MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 05, 2025 5:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sie 28, 2006 11:22 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 21, 2006 9:38 am
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Witam, ostatio odkręciłem pokrywę filtra i zauważyłem że jest puste miejsce na jakiś wężyk, tylko nie wiem z czym to połączyć. Dodam że zatkałem tą rurkę bo występowały częste takie stuki na wolnych obrotach (średnio 2 na sekunde, jakby iskra przeskakiwała) odczuwalne w środku pojazdu a po zatkaniu jest dużo lepiej Smile Zatem pytam z czym "to się je" Zdjęcie tej rurki poniżej (wiem że nie widać za dużo ale to wszystko co mogłem wycisnąć z telefonu (to jest zaraz za przpustnicą) :

Obrazek

_________________
M-B W201 (190E) 2,0 benzyna bez nitro


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 29, 2006 9:20 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
Z modułem zapłonowym [zlosnik] obok obok podłączenia czujnika ZZ (w zależności od obciążenia zmienia się mapa zapłonu)
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 29, 2006 10:36 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 21, 2006 9:38 am
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Wojtyla, hej a co to jest ten czujnik ZZ ?? Bo ja aż tak się nie znam :/ PS. MOże jakaś fotka gdzie to połączyć :D:D POZDRAWIAM

_________________
M-B W201 (190E) 2,0 benzyna bez nitro


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 29, 2006 11:45 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
ZZ Zwrot zewnętrzny wału korbowego
Na module zapłonowym masz 4 wejścia
1 gniazdo wtykowe zasilania 4 wtykowe
2 wejście sygnałów z czujnika 4 wtykowe
3 przyłącze czujnika zz 1 wtykowe
4 przyłącze podciśnienia
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 29, 2006 11:47 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 21, 2006 9:38 am
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Wojtyla, dzięki za info.
Ale jestem troszkę laikiem w tym temacie i naprawde było by bardzo pomocne zdjęcie albo dokładniejszy opis gdzie to się znajduje :/ Pozdrawiam

_________________
M-B W201 (190E) 2,0 benzyna bez nitro


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 30, 2006 11:58 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
Radzio pisze:
pomocne zdjęcie albo dokładniejszy opis

skan lub zdjęcie jutro
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 30, 2006 8:01 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 21, 2006 9:38 am
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Czekam z niecierpliwościąąąąąą :):):)

_________________
M-B W201 (190E) 2,0 benzyna bez nitro


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 31, 2006 10:09 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
oto skan modułu
Obrazek
miłej zabawy
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 01, 2006 12:15 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 21, 2006 9:38 am
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Takie info dostałem na innym forum . Co o tym myślicie ??

http://www.w201w124.bytom.eu.org/forum/ ... 4858#14858

_________________
M-B W201 (190E) 2,0 benzyna bez nitro


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 01, 2006 7:24 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
Radzio pisze:
Takie info dostałem na innym forum . Co o tym myślicie ??

To, że zaślepić to oczywiste.
Co do teorii, że jest to do ASB to może być. Ja w M104 też nie mam ASB i jedno z podcisnień (przy 6) mam też zaślepione.
Dobrze to zrób - ja zaslepiłem tak sobie i mi spodło i miałem problemy i bum :evil:

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 01, 2006 11:28 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 21, 2006 9:38 am
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Heh... Ja doszedłem do tego, że z zaślepionym równiej chodzi silnik i odrazu zrobiłem patent na zatyczke : kołek (taki co się wkłada w dziurę w betonowej ścianie) rozmiar chyba 5 , ale taki mały - zalepiłem taśmą izolacyjną i jest OK :):) A kołek pasuje idealnie !! :D:D

_________________
M-B W201 (190E) 2,0 benzyna bez nitro


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 03, 2006 6:44 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
Radzio pisze:
Takie info dostałem na innym forum . Co o tym myślicie ??

sprawdziłem w rzeczywistości
W jednym idzie na skrzynię biegów (automat)
W drugim na moduł
teraz zgłupiałem [totalszok] czyżby ważne były roczniki?
A u kola jest tak jak i teraz u Ciebie tzn. krótki węzyk zaślepiający tak jak w Dieslach powrót z ostatniego wtrysku [szalone]
Ech to kochane podciśnienie w MB [szalone] każde auto powinno mieć swój osobisty schemat na ścianie grodziowej i byłby spokój a tak....
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl