MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
LPG wystrzalowo https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=1639 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Daniel [ pn sty 13, 2003 8:12 pm ] |
Tytuł: | LPG wystrzalowo |
No to mi sie udalo wystrzelic zawor w swojej beczulce. ![]() |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ pn sty 13, 2003 8:35 pm ] |
Tytuł: | |
Jak mnie gazownia w 230E zrobiła swego czasu "buuummmm!!!!" to musiałem kupić cały ostatni tłumik, bo się całkowicie rozszedł na spawie ![]() ![]() |
Autor: | marcin280e [ pn sty 13, 2003 10:25 pm ] |
Tytuł: | Re: LPG wystrzalowo |
Daniel pisze: No to mi sie udalo wystrzelic zawor w swojej beczulce.
![]() A jaki zawór bo nie wiem o co chodzi? |
Autor: | Sebian [ wt sty 14, 2003 10:12 am ] |
Tytuł: | Re: LPG wystrzalowo |
Daniel pisze: No to mi sie udalo wystrzelic zawor w swojej beczulce.
![]() Może się powtarzam, ale "Na gaz najlepsze są... kuchenki gazowe". Aha, nie zdziw się, jeśli to samo usłyszysz z ust Zbyszka Brolera ![]() ![]() |
Autor: | webster [ wt sty 14, 2003 3:57 pm ] |
Tytuł: | |
Sebian, przestań już, ten temat był i niech zostanie zamknięty... ![]() ![]() |
Autor: | Kowal [ wt sty 14, 2003 9:48 pm ] |
Tytuł: | |
Zawór z tego co wiem może się "wypalić", a dokładniej gniazdo zaworowe. Ale żeby wystrzelił ???? I to w którą stronę??? Jeżeli LPG strzeli to kierunki wystrzału są generalnie dwa. 1. Wystrzał w układ wydechowy, przy otwartych zaworach wydechowych gaz wystrzela w komorze spalania i częściowo w kolektorze wydechowym co powoduje jak już to Mike napisał np. odstrzelenie tłumika w dosłownym tego słowa znaczeniu ![]() 2. Dużo groźniejszy wybuch który cofa się z komory spalania przez zawory ssące do kolektora dolotowego. W przypadku W123 280E czyli wtrysk, najbardziej obrywa "membrana/przepustnica" w gardzieli dolotu powietrza (gazownicy montują tzw. odboje które pomagają tyle że przepustnica "tylko" ![]() ![]() ![]() ![]() Co do wystrzału zaworu to na logikę zakładamy że faktycznie zerwał się, sprężynka pękła i dalej nasz zaworek leci sobie na spotkanie z tłokiem poczym mówią sobie dzień dobry i zaworek (jak jest mocny) to wbija się w główkę tłoka. Nie da się tego tak na prętce załatać. Jeżeli poleci w drugą stronę to powie dzień dobry głowicy i zobaczysz jak sterczy z niej (węższą stroną) do góry ![]() Może się mylę jeżeli tak to czekam na poprawki. ![]() |
Autor: | Daniel [ śr sty 15, 2003 10:44 pm ] |
Tytuł: | Gaz |
Zostawilem dzis autko u Brolera. Oto wyniki: po pierwsze swiece - jakis miesiac temu kupilem swiece Boscha 4-elektrodowe - blad sprzedawca sprzedal mi nie takie jak trzeba, pomimo tego ze dobre pol godziny grzebal w katalogu. po drugie - przewody wysokiego napiecia - kupilem Medbrytu sadzac ze to rozsadne ekonomicznie i technicznie posuniecie - tu Broler powiedzial ze sprzedawca powinien przed sprzedaza zapytac sie o vin mojego autka, bo okazalo sie ze przewody do tego typu silnika powinny byc inne po trzecie - nie znam sie wiec wybaczcie moja indolencje - regulacja dolnej przepustnicy plus klapa przepustnicy do naprawy. Koszt 315 zl bez przewodow na ktore mnie w tej chwili juz nie stac (ok 500 zl). Poki co podlicam budzet domowy i jade jutro po kochana Mercedes (ktora niestety znowu bede musial podlaczyc do gazy, poniewaz teraz pali grubo ponad 20 l/100. Pozdrawiam i dziekuje za porady |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |