Dzięki za uwagi.
Tak myślałem, że problem będzie z dostaniem się do śrub.
Mój M104 to taki M103 z dwoma wałkami...
Macię rację myk to mało miejsca...
Jeszcze kawa i startuję.
KUpiłem pompe, a teraz doszedłem do wniosku, że może wystarczy zmienić tylko 11, może 17? zobaczymy

<br>
Dodano po 10 godzinach. 56 minutach.:<br> A więc tak:
Po zdjęciu obudowy filtra, śmigła z obudową, paska, aby odkręcić przewód powrotny należy: zdjąć kopułkę, odkręcić plastiki, ok
dostęp do 1 śruby od pompy ok.
dwie z tyłu od dołu jako tako
ale jedna dolna od frontu nie do ruszenia, trzbeba by zdemontować naciąg paska i odkręcić / odsunąć pompę wspomagania i chyba kompresor klimy, po 4 godzinach poddałem się, następną skręcałem wszystko do kupy
Jutro melduję się w warszacie 8:00, niech się męczą mechanicy...
Musi być jakiś myk ... przynajmniej wiem za co zapłacę
