MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 18, 2025 11:32 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt paź 17, 2006 11:32 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Mam problem ze skzrynią biegów 722435 03 779098 w W124 E300 Diesel
Motor OM 606

Problem polega na "mysleniu" przy zmianie biegu z 2 na 3 skrzynie cała rozebrałem wszytskie elementy które trzeba było wymienyłem.
Sterowanie rozebrałem wyczysciłem, sprawdziłem czy jakis zaworek nie jest zaciety i czy którac sprężynka nie jest pęknieta. Wszystko jest wizualnie ok.
Skrzynia zmienia ładnie gdyby nie ta zmiana z 2 na 3. Po podkrecenia cisnienie na modulatorze, to myslenie staje się mniej odczuwalne ale biegi zaczynają szarpac. Co może być przyczyną ??


Ma ktos pomysł ??

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 18, 2006 9:58 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Czy silnik dobrze sie wkręca na obroty?

Kiedyś jechałem na resztkach gazu i po ostrzejszym ruszaniu silnik dostawał za małą dawke gazu, skrzynia też wtedy myślała, po czym załączyła bieg z szarpnięciem.

Oczywiście poziom oleju w skrzyni kolega sprawdzał?

Pozdrawiam

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 18, 2006 10:52 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
To nie jest wina silnika !!

I oczywiscie olej jest !!

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 18, 2006 11:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lis 20, 2005 12:06 am
Posty: 123
Lokalizacja: POZNAŃ
a co wymieniłeś?

_________________
300TDT 4MATIC
Mercedes Poznań Club


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 19, 2006 9:57 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
wymieniałem tarczki choć nie były jeszcze mocno zuzyte ( zapewne jakis taksówkarz jeszcze na nich pojeździ [zlosnik] ) . Wymieniłem tez wszytskie uszczelki oraz uszczelnienia no i olej [zlosnik] z filtrem ma sie rozumiec. W sterowaniu były dwa braki, które juz dostały brakujące elementy...

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 16, 2006 2:54 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt lip 18, 2006 11:18 pm
Posty: 14
Lokalizacja: Wrocław
Z mojego doświadczenia zwykle jest to sterownik. Najlepiej pozyczyc od kogos i zalozyc, wtedy bedziesz mial pewosc. Nie bede pisal o banalach typu regulacja linki kick down itp ;). Z ciekwostek dodam ze w moim sec 3,8 na gazie podbija trojke a na benzynie nie [zlosnik] . Tak czy siak proponuje zaszalec ze sterownikiem :)

_________________
_______________________________
V8 RULES ;)
ex 380 sec bylo milo :)
ex s210 2,9 dezel - uratował mi życie !!!
!!! KUPIE 126 SEC !!!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl