Andy pisze:
a powodem były uszczelki tłoczka które przy skośnie zużytych klockach nie były hermetyczne i łapały powietrze powodując wypychanie tłoczka
To wygląda na twierdzenie w stylu mojego szefa pt."Pompa zębata wytwarza ciśnienie troszkę tylko wyższe od atmosferycznego"
Nie siej fermentu po prostu klinowały się klocki bo były już mocno zjechane i pewnie tarcze też, wymieniłeś klocki i wszystko wróciło do normy ale jak się zetrą..............problem powróci.
Jeśli zasysane było powietrze to cały płyn hamulcowy miałbyś w glebie bo przód to pierwsza sekcja i jak ma wyciek to wszystko co jest w zbiorniku wyautuje poza układ (bo pompa tłoczkowa też daje troszkę większe ciśnienie niż atmosferyczne)
sorrka za jazdę
pozdro
pozdro <br>
Dodano po 4 minutach.:<br>
Wojtyla pisze:
klocki
chodziło mi o tłoczki bo klocki były zjechane