MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

[W126] Mechanik do MB 126 POTRZEBNY !!!
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=17247
Strona 1 z 3

Autor:  Supermerc [ śr lut 22, 2006 8:47 pm ]
Tytuł:  [W126] Mechanik do MB 126 POTRZEBNY !!!

Proszę o pomoc!
Czy ktoś ma wiedzę o dobrym mechaniku, znającym MB 126 z okolic Poznania.
Mój obecny problem to regulacja silnika.

Wielkie THX.

Autor:  meanstreak [ śr lut 22, 2006 10:06 pm ]
Tytuł: 

witamy, witamy!

mechanik specjalnie do silnika w W126...
może być ciężko ci coś znaleźć. tymbardziej że nie podajesz kompletnie NIC o swoim aucie. doradzam uzupełnić profil bo ci zaraz ktos bardziej dosadnie to powie. i raczej nie doczekasz sie pomocy.
pozdrawiam

Autor:  stanleym126 [ śr lut 22, 2006 10:11 pm ]
Tytuł: 

meanstreak pisze:
witamy, witamy!

mechanik specjalnie do silnika w W126...
może być ciężko ci coś znaleźć. tymbardziej że nie podajesz kompletnie NIC o swoim aucie. doradzam uzupełnić profil bo ci zaraz ktos bardziej dosadnie to powie. i raczej nie doczekasz sie pomocy.
pozdrawiam


Dokładnie tak jak pisze kolega meanstreak.Opisz co Cię boli z tym silnikiem jaki typ, itd to może cos doradzimy.Zapewne nie ma takiego mechanika ktory stoi w garażu i czeka tylko na podjazd MB 126.

Autor:  Supermerc [ śr lut 22, 2006 10:30 pm ]
Tytuł: 

Silnik kiedy jest zimny odpala idealnie, natomiast po rozgrzaniu przy pracy na wolnych obrotach i zgaszeniu bardzo trudno odpala - ok 15 sec.
Nadmienię, że jest właśnie po wymianie jednego wałka rozrządu i popychacza zaworu. Mój obecny mechanik twierdz, że ma zbyt dużo paliwa i się zalewa. Regulował już aparat wtryskowy i podobno jest zubożona mieszanka. Coś jednak go zalewa.

Pozdrawiam

Dodano po 2 minutach.:

Przepraszam, że chodzę dziś tyłem. Zakręcony trochę jestem.
Przywitam się teraz grzecznie:
DOBRY WIECZÓR!

Autor:  georem [ śr lut 22, 2006 11:36 pm ]
Tytuł: 

Supermerc pisze:
Mój obecny mechanik twierdz, że ma zbyt dużo paliwa i się zalewa. Regulował już aparat wtryskowy i podobno jest zubożona mieszanka. Coś jednak go zalewa.
Pozdrawiam


Witaj, jak ja lubię mechaników którzy zaczynają naprawę silnika z K-jet lub Ke-jet od regulacji mieszanki. [szalone] Od razu wiem co są warci. :uwaga1x: Oczywiście to moja opinia po Twoim lakonicznym opisie zdarzenia. Jest dobry Pan Mariusz w Suchym Lesie w prawo zaraz za nowym wiaduktem i w Poznaniu na ul. Jeleniogórskiej, chyba to jest szwagier Staniszewskiego i zajmuje się tymi silnikami. W Przeźmierowie podobno pracuje Pan z Iltransu co się zna na tych silnikach, jak jedziesz od strony giełdy to na światłach koło kościoła w lewo i kilkaset metrów po lewej stronie jest warsztat. Powodzenia.

Autor:  stanleym126 [ czw lut 23, 2006 9:32 am ]
Tytuł: 

Supermerc pisze:
Silnik kiedy jest zimny odpala idealnie, natomiast po rozgrzaniu przy pracy na wolnych obrotach i zgaszeniu bardzo trudno odpala - ok 15 sec.
Nadmienię, że jest właśnie po wymianie jednego wałka rozrządu i popychacza zaworu. Mój obecny mechanik twierdz, że ma zbyt dużo paliwa i się zalewa. Regulował już aparat wtryskowy i podobno jest zubożona mieszanka. Coś jednak go zalewa.

Pozdrawiam

Dodano po 2 minutach.:

Przepraszam, że chodzę dziś tyłem. Zakręcony trochę jestem.
Przywitam się teraz grzecznie:
DOBRY WIECZÓR!


Trzeba by sprawdzic coś takiego.Po pracy kiedy silnik jest ciepły zdjąć pokrywe filtra powietrza i wcisnąć klapę przeplywomierza kilka razy,az bedzie się lekko uginać bez oporu. Jak po tym zapali bez problemu to ciśnienie blokuje tłok przepustnicy czy cos takiego i tam należy szukać przyczyny.

Autor:  Supermerc [ czw lut 23, 2006 9:00 pm ]
Tytuł: 

Jutro pomęczę trochę auto.
Zastanawiam się czy może mieć wpływ na taki problem np. dźwigienka zaworowa lub np zastany regulator hydrauliczny zaworów.
Poza tym wydaje mi się, że kiedy silnik chodzi czuć w spalinach benzynę. Tak jakby niedopalał.

Autor:  lewandek [ pt lut 24, 2006 2:20 pm ]
Tytuł: 

Supermerc pisze:
Zastanawiam się czy może mieć wpływ na taki problem np. dźwigienka zaworowa lub np zastany regulator hydrauliczny zaworów.


Raczej nie - a stuka cos?

Autor:  Supermerc [ pt lut 24, 2006 3:16 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
Raczej nie - a stuka cos?


Trochę stuka, bez tragedii ale nówka to to nie jest.

Dodatkowe informacje:
Utrzymuje dość wysokie obroty (pomimo regulacji śrubą imbusową na aparacie - ten otwór z góry) - ok 1200obr/min.
Wtryski po wyjęciu i sprawdzeniu rozpylają ładnie.
Świece nowe - NGK, olej i filtr nowy.

Autor:  Wookee [ pt lut 24, 2006 3:19 pm ]
Tytuł: 

Supermerc pisze:
Utrzymuje dość wysokie obroty (pomimo regulacji śrubą imbusową na aparacie - ten otwór z góry)

Właśnie chyba* spełniłeś opis:
georem pisze:
jak ja lubię mechaników którzy zaczynają naprawę silnika z K-jet lub Ke-jet od regulacji mieszanki.

Obawiam się, że to nie był dobry pomysł.

* Nic innego nie kojarzę w tym miejscu.

Autor:  lewandek [ pt lut 24, 2006 3:19 pm ]
Tytuł: 

Supermerc pisze:
Trochę stuka, bez tragedii ale nówka to to nie jest.


To stuka - czy nie stuka? :)

Supermerc pisze:
Dodatkowe informacje:
Utrzymuje dość wysokie obroty (pomimo regulacji śrubą imbusową na aparacie - ten otwór z góry) - ok 1200obr/min.


Sruba imbusowa nie sluzy do regulacji obrotow. Warto sprawdzic regulator (zawor) wolnych obrotow, jest jeszcze kilka elementow, ktore moga miec wplyw - moze potencjometr przepustnicy?

Autor:  Supermerc [ pt lut 24, 2006 3:46 pm ]
Tytuł: 

Regulator wolnych obrotów sprawdzony - jest OK

Natomiast jest kolejna zła informacja od mechanika:
Do oleju dostaje się paliwo i je rozrzedza (obserwował dokładnie i wzrósł trochę stan oleju) - mówi że paliwo może powodować głośniejszą pracę popychaczy.
Wg niego w aparacie / rozdzielaczu mogą być zniszczone jakieś oringi i przez to podaje za dużo paliwa.

Autor:  lewandek [ pt lut 24, 2006 3:50 pm ]
Tytuł: 

Coz - ja bym zmienil mechanika...

Sprobuj - pojedz do kogos innego i porownaj diagnoze...

Autor:  Supermerc [ pt lut 24, 2006 3:53 pm ]
Tytuł: 

Z tym paliwem w oleju to może mieć rację bo wcześniej też mi się wydawało, że stan urósł.

Autor:  lewandek [ pt lut 24, 2006 3:59 pm ]
Tytuł: 

Supermerc pisze:
Z tym paliwem w oleju to może mieć rację bo wcześniej też mi się wydawało, że stan urósł.


Moze i tak - ale jak gosc reguluje Ci obroty krecac sruba od regulacji skladu mieszanki, a potem mowi, ze rozrzad stuka, bo benzyna jest w oleju... ja bym raczej wiecej do niego nie pojechal.

Ale moze miec racje :)

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/