MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 05, 2025 11:47 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sie 25, 2006 5:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 25, 2006 4:02 pm
Posty: 76
witam

mam problem z tylnym zawieszeniem nie wazne czy jade sam czy mam załadowany samochód na maxa cały czas jest ono badzo twarde czuć każdą dziurę. spręrzyny to praktycznie wcale sie nie uginaja. wiem ze mam jakąś pompę która tym steruje. tył samochodu jest cały czas bardzo mocno podniesiony. może gdzieś tam jest jakaś regulacja o której nie wiem. pomocy

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 25, 2006 6:30 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1723
Nie napisałeś czy to chodzi o kombi ,czy sedan .W opisu wnioskuję ,że masz zawieszenie zamopoziomujące NIVO .Wpisz w wyszukiwarkę słowo NIVo i poczytaj.Prawdopodobnie masz uszkodzone gruszki w NIVo ,co daje efekt ,że zawieszenie jest bardzo twarde ,podskakuje jak piłka.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 25, 2006 11:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 25, 2006 4:02 pm
Posty: 76
chodzi o sedana 91rok 300d 4matic

istnieje taka możliwość że jest zalany niewłaściwy olej do układu? rozmawiając z poprzednim właścicielem wspominał on że kiesyś przetarł mu sie wąż i uciekł olej. w bagarzniku znalazłem olej od układu pneumatycznego z tym że od citroena. praktycznie jest on zalany na maxa widząc po zbiorniczku.

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 26, 2006 11:27 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
W zbiorniczku siedzi bagnet, wyjmij go, bedzie widać ile powinno być.
Znalazłem na tym forum informacje że Citroenowski (bodaj LHM) się nie nadaje.
Zgodnie z informacją na zbiorniku NIVO, należy stosować płyn ZHM, butelka kosztuje kolo 20zł.

W Twoim przypadku sprawdziłbym co jest zalane, najlepiej po kolorze, porownaj go z tym od Citroena, jeśli będzie ten sam to radziłbym wymienić na fabryczny ZHM. <br>Dodano po 9 godzinach. 3 minutach.:<br> Obrazek
Obrazek

instrukcja wymiany płynu w NIVO

_________________
www.asgpultusk.pl/
Peugeot 106 1.1i
W123 200D '81
W124 E250TD '94
808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82
Sprinter 312 MAX '95
Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 26, 2006 2:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 25, 2006 4:02 pm
Posty: 76
dzieki dzieki

teraz mam jako takie pojęcie odnośnie tego układu


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 26, 2006 3:37 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Dodadkowo w twoim przypadku olej ze zbiorniczka jest również płynem włączającym układ 4MATIC.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 26, 2006 10:58 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
Podłącze się do tematu ze swoim pytaniem,
jaka jest amplituda ruchu zawieszenia, tzn jeżeli wejde pod samochód i naciągnę dźwigienkę od regulatora, czy podnoszenie się karoserii bedzie bardzo widoczne? Ciągnąłem za tą dźwigenkę i nie widziałem żadnego efektu, może mam coś walnięte?

_________________
www.asgpultusk.pl/

Peugeot 106 1.1i

W123 200D '81

W124 E250TD '94

808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82

Sprinter 312 MAX '95

Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 27, 2006 5:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 25, 2006 4:02 pm
Posty: 76
sprawdziłem i mam zalanym olejem LHM nie wiem czy to duża różnica ale jakaś jest napweno. jak bede miał chwilke to odrazu sie zabiore do wymiany i mam nadzieje że bedzie git:)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl