MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

[W124] 200E, jaki to silnik?
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=20273
Strona 1 z 2

Autor:  mietek [ sob sie 12, 2006 12:49 pm ]
Tytuł:  [W124] 200E, jaki to silnik?

Obrazek Witam.
MB W124 200E, czy ktoś ma takie auto w gazie? Chcę założyć w swoim gaz i jestem ciekaw opini użytkowników, którzy mają taki "silnik zagazowany". Jak się spisuje, ile pali, itp... .
Z góry dzięki i pozdrawiam. Obrazek

Autor:  zebda [ ndz sie 13, 2006 8:03 pm ]
Tytuł: 

Co prawda tyczy sie to 230 ale to raczej nie jest wielka roznica

http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=14536

Poczytaj...mi juz przeszlo zeby jezdzic na gazie.

Autor:  mietek [ ndz sie 13, 2006 8:40 pm ]
Tytuł:  MB W124 200E... jaki to silnik?

Obrazek Witam.
Mam MB W124 200E z 1991 roku i że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o budowę silnika lub mechanikę, pytam się posiadaczy podobnych aut o następujące cechy:

01. ilo punktowy jest tam wtrysk i ile jest zaworów i cylindrów
02. czy jest to wtrysk mechaniczny, czy elektroniczny
03. czy jest tam łańcuszek rozrządu czy pasek

Pytania pewnie są śmieszne dla innych, ale mi wiele pomogą.
Z góry dzięki i pozdrawiam. Obrazek

Autor:  Gerri [ ndz sie 13, 2006 9:51 pm ]
Tytuł: 

Lepiej podaj WDB....
Myślisz, że Mercedes to maluch robiony w jednej wersji (650ccm)?

Prawdopodobnie masz motor 102, ale bliższych danych z twojego zapytania wyciągnąć się nie da. [szalone]

Autor:  wojz [ ndz sie 13, 2006 9:53 pm ]
Tytuł: 

Gerri pisze:
Myślisz, że Mercedes to maluch robiony w jednej wersji (650ccm)?

Zapomniałeś, że była jeszcze sześćseta [zlosnikhihi] [hehe] .

Autor:  mietek [ ndz sie 13, 2006 10:22 pm ]
Tytuł: 

WDB1240211B562971

Autor:  Gerri [ pn sie 14, 2006 8:04 am ]
Tytuł:  Re: MB W124 200E... jaki to silnik?

mietek pisze:
01. ilo punktowy jest tam wtrysk i ile jest zaworów i cylindrów


Tak jak przypuszczałem, jest to motor 102.963
Wtrysk wielopunktowy, ciągły; cztery cylindry, osiem zaworów (dwa na cylinder)

mietek pisze:
02. czy jest to wtrysk mechaniczny, czy elektroniczny


Jest to wtrysk mechaniczny, ze "wspomaganiem" elektronicznym.

mietek pisze:
03. czy jest tam łańcuszek rozrządu czy pasek


Łańcuch

Autor:  mietek [ pn sie 14, 2006 10:32 am ]
Tytuł: 

Więc czy na taki wtrysk
Cytuj:
Jest to wtrysk mechaniczny, ze "wspomaganiem" elektronicznym.

można założyć instalację gazową? Bo słyszałem, że na mechaniczny nie bardzo, lepiej chodzi gaz na elektronicznym.

Autor:  zebda [ pn sie 14, 2006 11:24 am ]
Tytuł: 

Zalozyles wczesniej watek czy W124 200E bedzie chodzil na gazie tam podalem ci link do moich rozwazan z gazem i pozniejszych z nim przygod...poczytaj.

A co tam bede milutki podam ci link raz jeszcze:
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=14536

Autor:  janus [ pn sie 14, 2006 4:31 pm ]
Tytuł: 

ja mam 2litry pod maska zagazowane i nie mialem odpukac nawet jednego strzału chodzi mi to dobrze do tej pory zrobilem 10tys oby tak dalej, moim zdaniem jeśli dobrze założony gaz i silnik nie jest "wymeczony" to raczej powinno być ok

Autor:  mietek [ pn sie 14, 2006 7:15 pm ]
Tytuł: 

Narazie przeszło mi gazowanie mojego MB.

Autor:  janus [ śr sie 16, 2006 7:22 pm ]
Tytuł: 

mietek pisze:
Narazie przeszło mi gazowanie mojego MB.

A czemu ?

Autor:  mietek [ śr sie 16, 2006 7:46 pm ]
Tytuł: 

Z tego co czytam to można władowac się na minę. Po drugie nie jeżdżę tak dużo.

Autor:  psinthos [ śr sie 16, 2006 9:37 pm ]
Tytuł: 

mietek pisze:
Narazie przeszło mi gazowanie mojego MB.


I tak juz trzymaj.
Nie psuj auta.

Autor:  jarecki [ ndz sie 27, 2006 1:22 pm ]
Tytuł: 

tak jak napisał ktoś:
http://www.volvo-off.pl/index.cgi?Jak_To_Dziala/LPG_W_K-Jetronic
jest biletem w jedną stronę. Po dłuższym użytkowaniu czyt. jeżdżeniu na gazie szlag trafia rozdzielacz wtrysku...
Idealnym układem jest gaźnik lecz wersji 124 z gaźnikiem wyszło niewiele i sam widziałem u kolegi w 124 takie rozwiązanie... problem u niego jest tylko z dolewaniem oleju do gaźnika gdzieś tam... nie wiem... nie znam się... nie miałem z tym do czynienia... Ale z tego co domyslam się: wszędzie benzyna jest smarowidłem a w przypadku wtrysku mechaniczno elektrycznego zacierasz rozdzielacz... aczkolwiek ja u siebie w 230E odciąłem dopływ paliwa na pompie (odciąłem zasilanie od pompy paliwa). Wiem że niektórzy mnie zakrzyczą ale nie narzekam. Ładnie chodzi i odpala bez problemów. Gorzej zimą... bez paliwa i przy mrozie poniżej -10 stopni bedziesz miał problem z rozruchem ale i na to znalazłem sposób :)
wystarczy rozgrzać parownik np. gorącą wodą z czajnika około 1-1,5 litra wody gorącej żeby zagrzać parownik i nie ma problemu z odpaleniem :)
Wiem że to "rzeźba" ale jest to idealny sposób na odpalanie na gazie podczas dużych mrozów!
Tak że jak ktoś napisał to bilet w jedną stronę ja potwierdzam że to prawda ale i w te jedną stronę da się jechać :)
i koszty gazu jakie są każdy widzi ;) a te drobne uciążliwości????? powiem tak... podczas silnych mrozów nie jedna "benzynka" pod blokiem nie chce zagadac (o dieslach już nie wspomnę) a ja zagrzewam parownik i odpalam na gazie i śmieję się z tych co przed chwilą się ze mnie śmiali że kombinuję żeby odpalić ale odpalam a oni wychechłają akumulator i idą na autobus :D
Dlatego wybór zostawiam do przemyślenia bo jest nad czym... a bilet w jedną stronę??? no cóż... nie zawsze oznacza porażkę :) a strzały???? to kwestia źle zestrojonej instalacji... ja juz nie pamiętam kiedy miałem strzał... Ach! pamiętam!!! po regulacji w stacji... zdławili mi tak że jak chcialem szybciej pojechać to nie dostał tyle gazu ile potrzebował i strzelił... wystarczyło odtlumić o 90 bądź 180stopni reduktor i śmiga aż miło :)
pozdrawiam

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/