Łożyska, uszczelnienia do główki mostu i tarcze nie powinny być problemem. Przekładnia kierownicza, to trudniejszy temat. Potrzebny byłby nr, bo mało prawdopodobne, żeby R129 miało "własną". Tak czy inaczej nowa tania nie będzie (vide posty o przekładniach do W123). Nie wiem kto i za ile regeneruje takie przekładnie. Jesli chodzi o opisany element - nazwa + VIN auta + tel. do ASO = wstępna odpowiedź.
shark pisze:
w druga strone zas nie pracowalo na wszystkie gary a wstkaznik cisnienia oleju jakby wariowal p
Jeżeli samochód tak się zachowywał, to pytanie jeszcze, jak to wyglądało na obrotomierzu. Warto by również podłączyć się po prostu z manometrem.
Może być instalacja WN, ale wtedy powinno to być bardzo wyraźnie odczuwalne w pracy silnika. Tam jest już elektryczne sterowanie wskaźnikiem ciśnienia i ma on moim zdaniem większą bezwładność niż taki z bezpośrednim pomiarem. Może być więc i tak, że jest to WN + np. padająca pompa oleju.