MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 01, 2025 12:45 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lip 23, 2006 4:04 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lip 23, 2006 3:53 pm
Posty: 27
Mam male pytanko czy moze ktorys z kolegow nie ma schematu lini podcisnienia do silnika w 124 kombi 250 cm3 .?
Prosze o pomoc fura mi w dziwny sposob gasnie i znalazlem pod licznikiem wolny przewod pod cisnienia bardzo prosze o pomoc
z gory dziekuje .
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 23, 2006 6:19 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
My również serdecznie witamy nowego użytkownika!! [cool]

Nie dosyć , że nie podałeś żadnych informacji na temat swojego pojazdu, to jeszcze robisz błędy w zapytaniu (250 cm). To, czy masz diesla czy benzynę trzeba się dopiero domyślać, a czy to jest turbo, to nie wie już nikt (oczywiście najbardziej potrzebna dla podciśnienia informacja jest - posiadasz KOMBI [zlosnik] )

Otóż jest tak dużo wersji podciśnienia, zależnie od silnika, wyposażenia, wykonania na dany kraj i rocznika produkcji, że nikt nie będzie poświęcał czasu na skanowanie i wysyłanie materiałów, żeby zaraz otrzymać odpowiedż: "To nie jest to - u mnie jest inaczej" Nie ma nawet wielkich możliwości żeby w miarę trafnie dobrać wg numeru podwozia. Jeżeli znasz kogoś, kto ma dojście do WIS-a, to jest to jedyna metoda: szukać, drukować i po kolei porównywać z rzeczywistością.

P.S.: Jeżeli ten drut co wisi jest czarny, to jest prawidłowo - ma być niepodłączony.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 23, 2006 7:54 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lip 23, 2006 3:53 pm
Posty: 27
MASZ RACJE NIE DOPISALEM WSZYSTKIEGO ALE WYSTARCZY ZWROCIC DELIKATNIE UWAGE NO COZ ....

JEST TO SAMOCHOD Z ROKU 1989 I JEST TO DIESEL 2500 cm3 BEZ KLIMKI I BEZ CENTRALNEGO CHOC TO MALO WAZNE

DZIEKI ZA POUCZENIE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 23, 2006 9:35 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Nie tyle chodzi o delikatne zwracanie uwagi - bardziej o uzmysłowienie problemu, że jednak właściwą dokumentację dobrać jest trudno.
Jaki masz rodzaj sterowania wolnych obrotów pompy wtryskowej? (elektryczny czy podciśnieniowy?) Bo jeżeli elektryczny, to podciśnienie może mieć na obroty wpływ znikomy.
Jaka tam jest skrzynia (ręczna czy automat?) tam też moga powstawać nieszczelności w podciśnieniu. Niektóre z nowszych automatów mają dosyć znacznie rozbudowane sterowanie podciśnieniem (tzw. modulator) który również może powodować ubytki podciśnienia (nawet w przypadku niewłaściwego połączenia podciśnień po naprawie)

Co Ciebie w mojej wypowiedzi ubodło, że TAK NA MNIE KRZYCZYSZ?

Pzdr.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 24, 2006 6:52 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lip 23, 2006 3:53 pm
Posty: 27
Na nikogo nie krzycze zaczelem pisac na caps locku i nie chcialo mi sie wylaczac co do skrzyni to manual a co do regulacji obrotow to pod cisnieniem , podcisnienie steruje tylko silnikiem i obrotami aa i lampami


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 24, 2006 9:32 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
A co to znaczy: "w dziwny sposob gasnie"?
Czy to znaczy, że:
- obroty są stabilne, jednak bardzo niskie
- obroty czasami są prawidłowe, a czasami mocno spadają i auto gaśnie
(jeżeli tak, to w jakich warunkach obroty spadają? -temperatura silnika, załączanie dodatkowych agregatów, zdjęcie nogi z gazu po szybkiej jeździe)

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Post: pn lip 24, 2006 11:32 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 21, 2006 7:47 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Brzeg
M@SA pisze:
(...)i znalazlem pod licznikiem wolny przewod pod cisnienia bardzo prosze o pomoc
z gory dziekuje .


Jak wcześniej juz to było pisane to jeżeli przewód jest czarny i wchodzi do licznika to ma być wolny. Instalacja podciśnienia ciągnie nim powietrze a skierowany jest do kabiny, dlatego że w kabinie jest czystsze powietrze.

Pozdr.

_________________
"Nas bohaterów pradem"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 25, 2006 7:44 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lip 23, 2006 3:53 pm
Posty: 27
jakies herezje piszecie ,jeden pisze ze powietrze jest zasysane z wnetrza samochodu bo jest czystrze ? boze co to za fachowiec /znawca / a drugi by tylo sie denerwowal ze ktos na niego krzyczy i przez to traci watek .... a zaraz po tym doszukuje sie jakiegos "ciekawego przypadku " gdzie ma naisane ze jesto to calkiem prosty system ,no coz widze ze nie pozywie sie tu ... a jak nie mialem schematu tak nie mam .

ps :

pozdrawiam was fachowcy " z usterki "


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 25, 2006 2:15 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 21, 2006 7:47 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Brzeg
>pozdrawiam was fachowcy " z usterki "

Pytałeś o luźny wężyk wiec wyjaśniłem ci, dlaczego jest luźny ( do niczego niepodłączony). Powiem ci, że tym postem zapewne przekreśliłeś swoje szanse na pomoc ze strony innych forumowiczów, którzy naprawdę są dobrymi fachowcami. Np.nazwałeś Gerrie’go fachowcem z usterki a Gerri naprawdę daje rade i nie tylko na tym forum.

