MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Most..
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=17028
Strona 1 z 1

Autor:  Rybaczenkow [ wt lut 14, 2006 7:06 pm ]
Tytuł:  Most..

Mam bude z W126 z silnikiem 123 300D. Nie wiem czy poprzedni wlasciciel przy wymianie silnika i skrzyni wymienil tez moest. I teraz pytanie:
-jakie przelozenie ma most w W126 (280se) a jakie w 123
-czy most z 123 podejdzie to 126
-jaka mniej wiecej jest max predkosc przy takim silniku bo ja jade ok 130km/h, czuje ze pojedzie troche szybciej ale juz sie bedzie silnik meczyl

Autor:  Wookee [ wt lut 14, 2006 7:10 pm ]
Tytuł: 

Przełożenia mostów oraz lokalizacja numerów byly już omawiane - poszukaj proszę.
Jak będziesz już znał, to wtedy można będzie ocenić Vmax. Na pierwszy rzut oka, to masz most o mniejszym przełożeniu, bo nawet to nadwozie 300D pownien bardziej rozpędzić. Jak nie jeździsz dużo w trasy, to masz za to lepszy start z podporządkowanej ;)

Autor:  Rybaczenkow [ wt lut 14, 2006 7:35 pm ]
Tytuł: 

postaram sie jutro wjesc pod auto i poszukac numerow.
i jeszcze jedno pytanie: czy przy skrzyni automatycznej i manualnej przelozenia sa takie same? bo ja mam automata akurat... i nie wiem ile powinno wynosic odpowiednie przelozenie

Autor:  MacKuz [ wt lut 14, 2006 7:50 pm ]
Tytuł: 

zapraszam na www.mb.auto.pl do działu dane techniczne tam masz wszystko o co zapytałeś :D

Mosty 300D i 280 są takie same lub bardzo zbliżone - wale z głowy :)

co mi tam sprawdziłem

w126 280 SE Differential ratio 3,46
w123 300D Differential ratio 3,46

czyli jakie wnioski :D :D :D

zapraszam na strone i analize danych które tam są dotyczących skrzyn biegów

Autor:  Wookee [ śr lut 15, 2006 9:19 am ]
Tytuł: 

MacKuz pisze:
w126 280 SE Differential ratio 3,46
w123 300D Differential ratio 3,46

No siem niby zdadza, tylko czy ktoś obiecał oryginał w tym miejscu? Nie ma to jak organoleptycznie sprawdzić ;) :D

A swoją drogą to dzwoniło mi coś o 3,5X do 280 i nawet już wiem dlaczego, choć za co z kolei przyznałem 300D most o wyższym przełożeniu? :D :oops:

Autor:  Blaster [ śr lut 15, 2006 1:07 pm ]
Tytuł: 

Numer jest na tylknej ściance mostu w lewym dolnum rogu
Potwierdzam 300D przeł 3 46 jednak niejest wylkuczone że możesz mieć most np z 200D gdzie przelożenie wynosi 3 92
Wkażdym czy bąć razie chodzi o to że im mniejsze tym auto szybsze
Pozdro

Autor:  MacKuz [ śr lut 15, 2006 1:10 pm ]
Tytuł: 

Blaster pisze:
Numer jest na tylknej ściance mostu w lewym dolnum rogu


Najlepiej sprawdzić przełożenie na kole talezowym jest wybite na krawedzi.

Jednak trzeba do tego otwierac most :(

Autor:  cooba [ pn kwie 23, 2007 2:34 pm ]
Tytuł: 

Witajcie! Czy ktos z Was moglby polecic wiarygodny warsztat, ktory podjalby sie remontu tylnego mostu (124 sedan 3.0 TD)?
Pozdrawiam
Cooba

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ pn kwie 23, 2007 2:42 pm ]
Tytuł: 

a nie da rady znajsc uzywki? jakie masz przełozenie-jakies frykasy? ASD czy cos? remont jak atak i koło talezowe bedzie ok to minimum 800zł i to bez gwarancji ponownego wycia [szalone]

Autor:  cooba [ pn kwie 23, 2007 3:05 pm ]
Tytuł: 

Nie mam bladego pojecia o przelozeniu, o bajerach wiem tylko ze ABS, ASD.
Szukam warsztatu bo sie na tym nie znam. Jaka sprawdzic stan uzywanego mostu przed ew. zakupem?

Autor:  Mirmur [ śr kwie 25, 2007 5:08 pm ]
Tytuł: 

W124 300TD ma most o przełożeniu 2,65. Dość trudno znaleźć dobrą używkę i to jeszcze z ASD. Można wrzucić most 3,07 ale....
auto będzie miało bardzo szybki start a licznik przekłamuje względem prawdziwej prędkości o 20km/h przy setce. Pokazuje 120km/h a tymczasem auto jedzie 100km/h. Jeśli padły Ci tylko łożyska można go naprawić. Jeśli koło talerzowe i wałek ataku to naprawa jest bezsensowna. Jeśli taka ,wada' Ci nie przeszkadza to mam taki most 3,07 z ASD w stanie idealnym.
Pozdrawiam.

Autor:  cooba [ pt kwie 27, 2007 12:21 pm ]
Tytuł: 

Mirmur pisze:
W124 300TD ma most o przełożeniu 2,65. Dość trudno znaleźć dobrą używkę i to jeszcze z ASD. Można wrzucić most 3,07 ale....
auto będzie miało bardzo szybki start a licznik przekłamuje względem prawdziwej prędkości o 20km/h przy setce. Pokazuje 120km/h a tymczasem auto jedzie 100km/h. Jeśli padły Ci tylko łożyska można go naprawić. Jeśli koło talerzowe i wałek ataku to naprawa jest bezsensowna. Jeśli taka ,wada' Ci nie przeszkadza to mam taki most 3,07 z ASD w stanie idealnym.
Pozdrawiam.


Witaj, jesli dobrze zrozumialem zastosowanie mostu o wiekszym przelozeniu zmniejszy predkosc auta przy analogicznych obrotach walu w stosunku do mostu obecnie posiadanego? Czyli ograniczy to predkosc max auta?

Prosze o informacje handlowe na mail: jakub aet strzepa.com

Pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/