MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
COUPE-wielki dylemat!!!!!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=20683 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Roger124 [ wt wrz 05, 2006 8:19 pm ] |
Tytuł: | COUPE-wielki dylemat!!!!!! |
Być może ktoś pomoże mi na tej stronie ![]() Proszę o pomoc!!! Jak zrobilibyście na moim miejscu zmieniali coś czy pozostawili 100% oryginał. |
Autor: | erio [ wt wrz 05, 2006 8:24 pm ] |
Tytuł: | |
1. Witamy na forum 2. Przeczytaj 4 dowolne posty ze słowem "tunning" na tym forum 3. Odpowiedz sobie na swoje pytanie 4. Żegnamy, miło było że wpadłeś, szkoda że nie chcesz już zostać |
Autor: | Croolick [ wt wrz 05, 2006 8:27 pm ] |
Tytuł: | |
Witamy ![]() Roger124 pisze: pozostawili 100% oryginał.
![]() |
Autor: | Waciak [ wt wrz 05, 2006 8:35 pm ] |
Tytuł: | |
erio pisze: 4. Żegnamy, miło było że wpadłeś, szkoda że nie chcesz już zostać
Daj spokój stary,po co zaraz tak ostro...... Odpowiadam koledze: na tym forum zdecydowana wiekszość uzytkowników ,preferuje utrzymanie swojego pojazdu ,w jak najbardziej oryginalnym stanie. Wszelkie tuningowe przeróbki to temat bardzo tu odległy. Jeżeli pytasz to Ci powiem: zostaw pojazd oryginalny,a maske wcale nie tak trudno zdobyć. Trochę wiary i uporu a dojdziesz do celu ![]() Pozdro. |
Autor: | Boulik [ wt wrz 05, 2006 8:51 pm ] |
Tytuł: | |
Jasne że zostaw oryginał !! Strasznie wyglądają takie przeróbki!! Przypuszczam, że podobnie jak w W123, tak i w W124 Coupe maska jest taka sama jak w wersji 4 - drzwiowej. A zatem z pewnością nietrudno taką znaleźć i pewnie wyjdzie to taniej niż 150E. Ot - choćby na przykład: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1299886 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1516622 |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ wt wrz 05, 2006 9:05 pm ] |
Tytuł: | |
jak by kolega miał profil wypełniony to by wiadomo było skad jest...-na giełdzie Poznań,Lubin,Słomczyn nie ma lewara zeby nieznajsc...Poza tym po takiej przerobce nigdy nie sprzeda sie auta potem... |
Autor: | ertee [ wt wrz 05, 2006 9:30 pm ] |
Tytuł: | |
i ja sie wypowiem ale tylko na temat felg ![]() Nie wiem co kolega dokładnie miał na myśli pytając o zmianę felg i co reszta kolegów przez to zrozumiała ale zmiana felg oczywiście nie oznacza od razu tuningu, wszak MB jest w aluminiowe felgi także wyposażany i to niekoniecznie 15" ![]() Dobrze dobrane felgi, najlepiej jakieś specjalnie produkowane do MB mogą znacznie poprawić wygląd autka. Ja miałem najpierw oryginały 15" Ronala ale były dość zniszczone poza tym ich kształt nie przypadł mi gustu więc zmieniłem na felgi 16" produkowane przez Lorinsera, model produkowany dla MB, efekt wizualny był piorunujący ![]() Oczywiście nie każdy model felg pasuje wizualnie do każdego auta, mnie się udało osiągnąc dobry efekt ![]() |
Autor: | erio [ wt wrz 05, 2006 9:59 pm ] |
Tytuł: | |
Waciak pisze: erio pisze: 4. Żegnamy, miło było że wpadłeś, szkoda że nie chcesz już zostać Daj spokój stary,po co zaraz tak ostro...... Odpowiadam koledze: na tym forum zdecydowana wiekszość uzytkowników ,preferuje utrzymanie swojego pojazdu ,w jak najbardziej oryginalnym stanie. Wszelkie tuningowe przeróbki to temat bardzo tu odległy. Jeżeli pytasz to Ci powiem: zostaw pojazd oryginalny,a maske wcale nie tak trudno zdobyć. Trochę wiary i uporu a dojdziesz do celu ![]() Pozdro. Waciak .. przecież ja wcale nie ostro .., nie napisałem że my nwego kolegi nie chcemy .. z radością go powitałem ... Tylko jak sam napisałeś : Cytuj: na tym forum zdecydowana wiekszość uzytkowników ,preferuje utrzymanie swojego pojazdu ,w jak najbardziej oryginalnym stanie. A kolega ma pomysły typu : Cytuj: Zastanawiam sie nad przerobieniem przodu na model R129
Po prostu po przeczytanoiu 4 postów ze słowem tunning z tego forum, spodziewam się że kolega nie zechce się więcej udzielać, a i pobratymców tunningowców ciężko będzie mu tu znaleźć .... Ja jaknajbardziej zachęcam go do pozostania i opieraniu się "THE DARK SIDE OF THE FORCE" - czyli "tiuningowi. |
Autor: | Debesciak [ wt wrz 05, 2006 10:07 pm ] |
Tytuł: | |
zostawic orginał a co do felg zalezy gdzie chcesz nim jezdzic jezeli w Polsce to chyba lepiej zostac na 15 tkach |
Autor: | Roger124 [ wt wrz 05, 2006 10:33 pm ] |
Tytuł: | |
Początkowo też byłem przy tym aby zostawić 100% orginał ale przeglądając fotki w necie wpadłem na ten (jak teraz wiem kretyńsk pomysł) i zostaje przy pierwszej opcji czyli 100% fabryka. Dzięki za pomoc w podjęciu decyzji <br>Dodano po 3 minutach.:<br> Czyli jeden problem mam juz z głowy ![]() |
Autor: | killernia [ wt wrz 05, 2006 10:37 pm ] |
Tytuł: | |
Roger124 pisze: Kupiłem niedawno z Belgii Merca 220CE o orginalnym przebiegu 80.000! Pewnie 2 raz już ma tyle na liczniku. ![]() Roger124 pisze: Zastanawiam sie nad przerobieniem przodu na model R129 Nie rób tego, kompletna beznadzieja i tandeta. Roger124 pisze: Poza tym chciałbym zmienić felgi na jakieś większe od 15'' może na 16-17''. Do 17 to będziesz musiał przerobić nadkola albo założyć z innego modelu (z jakiego BYŁO) Cytuj: Jak zrobilibyście na moim miejscu zmieniali coś czy pozostawili 100% oryginał.
Maska jak najbardziej ORGUNAŁ |
Autor: | Roger124 [ wt wrz 05, 2006 11:01 pm ] |
Tytuł: | |
przebieg jest 100% orginał mam do niego książke serwisową bo był cały czas serwisowany w aso zresztą kupowałem z pierwszych rąk. Jak by się kobieta nie rozbiła to by pewnie go jeszcze przez 10 lat nie sprzedała ![]() ![]() 1. Jakim zalać go olejem (mam 20L. Mobil 1 0W-40...nadaje się?) 2. Może ma ktoś takiego-jak wygląda spalanie przy tym silniku(manual)? 3. Wszystkie coupe które do tej pory spotykałem antene miały w lewym tylnym błotniku-a mój nie wiedzieć czemu ma ją na dachu-może ktoś to wyjaśnić? 4. czy przednie lampy wersji coupe różnią się od tych montowanych w innych modelach(E-klasse) |
Autor: | erio [ śr wrz 06, 2006 7:09 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 1. Jakim zalać go olejem (mam 20L. Mobil 1 0W-40...nadaje się?) na ten przebieg olej jak najbardziej odpowiedni. Lej bez obaw. Cytuj: 2. Może ma ktoś takiego-jak wygląda spalanie przy tym silniku(manual)? z tego co czytalem spalanie będziesz mial trasa ponizej 8, miasto do 10. To juz nowoczesny silnik i stosunkowo mały jak na mercedesa .. kumpel ma 2.8 tez w Eklasie. Silnik z tego samego tylpu osprzetem w 280 Kombi i mu pali do 12 w miescie , do 9 trasa Cytuj: 3. Wszystkie coupe które do tej pory spotykałem antene miały w lewym tylnym błotniku-a mój nie wiedzieć czemu ma ją na dachu-może ktoś to wyjaśnić? przydałąby się forka tej anteny ... ale chyba nie jest oryg. ![]() Cytuj: 4. czy przednie lampy wersji coupe różnią się od tych montowanych w innych modelach(E-klasse) [/quote]
Lampy modeli sprzed 1993 roku różnią się od tych do Eklasy ... w Eklasie maska obijałaby zwykłe lampy PS. Cieszę się że nie chcesz juz tuningować autka ... Witamy w naszym gronie, NIECH MOC BĘDZIE Z TOBĄ |
Autor: | Roger124 [ śr wrz 06, 2006 9:09 am ] |
Tytuł: | |
Jak bede miał możliwość to dodam fotki no ale w tej chwili autko jest w warsztacie. Co do lamp to chodzi mi o przednie reflektory, czy różniły sie pomiędzy różnymi modelami w E-klasie(sedan,kombi,cabrio,coupe), bo spotkałem się z opinią że lampy od sedana E-klase mają inne szkło niż coupe E-klase. I niewiem jaką kupić, bo jedną mam stłuczoną, no ale najlepiej to będzie wziąść chyba na wzór tą dobrą ![]() Ps. Nie podejmuje już żadnego tematu związanego z tuningiem ![]() |
Autor: | THC [ śr wrz 06, 2006 9:15 am ] |
Tytuł: | |
erio pisze: Lampy modeli sprzed 1993 roku różnią się od tych do Eklasy ... w Eklasie maska obijałaby zwykłe lampy
Tylko szyby reflektorów sa inne. Mają przetłoczenia na atrapę. Co do poszerzania nadkoli do 17-stek. Nie ma takie potrzeby nawet przy 18-stkch. Cały pic polega na wysokości spręzyn. Im wyżej stoi czli tzw.im większa koza tym większe felgi wstawisz. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |