| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Kilka pytan technicznych:) https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=16790 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Rybaczenkow [ pt lut 03, 2006 6:49 pm ] |
| Tytuł: | Kilka pytan technicznych:) |
1. w predkosciomierzu w przedziale o 0-40 km/h wskazowka lata mi w gore i w dol o jakies 10km. wymiana linki zalatwi sprawe? 2. do czego podlaczony jest wskaznik temp wody? do termostatu? i czy temp silnika 300D 70stC to nie zamalo? (obojetnie w jakich warunkach i predkosciach) 3.po przekroczeniu 80km/h zaczyna wyc most napedowy. jest jakis sposob zeby chociaz troche go wyciszyc? zmiana oleju cos da? 4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem? 5.bawilem sie ostatnio licznikiem (spalila sie lampa podswietlenia) i zrobilem male zwarcie bo wskazowka paliwa pokazywala Full, gdy podlaczylem wszystko jak nalezy wsazowka praktycznie nie podnosi sie, tzn zaleje kilkanascie litro a ona prawie lezy. dodam ze rezerwa zaswieci jak nalezy.. |
|
| Autor: | dejnekas [ pt lut 03, 2006 6:54 pm ] |
| Tytuł: | Re: Kilka pytan technicznych:) |
Rybaczenkow pisze: 4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem? . To jest efekt tzw fadingu. czyli oznaczac moze, ze masz stary płyn hamulcowy z dużą juz zawartością H2O. Należy przyn zmienić na dobry markowy z wysoką temperaturą wrzenia. Pozdrawiam, EDIT: dejnekas pisze: Rybaczenkow pisze: 4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem? . To jest efekt tzw fadingu. czyli oznaczac moze, ze masz stary płyn hamulcowy z dużą juz zawartością H2O. Należy przyn zmienić na dobry markowy z wysoką temperaturą wrzenia. Pozdrawiam, Przecztałem to co napisałem i nie wiem czy Ci dobrze doradziłem. |
|
| Autor: | Rybaczenkow [ pt lut 03, 2006 6:59 pm ] |
| Tytuł: | |
mysle ze to nie to bo ostatnio pekl mi przewod i wyciekl caly plyn, nalalem DOT4. a hamowanie juz nie dzialalo dluugo wczesniej |
|
| Autor: | Wojtek123 [ sob lut 04, 2006 12:38 am ] |
| Tytuł: | |
Rybaczenkow pisze: 1. w predkosciomierzu w przedziale o 0-40 km/h wskazowka lata mi w gore i w dol o jakies 10km. wymiana linki zalatwi sprawe? Może to być wina linki. Rybaczenkow pisze: 2. do czego podlaczony jest wskaznik temp wody? Do czujnika wkręconego w głowicę. Rybaczenkow pisze: i czy temp silnika 300D 70stC to nie zamalo? Za mało, powinien mieć koło 80 Rybaczenkow pisze: 3.po przekroczeniu 80km/h zaczyna wyc most napedowy. jest jakis sposob zeby chociaz troche go wyciszyc? zmiana oleju cos da? Tutaj nie wiele się da zdziałać, może troszeczke go wyciszą jakieś preparaty. Rybaczenkow pisze: 4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem?
Może się po prostu układ jest zapowietrzony? |
|
| Autor: | Rybaczenkow [ sob lut 04, 2006 1:21 am ] |
| Tytuł: | |
Zapowietrzony tez nie bo odpowietrzalem ponalaniu nowego plynu. Co zrobic zeby temp miala 80st? EDIT: Dodam jeszcze ze zaraz po zapaleniu zamochodu hamulce tez nie dzialaja jak trzeba, dopiero po chwili sie "naladuja" |
|
| Autor: | lysy2 [ pn lut 06, 2006 9:09 am ] |
| Tytuł: | Re: Kilka pytan technicznych:) |
Rybaczenkow pisze: 1. w predkosciomierzu w przedziale o 0-40 km/h wskazowka lata mi w gore i w dol o jakies 10km. wymiana linki zalatwi sprawe?
2. do czego podlaczony jest wskaznik temp wody? do termostatu? i czy temp silnika 300D 70stC to nie zamalo? (obojetnie w jakich warunkach i predkosciach) 3.po przekroczeniu 80km/h zaczyna wyc most napedowy. jest jakis sposob zeby chociaz troche go wyciszyc? zmiana oleju cos da? 4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem? 5.bawilem sie ostatnio licznikiem (spalila sie lampa podswietlenia) i zrobilem male zwarcie bo wskazowka paliwa pokazywala Full, gdy podlaczylem wszystko jak nalezy wsazowka praktycznie nie podnosi sie, tzn zaleje kilkanascie litro a ona prawie lezy. dodam ze rezerwa zaswieci jak nalezy.. ad.1 może być to linka - spróbuj ją najpierw nasmarować w pancerzu ad.2 jak pisali koledzy - czujnik jest w bloku. może być niesprawny czujnik lub termostat. optymalna temp. to 85'C. termostat jak i czujnik łatwo wymienić samemu. termostat wyjmij i sprawdź, czy działaw perłnym zakresie (wrzucasz do gotującej się wody, a potem wyjmujesz i patrzysz czy się rozkurczył na całą dł.) ew. podmień na inny od kolegi ad.3 nic nie poradzisz - daj głośniej radio
ad.4 czy ubywa Ci płynu hamulcowego? jak nie, to masz prawdopodobnie nadwyrężoną membranę lub jakiś inny element przy wspomaganiu ham. ad.5 kombinuj. przejrzyj układ, czy nic nie jest spalone (ścieżki z tyłu licznika) i czy są dobre styki. poprostu metodą organoleptyczną |
|
| Autor: | art0 [ pn lut 06, 2006 9:23 am ] |
| Tytuł: | |
albo vakum padlina , albo odrotnie podłączona stacyjka [ gaszenie ] , brak zaworka |
|
| Autor: | Ocet [ wt lut 07, 2006 3:17 pm ] |
| Tytuł: | Re: Kilka pytan technicznych:) |
lysy2 pisze: ad.2
jak pisali koledzy - czujnik jest w bloku. może być niesprawny czujnik lub termostat. optymalna temp. to 85'C. termostat jak i czujnik łatwo wymienić samemu. termostat wyjmij i sprawdź, czy działaw perłnym zakresie (wrzucasz do gotującej się wody, a potem wyjmujesz i patrzysz czy się rozkurczył na całą dł.) ew. podmień na inny od kolegi Może być jeszcze słaby kontakt czujnik - przewód, albo gdzieś nadtarty przewód. Przeczyść styki. Sprawdź przejście przewodu przez ścianę ogniową. |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|