MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

[W201] NIE CHCE ODPALIĆ 2.0 KE-JETRONIC
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=17245
Strona 1 z 1

Autor:  rafala6 [ śr lut 22, 2006 4:56 pm ]
Tytuł:  [W201] NIE CHCE ODPALIĆ 2.0 KE-JETRONIC

Witam mój kolega ma problem przy rozruchu na zimnym nie może go odpalić :( .Jak jest ciepły to jest wszystko ok.Teraz po kolei :roll: .Nie działa wtryskiwacz rozruchowy choć jest sprawny na 100% brak sterowania,silnik krokowy nie działa chociaż jest sprawny.Ogólnie jest brak sterowania tych urządzeń.Mam pytanie z jakiego urządzenia są zasilane.Co to może być.Chodzi o W201 2.0 ROK 1991. :roll:

Autor:  stanleym126 [ śr lut 22, 2006 5:19 pm ]
Tytuł:  Re: W201 NIE CHCE ODPALIĆ 2.0 KE-JETRONIC

rafala6 pisze:
Witam mój kolega ma problem przy rozruchu na zimnym nie może go odpalić :( .Jak jest ciepły to jest wszystko ok.Teraz po kolei :roll: .Nie działa wtryskiwacz rozruchowy choć jest sprawny na 100% brak sterowania,silnik krokowy nie działa chociaż jest sprawny.Ogólnie jest brak sterowania tych urządzeń.Mam pytanie z jakiego urządzenia są zasilane.Co to może być.Chodzi o W201 2.0 ROK 1991. :roll:


A gdzie tam jest silnik krokowy?Wtryskiwacz rozruchu sterowany jest poprzez przełacznik termiczny i dodaje dodatkowa ilośc paliwa podczas zimnego rozruchu.zasilany jest z przekaźnika sterowania (w czarnej obudowie z napisem na gorze KPR - przelącza on zasilanie do ukladu paliwa dopuki otrzymuje impulsy z systemu zaplonu silnika rozruchowego.
Może w przekażniku srebrnym z klapką przezroczystą padl bezpiecznik.
Trzeba udac sie do speca od elektroniki/elektryki samochodowej.

Autor:  Przemo-MEL [ czw lut 23, 2006 9:29 am ]
Tytuł: 

Ja też mam podobny problem, ale w 126 (M103 3.0). Nie ma to związku z temp. zewnętrzną - najgorzej odpala jak samochód zostawię na noc w garażu. Na dworze i na mrozie jak postoi 10 godzin, to jest OK. W garażu kręcę i kręcę i po 3-cim długim kręceniu zaczyna się coś dziać. Przez chwilę się telepie, potem łapie rytm i jest już OK. Czy to podobne przyczyny są? Co sprawdzić?

Autor:  stanleym126 [ czw lut 23, 2006 9:39 am ]
Tytuł: 

Przemo-MEL pisze:
Ja też mam podobny problem, ale w 126 (M103 3.0). Nie ma to związku z temp. zewnętrzną - najgorzej odpala jak samochód zostawię na noc w garażu. Na dworze i na mrozie jak postoi 10 godzin, to jest OK. W garażu kręcę i kręcę i po 3-cim długim kręceniu zaczyna się coś dziać. Przez chwilę się telepie, potem łapie rytm i jest już OK. Czy to podobne przyczyny są? Co sprawdzić?


Jak na powietrzu na mrozie jest ok. a w garażu nie to może przewody WN i kopułka rosieją i przeskakuje iskra. Sprawdź kable i kopułkę najlepiej wytrzyj szmatką z benzyną ekstrakcyjną, kopułkę od środka rownież i elektrody w niej trzeba oczyścić z zielonego nalotu i nagaru. Najlepiej wieczorem w garzau sprawdzić czy nie skacze gdzieś iskra po kablach,kopulce, cewce.

Autor:  wojchr [ czw lut 23, 2006 10:34 am ]
Tytuł:  W201 nie chce odpalić

Miałem podobny problem. Wyjm baterię, za plastykową przegrodą aluminiowy przekażnik z przezroczystą klapką. Wymień lub wyczyść 10A (czerwony?) bezpiecznik. Pozdrawiam-szerokiej drogi. :lol: :roll:

Autor:  stanleym126 [ czw lut 23, 2006 1:17 pm ]
Tytuł:  Re: W201 nie chce odpalić

wojchr pisze:
Miałem podobny problem. Wyjm baterię, za plastykową przegrodą aluminiowy przekażnik z przezroczystą klapką. Wymień lub wyczyść 10A (czerwony?) bezpiecznik. Pozdrawiam-szerokiej drogi. :lol: :roll:


Podobny problem nie znaczy,że taki sam.gdyby to był ten przekaźnik to w każdych warunkach byla by identyczna sytuacja.

Autor:  Marunia [ pn sty 15, 2007 9:30 pm ]
Tytuł: 

Witam!
W mojej 190-tce 2.6E z 91r.mam podobny problem,odpala po kilku sekundach kręcenia rozrusznikiem obojętnie czy zimny czy ciepły.Jedynie pali od razu jesli uruchamiam ponownie po kilku sekundach.Zaczynam wątpić slogan"masz gwiazdę to masz jazdę.

Autor:  TReneR [ wt sty 16, 2007 9:00 am ]
Tytuł: 

Marunia pisze:
Witam!
W mojej 190-tce 2.6E z 91r.mam podobny problem,odpala po kilku sekundach kręcenia rozrusznikiem obojętnie czy zimny czy ciepły.Jedynie pali od razu jesli uruchamiam ponownie po kilku sekundach.Zaczynam wątpić slogan"masz gwiazdę to masz jazdę.


Wyglada na zawor zwrotny w pompie paliwowej albo pompa nie wlacza sie po przekreceniu kluczyka. Czy po przekreceniu kluczyka slyszysz szum pompy?

Autor:  Marunia [ wt sty 16, 2007 6:33 pm ]
Tytuł: 

witam!
Po przekręceniu kluczyka pompa szumi,próbowałem też właczac kilkakrotnie zapłon by pompa sie wlaczała i potem uruczamiałem auto i z takim samym skutkiem.Odpala po kilkusekundowym kręceniu rozrusznikiem.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/