Witam po ostatnich moich kłopotach z układem kierowniczym a mianowicie wspomaganiem (brakiem ) wymontowałem przekładnię kierowniczą i tak naprawdę nie wiem co dalej odkręciłem pokrywę górną posypały się kulki przy wyciągnięciu może ktoś wie ile ich powinno być czy może 23 no i mam już wszystko na wierzchu mam też klucz 55 który jest potrzebny do rozkręcenina nie mam tylko klucza takiego jak do szlifierki kontowej o rozstawie trzpieni 41 mm ale zastanawiam sie przede wszystkim czy od dobrej strony podchodzę do tego zimmeringu czy jest konieczne rozbieranie rozkręcanie tej dużej nakrętki i tego jak to nazwać nakrętki z dwoma otworkami a i co zabezpiecza co które powinienem odkręcić pierwsze to pierwsze pytanko a drógie to te kulki jak je póżniej umieścić w przekładni .A jak tylko bendę miał dziś chwilkę to zrobię foty ten klucz mi się podoba 55 . Dzięki za pomoc .Pozdrawiam dzisiaj mam rocznicę ślubu 6 i chyba spędzę ją w garażu.
_________________ MERCEDES-BENZ 300D W 124 AUTOMAT NIVOMAT KLIMA ASD
|