MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
W124 250D https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=1750 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | laudan [ pt sty 31, 2003 2:15 pm ] |
Tytuł: | W124 250D |
Witam Czy ktos z klubowiczow ma W124 e-kalse 250D, ze 113 konnym silnikiem? Ile to auto pali w eksploatacji? W tablicach juz sprawdzalem:), a chce wiedziec ile w rzeczywistosci. Jakie sa wrazenia z jazdy w124 z ta wersja silnika? |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ sob lut 01, 2003 2:11 pm ] |
Tytuł: | |
Mogę się podzilić z wrażeń jazdą W124 E-klasse 300D 24V (136 koni), bo jak sądzę chodzi Ci o ten silnik 250D 20V. Spalanie w granicach 8-9 litrów, świetne odejście i bardzo wysoka kultura pracy - prawie nie słuchać, że to diesel, a jeździ szybko i tanio. Gorąco polecam. |
Autor: | Sebian [ sob lut 01, 2003 7:51 pm ] |
Tytuł: | Re: W124 250D |
laudan pisze: Witam
Czy ktos z klubowiczow ma W124 e-kalse 250D, ze 113 konnym silnikiem? Ile to auto pali w eksploatacji? W tablicach juz sprawdzalem:), a chce wiedziec ile w rzeczywistosci. Jakie sa wrazenia z jazdy w124 z ta wersja silnika? Niestety mam tylko 92KM ![]() ![]() ![]() |
Autor: | laudan [ pn lut 03, 2003 1:51 pm ] |
Tytuł: | Re: W124 250D |
Sebian pisze: Niestety mam tylko 92KM
![]() ![]() ![]() Te 113 KM, tez jest bez turbinki, ale ten silnik byl produkowany od po 93 roku. |
Autor: | EgonOlsen [ czw lut 06, 2003 3:11 pm ] |
Tytuł: | Re: W124 250D |
laudan pisze: Witam
Czy ktos z klubowiczow ma W124 e-kalse 250D, ze 113 konnym silnikiem? Ile to auto pali w eksploatacji? W tablicach juz sprawdzalem:), a chce wiedziec ile w rzeczywistosci. Jakie sa wrazenia z jazdy w124 z ta wersja silnika? Myślę kolego, że auto jest świetne i z tego co się dowiedziałem (odpytuję na wszystkich stronach maniaków gwiazdy od 5 miesięcy) nie ma się co zastanawiać. Silnik 250 D jest chyba najbardziej optymalny dla 124, bo niewiele pali i nie jest tak mułowaty jak 200 D. Jest tylko mały problem: JAK ZNALEŹĆ DOBRY EGZEMPLARZ ZA NORMALNĄ CENĘ ? ![]() |
Autor: | laudan [ czw lut 06, 2003 3:17 pm ] |
Tytuł: | Re: W124 250D |
EgonOlsen pisze: Myślę kolego, że auto jest świetne i z tego co się dowiedziałem (odpytuję na wszystkich stronach maniaków gwiazdy od 5 miesięcy) nie ma się co zastanawiać. Silnik 250 D jest chyba najbardziej optymalny dla 124, bo niewiele pali i nie jest tak mułowaty jak 200 D.
Jest tylko mały problem: JAK ZNALEŹĆ DOBRY EGZEMPLARZ ZA NORMALNĄ CENĘ ? ![]() Mam te szczescie, ze bedzie mi przyslygiwalo mienie przesiedlencze, a w Reichu jest z czego wybrac, a i ceny sa o wiele przystepniejsze niz u nas. Nie dotyczy to niestety ubezpieczenia i jak nie uznaja mi Polskich znizek to zrezygnuje, bo ubezpieczenie porwie polowe wozu. Przy przesiadcze z W123 240D to nawet W124 200D jest sporo szybsze i zrywniejsze:), ale nie powiem zeby mnie nie korcilo 113 KM:) |
Autor: | Idzik [ czw lut 06, 2003 6:41 pm ] |
Tytuł: | Re: W124 250D |
laudan pisze: Przy przesiadcze z W123 240D
Pozbywasz się "beczki" ??? |
Autor: | Sebian [ pt lut 07, 2003 2:33 pm ] |
Tytuł: | Re: W124 250D |
laudan pisze: Przy przesiadcze z W123 240D to nawet W124 200D jest sporo szybsze i zrywniejsze:), ale nie powiem zeby mnie nie korcilo 113 KM:)
W124 200D wg mnie zawsze było i bedzie "spacerem". Jazda zaczyna się od 250D. Beczka W123 240D miało niezłe osiągi i zryw w stosunku do oferowanej mocy i pojemności. Chyba wolałbym beczkę. Takim modelem w serii W124 jest 250D - niezłe osiągi, choć troche muł na starcie, ale ekonomiczny. Niestety nie miałem przyjemności dosiąść 113-konnego silnika. |
Autor: | laudan [ pt lut 07, 2003 2:42 pm ] |
Tytuł: | Re: W124 250D |
Idzik pisze: Pozbywasz się "beczki" ???