_________________
"Nas bohaterów pradem"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 25, 2006 2:30 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
M@SA pisze:
jakies herezje piszecie ,jeden pisze ze powietrze jest zasysane z wnetrza samochodu bo jest czystrze ? boze co to za fachowiec /znawca /


I jest to najzupełniejsza prawda - jest to właśnie przewód którym napowietrza się instalacja w momencie w którym zaworek termobimetaliczny wyłączy podnoszenie obrotów po wzroście temperatury.
Widzę, że nie masz kolego pojęcia o działaniu instalacji podciśnieniowej, ale jako znany autorytet potrafisz zabrać głos....

M@SA pisze:
a drugi by tylo sie denerwowal ze ktos na niego krzyczy i przez to traci watek .... "


Czytałeś kiedyś coś o "netykiecie"? Bardzo wątpię...


M@SA pisze:
a zaraz po tym doszukuje sie jakiegos "ciekawego przypadku " gdzie ma naisane ze jesto to calkiem prosty system ,no coz widze ze nie pozywie sie tu ...

pozdrawiam was fachowcy " z usterki "


Wszyscy którzy zabrali głos chcą Ci pomóc, pomimo tego, że jak napisałem - dobranie schematu nie jest łatwe. Próbuję wyciągnąć od Ciebie informacje które dla diagnozy są ważne (podejrzewam, że to wcale nie jest wina podciśnienia) ale Ty nie wiedzieć czemu się obrażasz :evil:
Skoro wiesz wszystko lepiej, to czemu nie poradzisz sobie sam?
Przy takiej woli współdziałania, to proponuję wróżkę albo serwis - oni na pewno Ci pomogą.
Wyłącznie przy Mercedesach działam od kilkunastu lat, ale skoro podważasz moje kompetencje i lekceważysz moją chęć pomocy,

TO POCAŁUJ MNIE KOLEGO (wiesz gdzie)....

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 25, 2006 3:11 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 21, 2006 7:47 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Brzeg
Cytuj:
Wszyscy którzy zabrali głos chcą Ci pomóc, pomimo tego, że jak napisałem - dobranie schematu nie jest łatwe.


Dodam, że chcą ci pomóc zupełnie bezinteresownie no może za zwykłe, DZIEKUJE.
Naprawdę byłem skory zrobić ci zdjęcia, na co powinieneś zwrócić uwagę, bo usterka najprawdopodobniej jest w mieszku gaszenia (chyba tak się to ustrojstwo nazywa). A próbowałeś go gasić ręcznie przyciskiem STOP przy kolektorze dolotowym?

_________________
"Nas bohaterów pradem"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 25, 2006 8:00 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
killernia pisze:
... próbowałeś go gasić ręcznie przyciskiem STOP przy kolektorze dolotowym?[/b]


Kolega M@sa moze miec do tego za krotkie palce [zlosnik] Mieszek mozna tez sprawdzic plucami, wpinajac sie w odpowiednia rurke do niego idaca.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 25, 2006 9:36 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 21, 2006 7:47 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Brzeg
>Mieszek mozna tez sprawdzic plucami, wpinajac sie w odpowiednia rurke do niego idaca.

Zgadza się i dlatego chciałem zrobić zdjęcie gdzie dokładnie się mieszek znajduje i co trzeba zrobić, ale jeszcze nic straconego wystarczy przyznać się do błędu.

_________________
"Nas bohaterów pradem"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 25, 2006 10:26 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lip 23, 2006 3:53 pm
Posty: 27
Potezne zainteresowanie wzbudzilem prostymi slowami, dzieki bardzo za pomc / co nie ktorym dziekuje / a co nie ktorym dziekuje palcem serdecznym wlasciwie tym ktorzy kreowni sa na wspanialych fachoffcow )
potwierdza sie to ze zawsze otzrymasz pomoc od czlowieka " zwyklego" a nie od "guru " o ile ktos wie co to znaczy .

ps;

pozdrawima i daiekuje normalnym forumowiczom a nie bufonom !


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 25, 2006 10:36 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
M@SA pisze:
a co nie ktorym dziekuje palcem serdecznym wlasciwie tym ktorzy kreowni sa na wspanialych fachoffcow )
potwierdza sie to ze zawsze otzrymasz pomoc od czlowieka " zwyklego" a nie od "guru " o ile ktos wie co to znaczy .

ps;

pozdrawima i daiekuje normalnym forumowiczom a nie bufonom !


Sami widzicie - Kolega jest niereformowalny.
W ASO dowiesz się, ile kosztuje prawidłowe dobranie schematu podciśnienia.
Tutaj - (przy odrobinie Twojej dobrej woli) mogłeś diagnozę uszkodzenia mieć za darmo...

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl