MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 05, 2025 12:37 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lut 22, 2006 8:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:42 pm
Posty: 82
Lokalizacja: Poznań
Proszę o pomoc!
Czy ktoś ma wiedzę o dobrym mechaniku, znającym MB 126 z okolic Poznania.
Mój obecny problem to regulacja silnika.

Wielkie THX.

_________________
MB - full contact
126 SEC 500 '86


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 22, 2006 10:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 30, 2004 7:37 pm
Posty: 302
witamy, witamy!

mechanik specjalnie do silnika w W126...
może być ciężko ci coś znaleźć. tymbardziej że nie podajesz kompletnie NIC o swoim aucie. doradzam uzupełnić profil bo ci zaraz ktos bardziej dosadnie to powie. i raczej nie doczekasz sie pomocy.
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 22, 2006 10:11 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
meanstreak pisze:
witamy, witamy!

mechanik specjalnie do silnika w W126...
może być ciężko ci coś znaleźć. tymbardziej że nie podajesz kompletnie NIC o swoim aucie. doradzam uzupełnić profil bo ci zaraz ktos bardziej dosadnie to powie. i raczej nie doczekasz sie pomocy.
pozdrawiam


Dokładnie tak jak pisze kolega meanstreak.Opisz co Cię boli z tym silnikiem jaki typ, itd to może cos doradzimy.Zapewne nie ma takiego mechanika ktory stoi w garażu i czeka tylko na podjazd MB 126.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 22, 2006 10:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:42 pm
Posty: 82
Lokalizacja: Poznań
Silnik kiedy jest zimny odpala idealnie, natomiast po rozgrzaniu przy pracy na wolnych obrotach i zgaszeniu bardzo trudno odpala - ok 15 sec.
Nadmienię, że jest właśnie po wymianie jednego wałka rozrządu i popychacza zaworu. Mój obecny mechanik twierdz, że ma zbyt dużo paliwa i się zalewa. Regulował już aparat wtryskowy i podobno jest zubożona mieszanka. Coś jednak go zalewa.

Pozdrawiam

Dodano po 2 minutach.:

Przepraszam, że chodzę dziś tyłem. Zakręcony trochę jestem.
Przywitam się teraz grzecznie:
DOBRY WIECZÓR!

_________________
MB - full contact

126 SEC 500 '86


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 22, 2006 11:36 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Supermerc pisze:
Mój obecny mechanik twierdz, że ma zbyt dużo paliwa i się zalewa. Regulował już aparat wtryskowy i podobno jest zubożona mieszanka. Coś jednak go zalewa.
Pozdrawiam


Witaj, jak ja lubię mechaników którzy zaczynają naprawę silnika z K-jet lub Ke-jet od regulacji mieszanki. [szalone] Od razu wiem co są warci. :uwaga1x: Oczywiście to moja opinia po Twoim lakonicznym opisie zdarzenia. Jest dobry Pan Mariusz w Suchym Lesie w prawo zaraz za nowym wiaduktem i w Poznaniu na ul. Jeleniogórskiej, chyba to jest szwagier Staniszewskiego i zajmuje się tymi silnikami. W Przeźmierowie podobno pracuje Pan z Iltransu co się zna na tych silnikach, jak jedziesz od strony giełdy to na światłach koło kościoła w lewo i kilkaset metrów po lewej stronie jest warsztat. Powodzenia.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 23, 2006 9:32 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Supermerc pisze:
Silnik kiedy jest zimny odpala idealnie, natomiast po rozgrzaniu przy pracy na wolnych obrotach i zgaszeniu bardzo trudno odpala - ok 15 sec.
Nadmienię, że jest właśnie po wymianie jednego wałka rozrządu i popychacza zaworu. Mój obecny mechanik twierdz, że ma zbyt dużo paliwa i się zalewa. Regulował już aparat wtryskowy i podobno jest zubożona mieszanka. Coś jednak go zalewa.

Pozdrawiam

Dodano po 2 minutach.:

Przepraszam, że chodzę dziś tyłem. Zakręcony trochę jestem.
Przywitam się teraz grzecznie:
DOBRY WIECZÓR!


Trzeba by sprawdzic coś takiego.Po pracy kiedy silnik jest ciepły zdjąć pokrywe filtra powietrza i wcisnąć klapę przeplywomierza kilka razy,az bedzie się lekko uginać bez oporu. Jak po tym zapali bez problemu to ciśnienie blokuje tłok przepustnicy czy cos takiego i tam należy szukać przyczyny.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 23, 2006 9:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:42 pm
Posty: 82
Lokalizacja: Poznań
Jutro pomęczę trochę auto.
Zastanawiam się czy może mieć wpływ na taki problem np. dźwigienka zaworowa lub np zastany regulator hydrauliczny zaworów.
Poza tym wydaje mi się, że kiedy silnik chodzi czuć w spalinach benzynę. Tak jakby niedopalał.

_________________
MB - full contact

126 SEC 500 '86


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 24, 2006 2:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:54 pm
Posty: 137
Lokalizacja: z Zachodu :)
Supermerc pisze:
Zastanawiam się czy może mieć wpływ na taki problem np. dźwigienka zaworowa lub np zastany regulator hydrauliczny zaworów.


Raczej nie - a stuka cos?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 24, 2006 3:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:42 pm
Posty: 82
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
Raczej nie - a stuka cos?


Trochę stuka, bez tragedii ale nówka to to nie jest.

Dodatkowe informacje:
Utrzymuje dość wysokie obroty (pomimo regulacji śrubą imbusową na aparacie - ten otwór z góry) - ok 1200obr/min.
Wtryski po wyjęciu i sprawdzeniu rozpylają ładnie.
Świece nowe - NGK, olej i filtr nowy.

_________________
MB - full contact

126 SEC 500 '86


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 24, 2006 3:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Supermerc pisze:
Utrzymuje dość wysokie obroty (pomimo regulacji śrubą imbusową na aparacie - ten otwór z góry)

Właśnie chyba* spełniłeś opis:
georem pisze:
jak ja lubię mechaników którzy zaczynają naprawę silnika z K-jet lub Ke-jet od regulacji mieszanki.

Obawiam się, że to nie był dobry pomysł.

* Nic innego nie kojarzę w tym miejscu.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 24, 2006 3:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:54 pm
Posty: 137
Lokalizacja: z Zachodu :)
Supermerc pisze:
Trochę stuka, bez tragedii ale nówka to to nie jest.


To stuka - czy nie stuka? :)

Supermerc pisze:
Dodatkowe informacje:
Utrzymuje dość wysokie obroty (pomimo regulacji śrubą imbusową na aparacie - ten otwór z góry) - ok 1200obr/min.


Sruba imbusowa nie sluzy do regulacji obrotow. Warto sprawdzic regulator (zawor) wolnych obrotow, jest jeszcze kilka elementow, ktore moga miec wplyw - moze potencjometr przepustnicy?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 24, 2006 3:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:42 pm
Posty: 82
Lokalizacja: Poznań
Regulator wolnych obrotów sprawdzony - jest OK

Natomiast jest kolejna zła informacja od mechanika:
Do oleju dostaje się paliwo i je rozrzedza (obserwował dokładnie i wzrósł trochę stan oleju) - mówi że paliwo może powodować głośniejszą pracę popychaczy.
Wg niego w aparacie / rozdzielaczu mogą być zniszczone jakieś oringi i przez to podaje za dużo paliwa.

_________________
MB - full contact

126 SEC 500 '86


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 24, 2006 3:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:54 pm
Posty: 137
Lokalizacja: z Zachodu :)
Coz - ja bym zmienil mechanika...

Sprobuj - pojedz do kogos innego i porownaj diagnoze...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 24, 2006 3:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:42 pm
Posty: 82
Lokalizacja: Poznań
Z tym paliwem w oleju to może mieć rację bo wcześniej też mi się wydawało, że stan urósł.

_________________
MB - full contact

126 SEC 500 '86


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 24, 2006 3:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:54 pm
Posty: 137
Lokalizacja: z Zachodu :)
Supermerc pisze:
Z tym paliwem w oleju to może mieć rację bo wcześniej też mi się wydawało, że stan urósł.


Moze i tak - ale jak gosc reguluje Ci obroty krecac sruba od regulacji skladu mieszanki, a potem mowi, ze rozrzad stuka, bo benzyna jest w oleju... ja bym raczej wiecej do niego nie pojechal.

Ale moze miec racje :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl