MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W126] Centralny zamek.. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=18259 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Rybaczenkow [ czw kwie 13, 2006 4:44 pm ] |
Tytuł: | [W126] Centralny zamek.. |
Jak dziala central w W126? dzisiaj rozebralem pol auta i doszedlem jedynie do tego ze wszystkie 4 drzwi, wlew paliwa, i zamek bagaznika polaczone sa przewodem zpodcisnieniem. Zadnego zbiornika, zadnej pompy. Jedyne co bylo to "cos" przy zamku bagaznika co wygladalo jak jakis silownik i poloczone bylo z zamkiem(tzn powinno byc bo umnie nie bylo tego drazka ![]() I wlasnie z tego czegos wystawaly 3 przewody, tez nie podlaczone do niczego. Powie mi ktos co tojest i czym ma bys zasilana pneumatyka zamka? |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw kwie 13, 2006 4:51 pm ] |
Tytuł: | |
w bagazniku koło koła zapasowego powinna byc pompa ktora wytwaza podcisnienie lub cisnienie-te 3 przewody to sterowanie otwieraniem /zamykaniem przez zamek bagaznika.Wiem czemu to ktos odłaczył ...miałem to samo... ![]() |
Autor: | Rybaczenkow [ czw kwie 13, 2006 5:09 pm ] |
Tytuł: | |
No to ja nie mam tej pompy ![]() a nie da sie tego podlaczyc do vacum pompki bo tak sie sklada ze mam diesla pod maska ![]() a co do reszty: to jak to dziala wogole? jak wyglada sterowanie ta pompa w momencie gdy przekrece kluczyk wstacyjce? |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw kwie 13, 2006 8:28 pm ] |
Tytuł: | |
nie da sie podłaczyc bo c.zamek w 126 nie dział na podcisnienie tylko jest włsnie pompka elektryczna i wytwarza albo cisnienie albo podcisnienie.Musisz kupic pompke uzywaną....masz jakies slady po tej pompce? niepodłaczone przewody albo cos? jak znajdziesz odłaczone przewody to mozna sprawdzic paszczą ![]() ![]() |
Autor: | VALENTINE123 [ czw kwie 13, 2006 8:44 pm ] |
Tytuł: | |
Masdz tu schemat podciśnień dla 126 Połączenie podciśnień wkomorze silnika: ![]() 5-zbiornik podcisnienia dla klimy ,ogrzewania i regulacji wysokości reflektorów 14-zawór dla regulacji reflektorów i ogrzewania 23-włącznik regulacji reflektorów Centralny zamek: ![]() 68-pompka podciśnienia |
Autor: | Rybaczenkow [ czw kwie 13, 2006 9:22 pm ] |
Tytuł: | |
a bylbys tak mily i jezeli masz wyslac mi opis wszystkich elementow? bo niewiem, co ktory oznacza... ![]() |
Autor: | Rad.ek [ czw kwie 13, 2006 9:23 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Masdz tu schemat podciśnień dla 126
A masz może taki schemacik do foteli? |
Autor: | VALENTINE123 [ czw kwie 13, 2006 10:38 pm ] |
Tytuł: | |
Rad.ek pisze: Cytuj: Masdz tu schemat podciśnień dla 126 A masz może taki schemacik do foteli? ortopedyczne oparcia foteli ![]() Dodano po 3 minutach.: Rybaczenkow pisze: a bylbys tak mily i jezeli masz wyslac mi opis wszystkich elementow? bo niewiem, co ktory oznacza...
![]() Tu masz opisy http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP=1&F=126022&M=110%2E987%2C989&GA=722%2E300&GM=716%2E007++++++++++++++717%2E402&L=765%2E706&CT=F&cat=287&SID=80&SGR=015&SGN=01 http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP=1&F=126022&M=110%2E987%2C989&GA=722%2E300&GM=716%2E007++++++++++++++717%2E402&L=765%2E706&CT=F&cat=287&SID=80&SGR=045&SGN=02 |
Autor: | michal_5000 [ ndz kwie 23, 2006 2:37 pm ] |
Tytuł: | |
Mam pytanko trochę na temat a trochę z boku. Jak dokładnie powinien działać centralny zamek w W126? W Taurusie wysiadam, wciskam "Lock", zamykam drzwi - i po zatrzaśnięciu już ich nie otworzę bez kluczyka. W Mercedesie nie mogę wcisnąć tego małego sztyftu przy szybie, kiedy drzwi są otwarte (lub jest to ekstremalnie ciężkie). Muszę po zamknięciu przekręcić kluczyk w zamku. Natomiast przy wsiadaniu mogę wcisnąć sobie ten sztyfcik (też dość ciężko) już z kabiny po zamknięciu drzwi... Coś jest popsute, czy "ten typ tak ma"? |
Autor: | adam.ok [ śr maja 03, 2006 2:17 pm ] |
Tytuł: | |
pytanie odnośnie podcisnień przy fotelach, przy rozbieraniu ściągałem i faktycznie były tam jakieś przewody do jakiś podciśnień, rozumiem że to "ortopedyczne fotele", tu rodzi się pytanie co to takiego ten ortopedyczny fotel...??? |
Autor: | litra2 [ wt lis 13, 2007 3:10 pm ] |
Tytuł: | centralny tylne drzwi |
mam problem z centralnym w moim 126...otóż nie zamykają mi się tylne drzwi..przednie zamykają się idealnie a tylne niestety nie..pompka pompuje jeszcze chwile po zamknięciu ale nie domyka. Po zamknięciu ręcznie wszystkie sie idealnie otwierają centralnym-gdzie szukać problemu? tzw master? czy może wyciek na przewodach? z tego co zauważyłem do drzwi idzie jedne żółty przewód -od którego miejsca wychodzi przewód na drzwi tylne? pozdr |
Autor: | Wit [ wt lis 13, 2007 9:25 pm ] |
Tytuł: | |
Witam ostatnio naprawiałem to samo tzn. centralny zamek (126SE). A więc: pompka u mnie jest przy kole zapasowym. Od pompki idzie jedna rurka z twardego plastiku pod tapicerką bagażnika w okolice prawego zawiasu klapy - tam jest pierwszy rozdzielacz gumowy na bagażnik, wlew paliwa i resztę auta - to jest pierwsze miejsce do sprawdzenia czy przewód nie spadł lub guma nie sparciała. Drugie miejsce jest pod dywanikiem pasażera z przodu - tam jest drugi rozdzielacz do sprawdzenia na obydwoje prawe drzwi (każde ma swoją rurkę) i jeden przewód leci w lewo na obydwoje lewe drzwi (ich rozdzielacz powinien być pod dywanikiem kierowcy lub za nim - nie doszedłem do niego). Przy każdym rozdzielaczu odpinaj po kolei rurki, zatykaj palcem i wciskaj pilota - drogą eliminacji dojdziesz gdzie jest nieszczelność. U mnie spadła rurka w prawych tylnych drzwiach - dałem objemkę i jest ok. Pozdrawiam.l |
Autor: | Mor [ wt lis 13, 2007 9:32 pm ] |
Tytuł: | |
adam.ok pisze: odnośnie podcisnień przy fotelach, przy rozbieraniu ściągałem i faktycznie były tam jakieś przewody do jakiś podciśnień
Jakieś? Jeśli niebieskie to nie od "pompowania" foteli tylko blokowania oparcia po odpaleniu auta. Jeśli inne kolory - czerwony, zielony i ... nie pamiętam - to fotele są "pompowane". Ale wtedy muszą być sterowniki obok zapięcia pasów. |
Autor: | litra2 [ czw lis 15, 2007 3:24 pm ] |
Tytuł: | |
ok zdiagnozowane- pękła membrana na siłowniku w tylnych drzwiach...kleić tego nie ma sensu -zresztą to silikon i nawet kleje nie trzymają -można niedrogo dorwać coś takiego na allegro za +-20zł pozdr |
Autor: | kit [ czw lis 15, 2007 5:52 pm ] |
Tytuł: | |
michal_5000 pisze: W Mercedesie nie mogę wcisnąć tego małego sztyftu przy szybie, kiedy drzwi są otwarte (lub jest to ekstremalnie ciężkie). Muszę po zamknięciu przekręcić kluczyk w zamku.
Natomiast przy wsiadaniu mogę wcisnąć sobie ten sztyfcik (też dość ciężko) już z kabiny po zamknięciu drzwi... Wszystko jest ok. To takie zabezpieczenie przed zamknięciem kluczy w aucie. Powiedzmy, że wysiadasz, zapominasz o wyjęciu kluczy w stacyjce, wciskasz sztyfta w drzwiach (centralny rygluje zamki) i zamykasz drzwi. Problem gotowy.. Jeśli ciężko się rygluje po zamknięciu - trzeba by zdjąć tapicerkę drzwi, przesmarować zamek i cięgna. Nie wiem jak jest w W126 bo nie rozbierałem (myślę, że jest podobnie) ale w W123 jest taka sprężynka przy zamku która odpowiada za "łatwość wciśnięcia" tego sztyfta . |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |