm ] |
Tytuł: | |
jeszcze nie oglądałem jutro jadę ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MMM [ pn sty 16, 2006 10:50 pm ] |
Tytuł: | |
mojojojo13 pisze: jeszcze nie oglądałem jutro jadę
![]() ![]() ![]() Jak chcesz oblookać jak powinno chodzić 300DT to zapraszam do mnie ![]() |
Autor: | mojojojo13 [ pn sty 16, 2006 10:52 pm ] |
Tytuł: | |
MMM - to napisz ile ci pali i na co szczególnie zwrócić uwagę PS. zadzwonie jutro a ty odpalisz DT i porównam ![]() |
Autor: | MMM [ pn sty 16, 2006 11:26 pm ] |
Tytuł: | |
mojojojo13 pisze: MMM - to napisz ile ci pali i na co szczególnie zwrócić uwagę NIGDY, nawet przy ostrej jeździe >180 i ciężkiej nodze po mieście nie spalił więcej niz 10,5l. Zwykle wyrabia się w 9-9,5l, nawet przy takich temperaturach jak teraz. Polecam lekturę: http://www.mb.org.pl/forum/showflat.php ... =5&o=&vc=1 mojojojo13 pisze: PS. zadzwonie jutro a ty odpalisz DT i porównam
![]() Dzwoń ![]() |
Autor: | mojojojo13 [ wt sty 17, 2006 2:04 pm ] |
Tytuł: | |
może ktoś rozgryźć te kody? 260 , 466 ,593 ,724,845 oglądałem dziś 300 dt i było zupelnie tak jak przewidzialem - do d.......... ![]() Za to oglądałem całkiem fajną T z 92 r 2,5d naprawde ładna -przebieg 295 tyś(wszystkie papiery od pocatku są) - silnik chodzi jak zegareczek , po wymianie mostu i wszystkiego co ponoć sie nadawalo do tego (łożyska ,szczęki , tarcze)- tylko jest kilka ale - widać że była malowana cała klapa tylna (nie różni się ale widać po zaciekach od spodu) - jeszcze w holandi - zepsuty samoregulator obrotów ,wypas jak wyżej i co najdziwniejsze w tak dobrym stanie spodu jeszcze nie widzialem w w124 - i od srodka i od zewnątrz - brak rdzy w miejscu na podnośnik - nivo dziala i trzyma poziom - coś facet przebąkiwal ze jst automatyczne domykanie klapy ale nie podlączone cena to 13 k - aha tylna kanapa nie od pary (ponoc tamta sie podarła) |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |