MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 04, 2025 9:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob sie 19, 2006 10:12 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
Probowalem znalezc ale niestety nic na ten temat nie ma....a mianowicie chodzi mi to takie ,,cos,, czy mogli byscie (* uzytkownicy M110 + LPG) pokazac najlepiej na fotcha jak wyglada podlaczenie weza z gazem do pokrywy filtra .... ??? Zastanawialem sie dlaczego moj kijek jest taki slabowaty na LPG mimo teoretycznie dedykowanych urzadzen ... i przy grzebaniu przy nim odkrylem cos takiego ... waz idzie nad pokrywa zaworow zaraz za nia zchodzi w dol i potem ......no wlasnie.... zagina sie w podkowe i wchodzi od dolu w otwor w pokrywie filtra.... Przy zgieciu strasznie sie zalamuje i splaszcza mniejszajac tym samym przelot i jak dobrze kombinuje zmniejszajac ilosc dostarczanego gazu... Dobrze kombinuje czy nie bardzo ??????????

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 19, 2006 11:42 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
Myślę że bardzo dobrze [zlosnik] . W jednej 123CE też z m110 miałem tak że wąż był zagięty i samochód nie miał wtedy mocy. Przyczyną było to że gazownicy często wkładają w miejsce gdzie wąż się zgina takie usztywnienie do srodka do węża aby to zgięcie nie powstawało i u mnie było to po prostu przesuniete i przepływ gazu był dużo mniejszy. Na gazie jezeli Masz dobry mixer i mieszalnik to naprawde nie powinno być w zasadzie żadnej różnicy pomiędzy gazem a benzyną. Pozdrawiam.[/i]

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 19, 2006 11:53 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
Jak zgięty to masz rację. U mnie (M103) idzie za pokrywą przy ścianie grodziowej.

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)

Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 19, 2006 3:04 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
to jak tylko sprawdze to do dam znac czy to byla przyczyna :) poki co ide naklejac wykladzinki :D pozdrawiam

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 21, 2006 3:12 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
tu masz fotę ze 102ki, wążmusiałem sam przerobić dałem ok. 15 cm dłuższy no i oczywiście przerobiłem przejście przez filtr powietrza z węża na dwa kolanka miedziane i krótki wąż do miksera (łatwiej to uszczelnić bo jak wiadomo przyroda lubi luz tak jak człowiek i zasysa przez nieszczelności lewe powietrze a potem że nierówno chodzi na wolnych)
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11561 ... ryn032.jpg
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 21, 2006 10:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 18, 2006 9:41 pm
Posty: 71
Lokalizacja: OLKUSZ
witam
miałem podobny problem
kruszyn pisze:
waz idzie nad pokrywa zaworow zaraz za nia zchodzi w dol i potem ......no wlasnie.... zagina sie w podkowe i wchodzi od dolu w otwor w pokrywie filtra.... Przy zgieciu strasznie sie zalamuje i splaszcza mniejszajac tym samym przelot i jak dobrze kombinuje zmniejszajac ilosc dostarczanego gazu...

a moze by tak (niestety niemam swojego na fotach) : http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=20303
zobacz 3 fotke i masz 30 cm weza doprowadzajacego gaz u mnie bardzo poprawiło to zuzycie paliwa i przedewszystkim niebyło straty (utrudniona regulacja) na 1,5m wezu oplatajacym cały silnik i chyba to rozwiazuje cały problem z zaginajacym sie wezem
pozdrawiam

_________________
ex W124 300TE '89
ex W126 280SE '85
ex W123 200D '83
http://pics-by-skorp.fotopic.net/


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 22, 2006 9:45 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
u mnie jest w tej chwili tak

Obrazek

i nie bardzo moge przeniesc parownik na lewa strone ze wzgledu na ABS ktorego u na fotkach ktore mi pokazywales nie ma. Kolanko postaram sie zamontowac... wczesniej mialem wsadzona w dolocie filtra jakas taka pokrywke ze mniejszonym otworem ale to byla kicha straszna :D zastanawiam sie jeszcze nad przecieciem weza pod obudowa filtra i wsadzeniem tam kolanka na zgieciu ...... ale to jeszcze zobacze ... chyba ze znacie jakis inny sposob na jak najlepsze doprowadzenie weza z gazem do obudowy filtra
Pozdrawiam

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 22, 2006 11:32 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 18, 2006 9:41 pm
Posty: 71
Lokalizacja: OLKUSZ
witam
jeśli niechcesz mieć zagieć na węzu jedyne miejsce doprowadzenia to przód filtra (kombinowałem ze wszystkim i nigdy nie było tak jak powinno być)
a dziurka w obudowie filtra nie wchodzi w gre albo rurka bedzie dotykać maski albo jej nie doprowadzisz bez załamania do palnika
jedyne rozwiazanie jak w moim obecnym 124 zobacz tutaj: http://pics-by-skorp.fotopic.net/c1049429.html
rurka nad chłodnicą lub pomiedzy osłoną wiatraka a chłodnica i śrubka do ustawienia tuz przed filtrem i zastanawia mnie jedno bo niebardzo widac na tej fotce co masz pomiędzy lampą a pompa abs ???? w 126zmieścił mi się tam reduktor :o
pozdrawiam

_________________
ex W124 300TE '89

ex W126 280SE '85

ex W123 200D '83

http://pics-by-skorp.fotopic.net/


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl