MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Szkypy przy wolnej jezdzie z zawieszenia przedniego https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=20676 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | gibber [ wt wrz 05, 2006 11:52 am ] |
Tytuł: | Szkypy przy wolnej jezdzie z zawieszenia przedniego |
Juz mnie to do szalu doprowadza ![]() Jakies sugestie? |
Autor: | mza [ wt wrz 05, 2006 11:58 am ] |
Tytuł: | |
gibber pisze: sworznie sa dobre, nie maja luzow Czy przy sprawdzaniu użyto narzędzia zwanego berehą i użyto sporej siły? Parę razy jużna tym forum: skrzypi == sworzeń. gibber pisze: Bede jeszcze wymienial plyn wspomagania z filtrem moze cos pomoze.
Może, czy szarpie kierą jak skrzypi? |
Autor: | gibber [ wt wrz 05, 2006 12:01 pm ] |
Tytuł: | |
mza pisze: Czy przy sprawdzaniu użyto narzędzia zwanego berehą i użyto sporej siły? Parę razy jużna tym forum: skrzypi == sworzeń. Dokladnie, uzyto duzej dzwigni. Wiem, ze temat sworznia byl walkowany milion tysiac piedziesiat razy ![]() gibber pisze: Może, czy szarpie kierą jak skrzypi?
Zauwazylem ze moze nie szarpie ale zachowuje sie tak jakby luz sie powiekszal i troche czuc nierownosci na kierownicy. |
Autor: | Jurand [ wt wrz 05, 2006 12:04 pm ] |
Tytuł: | |
gibber pisze: sworznie sa dobre, nie maja luzow
Witam, spytam jak to sprawdzałeś ( może ktoś) - bo bardziej mi to wygląda na padnięty sworzeń niż inny element zawieszenia, a cała osłona gumowa o niczym nie świadczy - a skrzypienie to początek końca sworznia. Pozdrawiam |
Autor: | gibber [ wt wrz 05, 2006 12:06 pm ] |
Tytuł: | |
Jurand pisze: Witam, spytam jak to sprawdzałeś ( może ktoś) - bo bardziej mi to wygląda na padnięty sworzeń niż inny element zawieszenia...
Mechnaik przy mnie sprawdzal, uzyl dlugiej dzwigni do podwazenia. I tak pewnie wymienie te sworznie, nie wiem kiedy je poprzedni wlasciciel wymienial, ale na moje przeczucie to nie jest to. |
Autor: | Wojtyla [ wt wrz 05, 2006 12:28 pm ] |
Tytuł: | |
Witam po 7 miesiącach od ostatniego ściągania 190tki przez lawetę szwagrowskiego przytargała go.........laweta, a że nie wlazł na posesję zrzucił go na ulicę ![]() ![]() części zakupione u nich ich robocizna sworzeń 80 zela (chyba firmy "KRZAK" adresu brak) + naprawa (wahacze pościągane i zaniesione jak to do super warsztatu a co) + zbieżność i masz Babo placek jedyny plus tego że to był środek skrzyżownia a na zegarach było 20 a nie 120 km/h ![]() ![]() ![]() Ale diagnoza krótka: Jakiś idiot mister di Angelo zaprasował sworznie przez ich zaślepki !!! co spowodowało że wycierał się środek Został zakupioy nowy w ASO i tu niespodzianka Espaniola ze znaczkiem mietka 80 zela wymiana na ulicy czas 1,5 godziny bez demontażu wahacza i zostaje do wymiany jeszcze drugi ![]() tak się zastanawiam że życie jest jednak więcej warte niż 15-20 zela różnicy w części tak odpowiedzialnej jak układy kierownicze czy hamulce i nie warto na tym oszcędzać a na pierdołach jak żarówki czy plastyki czy pokrowce to jak Kto chce pozdro |
Autor: | mza [ wt wrz 05, 2006 12:44 pm ] |
Tytuł: | |
Wojtyla pisze: Został zakupioy nowy w ASO i tu niespodzianka Espaniola ze znaczkiem mietka 80 zela wymiana na ulicy czas 1,5 godziny bez demontażu wahacza i zostaje do wymiany jeszcze drugi Dobre sworznie - nie MB - to koszt 40 pln... Powiedz mi czy możliwe jest przy wymianie wbić sworzeń nie do końca? <br>Dodano po 3 minutach.:<br> Wojtyla pisze: tak się zastanawiam że życie jest jednak więcej warte niż 15-20 zela różnicy w części tak odpowiedzialnej jak układy kierownicze czy hamulce
Życie jednak więcej warte, z tym że ceny w ASo są zazwyczaj >100% firmowych podrób. Inna sprawa, ze warto kupować części firmowe (tylko nie firmowane przez MB) - Lemfolder, ATE, Timken ... |
Autor: | gibber [ wt wrz 05, 2006 12:47 pm ] |
Tytuł: | |
Majac do wyboru sworznie firm: Lemforder, TRW, Febi jaki bys kupil ? |
Autor: | Wojtyla [ wt wrz 05, 2006 1:12 pm ] |
Tytuł: | |
mza pisze: Powiedz mi czy możliwe jest przy wymianie wbić sworzeń nie do końca?
prawie niemożliwe z uwagi na to, iż dochodzi do kołnierza (zderzaka) a jak go nie wbijesz do końca to nie włożysz śruby mocowania do zawiechy pozdro |
Autor: | Jurand [ wt wrz 05, 2006 8:49 pm ] |
Tytuł: | |
gibber pisze: uzyl dlugiej dzwigni do podwazenia. I tak pewnie wymienie te sworznie
Jak już i tak będziesz wymieniał sworznie ![]() ![]() a props sworzni Febi lub Lemforder, reszta w kolejności ![]() Pozdr |
Autor: | gibber [ wt wrz 05, 2006 9:48 pm ] |
Tytuł: | |
Jurand pisze: gibber pisze: uzyl dlugiej dzwigni do podwazenia. I tak pewnie wymienie te sworznie Jak już i tak będziesz wymieniał sworznie ![]() ![]() a props sworzni Febi lub Lemforder, reszta w kolejności ![]() Pozdr Pomysl dobry, bo przed wymiana mozna sprawdzic, czy wyrzucilo sie pieniadze w bloto ![]() Jak przestana mi skrzypiec po dawce oleju to mechanik zwyczjnie mi ich nie wymieni a powie, ze wymienil. Moje nowe sworznie TRW przejda na pule czesci zamiennych warsztatu ![]() |
Autor: | Debesciak [ wt wrz 05, 2006 10:20 pm ] |
Tytuł: | |
lepiej wymien ten sowrzen koszt nieduzy a moze ci zycie uratowac ja osobiscie szukanie czesci zaczynam od ASO czasami jak kolega Wojtyla napisal mozna sie mile zaskoczyc |
Autor: | gibber [ śr wrz 06, 2006 6:35 am ] |
Tytuł: | |
W ASO za sworzen krzycza 90 zl (sztuka). Zamowilem produkcji TRW za 62 zl/szt. Wymieniam w ten piatek, abym przypadkiem nie mial problemow w dojechaniu na zlot ![]() |
Autor: | gibber [ pt wrz 08, 2006 1:09 pm ] |
Tytuł: | |
Wymienili mi te sworznie. Dla mnie efekt zadawalajacy, mianowicie przestalo skrzypiec. Kierownica lzej chodzi i blyskawicznie odbija po wyjsciu z zakretu. Przyjemnosc kosztowala mnie w sumie 140 zl ze zbieznoscia. ZNowu potwierdza sie regula: Skrzypienie zawieszenia przedniego > Sworznie ![]() |
Autor: | Croolick [ pt wrz 08, 2006 1:38 pm ] |
Tytuł: | |
gibber pisze: Skrzypienie zawieszenia przedniego > Sworznie
To się muszę wybrać obowiązkowo żeby mi lewe kółko nie odwędrowało. ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |