MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

[W126] M110 na LPG ponownie .. .zagwostka...
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=20380
Strona 1 z 1

Autor:  kruszyn [ sob sie 19, 2006 10:12 am ]
Tytuł:  [W126] M110 na LPG ponownie .. .zagwostka...

Probowalem znalezc ale niestety nic na ten temat nie ma....a mianowicie chodzi mi to takie ,,cos,, czy mogli byscie (* uzytkownicy M110 + LPG) pokazac najlepiej na fotcha jak wyglada podlaczenie weza z gazem do pokrywy filtra .... ??? Zastanawialem sie dlaczego moj kijek jest taki slabowaty na LPG mimo teoretycznie dedykowanych urzadzen ... i przy grzebaniu przy nim odkrylem cos takiego ... waz idzie nad pokrywa zaworow zaraz za nia zchodzi w dol i potem ......no wlasnie.... zagina sie w podkowe i wchodzi od dolu w otwor w pokrywie filtra.... Przy zgieciu strasznie sie zalamuje i splaszcza mniejszajac tym samym przelot i jak dobrze kombinuje zmniejszajac ilosc dostarczanego gazu... Dobrze kombinuje czy nie bardzo ??????????

Autor:  art [ sob sie 19, 2006 11:42 am ]
Tytuł: 

Myślę że bardzo dobrze [zlosnik] . W jednej 123CE też z m110 miałem tak że wąż był zagięty i samochód nie miał wtedy mocy. Przyczyną było to że gazownicy często wkładają w miejsce gdzie wąż się zgina takie usztywnienie do srodka do węża aby to zgięcie nie powstawało i u mnie było to po prostu przesuniete i przepływ gazu był dużo mniejszy. Na gazie jezeli Masz dobry mixer i mieszalnik to naprawde nie powinno być w zasadzie żadnej różnicy pomiędzy gazem a benzyną. Pozdrawiam.[/i]

Autor:  Rad.ek [ sob sie 19, 2006 11:53 am ]
Tytuł: 

Jak zgięty to masz rację. U mnie (M103) idzie za pokrywą przy ścianie grodziowej.

Autor:  kruszyn [ sob sie 19, 2006 3:04 pm ]
Tytuł: 

to jak tylko sprawdze to do dam znac czy to byla przyczyna :) poki co ide naklejac wykladzinki :D pozdrawiam

Autor:  Wojtyla [ pn sie 21, 2006 3:12 pm ]
Tytuł: 

Witam
tu masz fotę ze 102ki, wążmusiałem sam przerobić dałem ok. 15 cm dłuższy no i oczywiście przerobiłem przejście przez filtr powietrza z węża na dwa kolanka miedziane i krótki wąż do miksera (łatwiej to uszczelnić bo jak wiadomo przyroda lubi luz tak jak człowiek i zasysa przez nieszczelności lewe powietrze a potem że nierówno chodzi na wolnych)
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11561 ... ryn032.jpg
pozdro

Autor:  skorp_2004 [ pn sie 21, 2006 10:04 pm ]
Tytuł: 

witam
miałem podobny problem
kruszyn pisze:
waz idzie nad pokrywa zaworow zaraz za nia zchodzi w dol i potem ......no wlasnie.... zagina sie w podkowe i wchodzi od dolu w otwor w pokrywie filtra.... Przy zgieciu strasznie sie zalamuje i splaszcza mniejszajac tym samym przelot i jak dobrze kombinuje zmniejszajac ilosc dostarczanego gazu...

a moze by tak (niestety niemam swojego na fotach) : http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=20303
zobacz 3 fotke i masz 30 cm weza doprowadzajacego gaz u mnie bardzo poprawiło to zuzycie paliwa i przedewszystkim niebyło straty (utrudniona regulacja) na 1,5m wezu oplatajacym cały silnik i chyba to rozwiazuje cały problem z zaginajacym sie wezem
pozdrawiam

Autor:  kruszyn [ wt sie 22, 2006 9:45 am ]
Tytuł: 

u mnie jest w tej chwili tak

Obrazek

i nie bardzo moge przeniesc parownik na lewa strone ze wzgledu na ABS ktorego u na fotkach ktore mi pokazywales nie ma. Kolanko postaram sie zamontowac... wczesniej mialem wsadzona w dolocie filtra jakas taka pokrywke ze mniejszonym otworem ale to byla kicha straszna :D zastanawiam sie jeszcze nad przecieciem weza pod obudowa filtra i wsadzeniem tam kolanka na zgieciu ...... ale to jeszcze zobacze ... chyba ze znacie jakis inny sposob na jak najlepsze doprowadzenie weza z gazem do obudowy filtra
Pozdrawiam

Autor:  skorp_2004 [ wt sie 22, 2006 11:32 am ]
Tytuł: 

witam
jeśli niechcesz mieć zagieć na węzu jedyne miejsce doprowadzenia to przód filtra (kombinowałem ze wszystkim i nigdy nie było tak jak powinno być)
a dziurka w obudowie filtra nie wchodzi w gre albo rurka bedzie dotykać maski albo jej nie doprowadzisz bez załamania do palnika
jedyne rozwiazanie jak w moim obecnym 124 zobacz tutaj: http://pics-by-skorp.fotopic.net/c1049429.html
rurka nad chłodnicą lub pomiedzy osłoną wiatraka a chłodnica i śrubka do ustawienia tuz przed filtrem i zastanawia mnie jedno bo niebardzo widac na tej fotce co masz pomiędzy lampą a pompa abs ???? w 126zmieścił mi się tam reduktor :o
pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/