Przejdzie na brata, a wiec zostaje w rodzinie. |
Autor: | laudan [ pt lut 07, 2003 2:45 pm ] |
Tytuł: | Re: W124 250D |
Sebian pisze: laudan pisze: Przy przesiadcze z W123 240D to nawet W124 200D jest sporo szybsze i zrywniejsze:), ale nie powiem zeby mnie nie korcilo 113 KM:) W124 200D wg mnie zawsze było i bedzie "spacerem". Jazda zaczyna się od 250D. Beczka W123 240D miało niezłe osiągi i zryw w stosunku do oferowanej mocy i pojemności. Chyba wolałbym beczkę. Takim modelem w serii W124 jest 250D - niezłe osiągi, choć troche muł na starcie, ale ekonomiczny. Niestety nie miałem przyjemności dosiąść 113-konnego silnika. Kiedys probowalem uczepic sie na katowickiej W124 200D, ale za szybko ode mnie odchodzil:) i jechal powyzej 140, 240 przy tej predkosci juz ma spore obroty i halasuje. Moze gosci byl bardziej wytrzymaly:) 250D 20 zaworowy z tego co widzialem powinnien byc duzo bardziej elestyczniejszy, ale wiecej powiem jak sie przejade maszyna:) |
Autor: | Sebian [ pt lut 07, 2003 2:59 pm ] |
Tytuł: | Re: W124 250D |
laudan pisze: Kiedys probowalem uczepic sie na katowickiej W124 200D, ale za szybko ode mnie odchodzil:) i jechal powyzej 140, 240 przy tej predkosci juz ma spore obroty i halasuje. Moze gosci byl bardziej wytrzymaly:)
Z tymi osiągami jest cos nie teges. Max zdrowego, co moge wyciągnąc, to 140km/h. Tylko raz jechałem sobie 160km/h i to był max, choc producent podaje Vmax=175km/h. Więc jak słysze 200D i 140km/h, to zawsze się zastanawiam, o co qrde chodzi? |
Autor: | Popey [ pt lut 07, 2003 6:20 pm ] |
Tytuł: | |
Sebian swoją "250" tyle jedziesz...sorka ale jezdziłem swego czasu 200d i 150-160 to auto osiągało bez zadnych problemów..wiec w czym tkwi problem? |
Autor: | Sebian [ sob lut 08, 2003 12:57 pm ] |
Tytuł: | |
POPEY pisze: Sebian swoją "250" tyle jedziesz...sorka ale jezdziłem swego czasu 200d i 150-160 to auto osiągało bez zadnych problemów..wiec w czym tkwi problem?
No własnie, musze dowiedzieć się o co biega. W sumie to podejrzewam, że autko się trochę zamuliło przez Yogi'ego, który miał podobno bardzo lekką nogę. Ciśnienie na garach jest ok, więć nie wiem, gdzie by mogła uciekać moc. BTW: chyba musze poszukać lepszejszego dyfra ![]() |
Autor: | Maniek [ sob lut 08, 2003 10:53 pm ] |
Tytuł: | |
Sebian pisze: Ciśnienie na garach jest ok, więć nie wiem, gdzie by mogła uciekać moc. Z moich doświadczeń na temat poszukiwań zaginionych koników mechanicznych: Może wydech jest w złej kondycji. Gładkie ścianki wewnątrz rury duuuuużo dają. No i jeszcze sprawdź hamulce czy nie blokują, zwłaszcza tylne. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |