chciałem zapytać czy przy wymianie zaworu zwrotnego paliwa trzeba pamiętać o jakiś czynnościach które zapobiegną zapowietrzeniu się pompy czy nie zachodzi takie prawdopodobieństwo?
problem pojawia sie gdy dluzej pojezdze na gazie, po zgaszeniu na gazie czesto jest ciezko odpalic potem na benzynie, ale gdy np jade w trasie i czasem przezuce na benzyne i znowu wroce na gaz, to pompa podpompowuje paliwo i potem mozna spokojnie odpalic na Pb, nawet gdy zgasze na gazie.
czy przy pompie znajduje sie tylko jeden taki zaworek regulujący paliwo?
widział ktoś na forum może zdjęcia lokalizujace ewentualne inne zawory?
_________________ W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',
EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'
|