| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| [W126] hamowanie = drganie pedału https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=19084 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | piotrmozdzen [ czw cze 01, 2006 12:00 am ] |
| Tytuł: | [W126] hamowanie = drganie pedału |
co może być,czy tarcze do wymiany? |
|
| Autor: | harrier [ czw cze 01, 2006 12:24 am ] |
| Tytuł: | |
Witam Tarcze też mogą być do wymiany jak są zwichrowane. Pozdrawiam, |
|
| Autor: | .:SPEEDYRIDER:. [ czw cze 01, 2006 12:54 am ] |
| Tytuł: | |
hmm a może masz ABS |
|
| Autor: | stanleym126 [ czw cze 01, 2006 9:34 am ] |
| Tytuł: | |
.:SPEEDYRIDER:. pisze: hmm a może masz ABS
Nie było 126 bez ABS.W zadzie działaniu abs-u towarzyszy odgłos pompy i chrobotanie.Może być,że któraś tarcza jest lekko zwichrowana.Jeżeli grubość tarcz jest wystarczająca to można spróbować je przetoczyć.Dobrym rozwiązaniem jest przetoczenie tarcz bez ich zdejmowania z piasty tylko trzeba znaleźc warsztat,ktory posiada maszynkę do toczenia bez zdejmowania tarczy z koła.Prawie w 100% biją tarcze przednich kół. |
|
| Autor: | matrix [ czw cze 01, 2006 12:46 pm ] |
| Tytuł: | |
stanleym126 pisze: .:SPEEDYRIDER:. pisze: hmm a może masz ABS Nie było 126 bez ABS. Były, były, na Stany wychodziły wersje bez ABS'u, tak dla ścisłości. |
|
| Autor: | Supermerc [ czw cze 01, 2006 1:09 pm ] |
| Tytuł: | Re: W126 hamowanie = drganie pedału |
piotrmozdzen pisze: co może być,czy tarcze do wymiany?
A czy to drganie w pedale to głuche pulsowanie czy raczej stuk połączony z dźwiękiem? Jeśli pierwsze obstawiam krzywe tarcze, jeśli drugie to może być też coś z czujnikiem ABS lub "ząbkami" do ABS przy kole. |
|
| Autor: | stanleym126 [ czw cze 01, 2006 1:16 pm ] |
| Tytuł: | |
Nie było 126 bez ABS.[/quote] Były, były, na Stany wychodziły wersje bez ABS'u, tak dla ścisłości.[/quote] Mnie chodziło o Europę, a nie USA.Tam jest wszystko inne niż europejskie. |
|
| Autor: | Przemo-MEL [ czw cze 01, 2006 1:59 pm ] |
| Tytuł: | |
Seryjnie ABS w W126 montowano od 12.84 w wersjach V8 i od 09.86 w pozostałych. Wszystkie wcześniejsze ten układ miały dostępny jako opcję, co oznacza, że wersje bez ABS'u są spotykane. Ale w tym przypadku chyba kolega wiedziałby że to ABS działa. Pozostają więc jednak wypaczone tarcze, co się zdarza. Zdjąć koła, obejrzeć tarcze, ew. przetoczyć lub po prostu wymienić. |
|
| Autor: | piotrmozdzen [ czw cze 01, 2006 2:29 pm ] |
| Tytuł: | |
jeszcze małe sprostowanie ABS jest odłączony,i jeszcze drga całe auto,pedał minimalnie! |
|
| Autor: | Przemo-MEL [ czw cze 01, 2006 3:12 pm ] |
| Tytuł: | |
a może należałoby sprawdzić wyważenie kółek z przodu? Najłatwiej od tego zacząć... |
|
| Autor: | stanleym126 [ czw cze 01, 2006 5:38 pm ] |
| Tytuł: | |
Przemo-MEL pisze: a może należałoby sprawdzić wyważenie kółek z przodu? Najłatwiej od tego zacząć...
Słuszna uwaga , a zwłaszcza jak sa aluski załozone, ponieważ one szybciej sie odkształcaja i tracą geometrię. |
|
| Autor: | piotrmozdzen [ czw cze 01, 2006 10:23 pm ] |
| Tytuł: | |
zgadza się mam alusy takie juz auto kupiłem i są naklejane obciążniki i chyba pare odpadło,a oglądałem tarcze i tak do wymiany 100%,ale jeszcze mam inny problem ale to chyba od wyważenia bo od 85 km/h auto zaczyna drgać całe lekko ale jest to odczuwalne,czy jest jeszcze inny chaczyk,czy wał napędowy ma jakiś ,coć od drgań czy to zupełnie nie ma nic spulnego! |
|
| Autor: | Supermerc [ pt cze 02, 2006 12:04 am ] |
| Tytuł: | |
piotrmozdzen pisze: zgadza się mam alusy takie juz auto kupiłem i są naklejane obciążniki i chyba pare odpadło,a oglądałem tarcze i tak do wymiany 100%,ale jeszcze mam inny problem ale to chyba od wyważenia bo od 85 km/h auto zaczyna drgać całe lekko ale jest to odczuwalne,czy jest jeszcze inny chaczyk,czy wał napędowy ma jakiś ,coć od drgań czy to zupełnie nie ma nic spulnego!
Co to za alusy? czy ty czasami nie masz problemu z pierścieniami centrującymi w felgaCH? A MOŻE ICH NIE MASZ? |
|
| Autor: | SoYeR [ pt cze 02, 2006 7:14 am ] |
| Tytuł: | |
Supermerc pisze: pierścieniami centrującymi w felgaCH
??? |
|
| Autor: | stanleym126 [ pt cze 02, 2006 7:50 pm ] |
| Tytuł: | |
Koła trzeba założyć na wyważarkę i ręką zakręcić lekko by zobaczyć jak chodzi sama felga.Oponiarz rozpozna od razu czy jest skrzywiona czy nie.Jak sie okaże ,że nie jest współosiowa to trzeba prostowac felgę/felgi na specjalistycznej maszynie. |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|