MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 29, 2025 10:55 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 05, 2006 7:05 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Mam pierwszy problemik z moim 300TDT.
Zaczyna mi się pocić pompa wtryskowa.
Gdzieś spod uszczelki 225/207/210.
Czy wymiana tych uszczelnień jest trudna i czy poradzi sobie z nimi w miarę przyzwoity mechanik?
Czy po wymianie trzeba coś ustawiać, regulować?
Na co uważać przy wymianie?
Co wymienić razem z tymi uszczelnieniami, żeby za niedługi czas nie robić tego drugi raz?
Obrazek

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Ostatnio zmieniony czw kwie 06, 2006 8:50 am przez MMM, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 05, 2006 10:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 04, 2006 11:05 pm
Posty: 728
Numer GG: 2116615
Lokalizacja: Łódź
wymiane uszczelek powierzył bym specjaliście, chyba, że sam czujesz sie na siłach,
po tym zabiegu musisz ustawić kąt wyprzedzenia wtrysku i można by ustawić go jeszcze na kropelkowanie
pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl