MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Most.. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=17028 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Rybaczenkow [ wt lut 14, 2006 7:06 pm ] |
Tytuł: | Most.. |
Mam bude z W126 z silnikiem 123 300D. Nie wiem czy poprzedni wlasciciel przy wymianie silnika i skrzyni wymienil tez moest. I teraz pytanie: -jakie przelozenie ma most w W126 (280se) a jakie w 123 -czy most z 123 podejdzie to 126 -jaka mniej wiecej jest max predkosc przy takim silniku bo ja jade ok 130km/h, czuje ze pojedzie troche szybciej ale juz sie bedzie silnik meczyl |
Autor: | Wookee [ wt lut 14, 2006 7:10 pm ] |
Tytuł: | |
Przełożenia mostów oraz lokalizacja numerów byly już omawiane - poszukaj proszę. Jak będziesz już znał, to wtedy można będzie ocenić Vmax. Na pierwszy rzut oka, to masz most o mniejszym przełożeniu, bo nawet to nadwozie 300D pownien bardziej rozpędzić. Jak nie jeździsz dużo w trasy, to masz za to lepszy start z podporządkowanej ![]() |
Autor: | Rybaczenkow [ wt lut 14, 2006 7:35 pm ] |
Tytuł: | |
postaram sie jutro wjesc pod auto i poszukac numerow. i jeszcze jedno pytanie: czy przy skrzyni automatycznej i manualnej przelozenia sa takie same? bo ja mam automata akurat... i nie wiem ile powinno wynosic odpowiednie przelozenie |
Autor: | MacKuz [ wt lut 14, 2006 7:50 pm ] |
Tytuł: | |
zapraszam na www.mb.auto.pl do działu dane techniczne tam masz wszystko o co zapytałeś Mosty 300D i 280 są takie same lub bardzo zbliżone - wale z głowy ![]() co mi tam sprawdziłem w126 280 SE Differential ratio 3,46 w123 300D Differential ratio 3,46 czyli jakie wnioski zapraszam na strone i analize danych które tam są dotyczących skrzyn biegów |
Autor: | Wookee [ śr lut 15, 2006 9:19 am ] |
Tytuł: | |
MacKuz pisze: w126 280 SE Differential ratio 3,46
w123 300D Differential ratio 3,46 No siem niby zdadza, tylko czy ktoś obiecał oryginał w tym miejscu? Nie ma to jak organoleptycznie sprawdzić ![]() A swoją drogą to dzwoniło mi coś o 3,5X do 280 i nawet już wiem dlaczego, choć za co z kolei przyznałem 300D most o wyższym przełożeniu? ![]() |
Autor: | Blaster [ śr lut 15, 2006 1:07 pm ] |
Tytuł: | |
Numer jest na tylknej ściance mostu w lewym dolnum rogu Potwierdzam 300D przeł 3 46 jednak niejest wylkuczone że możesz mieć most np z 200D gdzie przelożenie wynosi 3 92 Wkażdym czy bąć razie chodzi o to że im mniejsze tym auto szybsze Pozdro |
Autor: | MacKuz [ śr lut 15, 2006 1:10 pm ] |
Tytuł: | |
Blaster pisze: Numer jest na tylknej ściance mostu w lewym dolnum rogu
Najlepiej sprawdzić przełożenie na kole talezowym jest wybite na krawedzi. Jednak trzeba do tego otwierac most ![]() |
Autor: | cooba [ pn kwie 23, 2007 2:34 pm ] |
Tytuł: | |
Witajcie! Czy ktos z Was moglby polecic wiarygodny warsztat, ktory podjalby sie remontu tylnego mostu (124 sedan 3.0 TD)? Pozdrawiam Cooba |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn kwie 23, 2007 2:42 pm ] |
Tytuł: | |
a nie da rady znajsc uzywki? jakie masz przełozenie-jakies frykasy? ASD czy cos? remont jak atak i koło talezowe bedzie ok to minimum 800zł i to bez gwarancji ponownego wycia ![]() |
Autor: | cooba [ pn kwie 23, 2007 3:05 pm ] |
Tytuł: | |
Nie mam bladego pojecia o przelozeniu, o bajerach wiem tylko ze ABS, ASD. Szukam warsztatu bo sie na tym nie znam. Jaka sprawdzic stan uzywanego mostu przed ew. zakupem? |
Autor: | Mirmur [ śr kwie 25, 2007 5:08 pm ] |
Tytuł: | |
W124 300TD ma most o przełożeniu 2,65. Dość trudno znaleźć dobrą używkę i to jeszcze z ASD. Można wrzucić most 3,07 ale.... auto będzie miało bardzo szybki start a licznik przekłamuje względem prawdziwej prędkości o 20km/h przy setce. Pokazuje 120km/h a tymczasem auto jedzie 100km/h. Jeśli padły Ci tylko łożyska można go naprawić. Jeśli koło talerzowe i wałek ataku to naprawa jest bezsensowna. Jeśli taka ,wada' Ci nie przeszkadza to mam taki most 3,07 z ASD w stanie idealnym. Pozdrawiam. |
Autor: | cooba [ pt kwie 27, 2007 12:21 pm ] |
Tytuł: | |
Mirmur pisze: W124 300TD ma most o przełożeniu 2,65. Dość trudno znaleźć dobrą używkę i to jeszcze z ASD. Można wrzucić most 3,07 ale....
auto będzie miało bardzo szybki start a licznik przekłamuje względem prawdziwej prędkości o 20km/h przy setce. Pokazuje 120km/h a tymczasem auto jedzie 100km/h. Jeśli padły Ci tylko łożyska można go naprawić. Jeśli koło talerzowe i wałek ataku to naprawa jest bezsensowna. Jeśli taka ,wada' Ci nie przeszkadza to mam taki most 3,07 z ASD w stanie idealnym. Pozdrawiam. Witaj, jesli dobrze zrozumialem zastosowanie mostu o wiekszym przelozeniu zmniejszy predkosc auta przy analogicznych obrotach walu w stosunku do mostu obecnie posiadanego? Czyli ograniczy to predkosc max auta? Prosze o informacje handlowe na mail: jakub aet strzepa.com Pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |