MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W201] Krótka historia o kwalifikacjach mechaników. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=19142 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | aherian [ ndz cze 04, 2006 9:13 pm ] |
Tytuł: | [W201] Krótka historia o kwalifikacjach mechaników. |
Witam serdecznie wszystkich użytkowników i miłośników mercedesów. Jadę ostatnio moim W 201 (1987r.) i słyszę jak coś zaczyna mi stukać w podwoziu. Zatrzymalem samochód ale nic nie zauważyłem, żeby coś od spodu odpadało. Pojechałem do mechanikai tlumaczę mu, że coś stuka mi podczas jazdy, zwłaszcza na większych prędkościach.Nie mniej na kierownicy nie odczuwam żadnych drgań. Chłopaki zaczęli sprawdzać mesia na kanale i wydumali, iz to drążki w układzie kierowniczym są do wymiany. Ponieważ na drugi dzień wybierałem się do Krakowa na mszę z Papieżem, mechanik stwierdził, iż bezproblemu można jechać. Jadę więc w niedzielę do Krakowa, w samochodzie stuka aż głowa boli, ale w końcu wielokrotnie mnie zapewniano że nie ma problemu. Po mszy wyjeżżam z Krakowa i tu nagle dup, coś zaczyna mi harować o asfalt. Patrzę a tu osłona od skrzyni biegów się urwała z kilku śrub i drze o drogę. Byłem w okolicy u 2 mechaników ale żadnemu sie nie chciało w niedziele tyłka ruszyć żeby ja odkręcić do końca i by nie harowała mi tak. Więc przestrzegam wszystkich, żeby nie ufali tak do końca mechanikom. Znaleźli wybite drążki a tu osłona się odrywał. Słowem nie wiem jak można coś takiego przeoczyć ale widać można. pozdrawiam |
Autor: | piotrmozdzen [ ndz cze 04, 2006 10:40 pm ] |
Tytuł: | |
Popieram miałem podobne przeżycia ![]() |
Autor: | art0 [ ndz cze 04, 2006 11:12 pm ] |
Tytuł: | |
krótka historia o wyjezdzie na papierza - w rolach głównych papierz - w pozostałych rolach ..... |
Autor: | kali [ ndz cze 04, 2006 11:39 pm ] |
Tytuł: | |
aherian pisze: Papieżem art0 pisze: krótka historia o wyjezdzie na papierza
no to jak jest z tym papie....em bo się pogubiłem ![]() |
Autor: | art0 [ pn cze 05, 2006 8:22 am ] |
Tytuł: | |
papież [ łac ] papierz [ pol ] ![]() |
Autor: | and6412 [ śr cze 07, 2006 2:15 pm ] |
Tytuł: | |
dla zainteresowanych: http://www.motofakty.pl/artykul/_nie_od ... ztaty.html Z góry jesteśmy na straconej pozycji ;/ |
Autor: | mihal [ czw cze 08, 2006 2:13 pm ] |
Tytuł: | |
miałem podbną sytuację - stało sięto na trójmiejskuej obwodnicy. spieszyłem sie do pracy jak cholera, a tu nagle słyszę jakieś ŁUP i cos szoruje po asfalcie. Zatrzymałem sie na stacji i lukam pod podwozię - o tu osłona od skrzyni odpięta i "zjada" drogę. Z racji braku czasu podjąłem szybką decyzję i podjechałem pod krawężnik . Osłona odpadła, a ja pojechałem dalej. Auto już dawno sprzedane. pozdr mihal |
Autor: | aherian [ pn cze 19, 2006 7:42 pm ] |
Tytuł: | |
Jak się okazało w W-201 są dwie osłony: 1) osłona silnika oraz 2) osłona pod skrzynię biegów. Obydwie wymieniłem ale na zamienniki bo były 3 krotnie tańsze. Chcę jednak zwrócić na fakt, iż zamienniki nie mają pianki wytłumiającej i teraz w samochodzie jest trochę głośniej niż było. Nie mniej bez osłon trudno jeździć - znajomy uszkodził filtr oleju i w kilka sekund stracił calły olej w silniku. Pozdrawiam |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn cze 19, 2006 8:06 pm ] |
Tytuł: | |
a jak on uszkodził filtr oleju jak filtr jest praktycznie koło głowicy??????? ![]() ![]() ![]() |
Autor: | wolf [ pn cze 19, 2006 11:39 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: a jak on uszkodził filtr oleju jak filtr jest praktycznie koło głowicy???????
![]() ![]() ![]() Bo to wysoki kraweznik byl ![]() |
Autor: | szeryf [ wt cze 20, 2006 3:07 pm ] |
Tytuł: | |
A potem poszedl jako bezwypadkowy ![]() |
Autor: | janus [ wt cze 20, 2006 4:18 pm ] |
Tytuł: | |
może miał dachowanie ![]() |
Autor: | Borat [ wt cze 20, 2006 9:53 pm ] |
Tytuł: | |
z tego co sie orientuje to orginalne byly z blachy(?) a zamienniki sa z tworzywa. to tworzywo to zabezpieczy jedynie przed syfem wpadajacym w alternator itd a nie przed walniecami... |
Autor: | lewandek [ śr cze 21, 2006 12:25 am ] |
Tytuł: | |
Borat pisze: z tego co sie orientuje to orginalne byly z blachy(?)
Oryginalne byly z tworzywa, dostepna byla tez wersja blaszana - ale tylko jako oslona silnika - sam taka mialem w mojej W201. |
Autor: | Borat [ śr cze 21, 2006 4:40 pm ] |
Tytuł: | |
a co do nikompetencji mechaniorow to ostatanio bylem w zakladzie i sprawdzali ukl chlodzenia. mialem wyciek na zawrze przed nagrzwnica i koles zeby zapobiegac wyciekom powiedzial: to jedz do domu z odkreconym korekiem od ukl chlodzenia(temp powietrza ok 25 stopni) ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |