MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 13, 2025 7:57 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zimny źle pali
Post: wt wrz 05, 2006 9:36 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 9:25 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Zabrze
Witam Wszystkich to mój pierwszy post choć śledze forum od dłuższego czasu
Posiadam Mercedesa W 126 300SE 89' bez sondy Lambda i Katalizatora i mam problem z zapalaniem na zimnym silniku, Bardzo ciężko mu to idzie wcześniej palił do dotyk. Jak mam sprawdzic wtrysk rozruchowy? gdy go wyciągłem z zaworem (tak mi sie zdaje ze to zawór) i przy włączeniu zapłonu nie podał benzyny. bezpiecznik w srebnej kostce sprawny. Prosze o pomoc oraz o polecenie Sprawdzonego mechanika który by dał ewentualnie rade to zrobic.

_________________
Mercedes W126 300SE 89'
VW Polo 94' 1.4D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 05, 2006 9:52 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Bezpiecznik to nie wszystko. W srodku rozrywaja sie luty na plytce - wyglada to jak typowy "zimny lut" i uniemozliwia zasilanie ukladu wtryskowego. Objawy wlasnie takie, jak opisujesz. Przekaznik trzeba otworzyc i oblookac dokladnie (trzeba miec dobre oko i wiedziec, czego sie szuka)

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 05, 2006 10:04 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 9:25 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Zabrze
Jestem elektronikiem. więc może dam rade [zlosnikz] jutro z rana pójde do garażu po to

_________________
Mercedes W126 300SE 89'

VW Polo 94' 1.4D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 05, 2006 10:22 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Szukaj przy polaczeniu ceweczki przekaznika do plytki drukowanej, ale przejrzyj calosc. <br>Dodano po 2 minutach.:<br> Elektrozawor nie podaje od razu po wlaczeniu zaplonu, lecz dopiero po uruchomieniu rozrusznika. Jak nie dziala elektronika, to przez pewien czas zimny silnik idzie na bardzo niskich obrotach.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 05, 2006 10:59 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 9:25 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Zabrze
zgadza sie ma niskie obroty po ok 30 sek. może dłuzej może krócej wchodzi juz powoli na wyższe. i jak ma niskie obroty to "kuleje" i potrafi nieraz zgasnąć (sporadycznie) Możesz mi jeszcze polecic w okolicach Zabrza pożądny warsztat w którym umieli by zdiagnozować i serwisawać silnik M103? oczywiscie ASO odpada

_________________
Mercedes W126 300SE 89'

VW Polo 94' 1.4D


Na górę
Post: śr wrz 06, 2006 10:15 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 03, 2003 9:01 am
Posty: 601
Lokalizacja: Rudna
Piter pisze:
(...) Jak mam sprawdzic wtrysk rozruchowy? gdy go wyciągłem z zaworem (tak mi sie zdaje ze to zawór) i przy włączeniu zapłonu nie podał benzyny. (...)



Mam podobny problem. Wtrysk sprawdziłem tak, ze po wyjęciu podłączyłem go pod 12V (bieguny są opisane na złączu) to się otworzył, ale jak sprawdzałem napięcie na wtyczce do wtrysku rozruchowego podczas uruchamiania, to napiecie wynosiło 0,00V.
Przelutowałem przekaźnik, ale nic sie nie zmienoło :cry: , a teraz już moje pomysły się wyczerpały :-?

Pozdrawiam

_________________
POZDRAWIAM Z ZIEMI LUBUSKIEJ
"...ciągle gdzieś pracowal, ciągle musiał iść, aż się rozczarował i zaczął pić..." L.J.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 06, 2006 11:51 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 9:25 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Zabrze
Dziś przelutowałem (bardzo ciężko sie to robiera) i jak narazie pali zimny na dotyk :) aż znowu cieszy serce. Tylko teraz zostaje mi wyregulowanie spalin wczesniejszy mechanik cos przy tym kombinował :-? odrazu go zmieniłem
a więc pozostaje drugie pytanie czy znacie jakiegoś sprawdzonego mechanika w okolicach Zabrza??

_________________
Mercedes W126 300SE 89'

VW Polo 94' 1.4D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 06, 2006 12:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Hej, zaklikaj do Fenixa albo Chrespeedy, oni sa z tych okolic i znaja tamtejszych mechanikow.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 06, 2006 3:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 17, 2006 9:23 am
Posty: 83
Lokalizacja: Warszawa
Tak przy okazji, też mi wyszły złe wyniki spalin
ktoś może polecić dobry warsztat w Warszawie?

_________________
W126 500SE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 06, 2006 3:46 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
W Warszawie Broler.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 08, 2006 10:48 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sty 16, 2006 12:43 am
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
Mam również to samo. Też mi nie pali jak jest zimny tzn. ciężko pali, choć ostatnio w ogóle nie zapalił. Nie słyszę teraz pompy paliwa a ponadto była ciepła albo gorąca po dłuższym kręceniu rozrusznikiem. Czyżby się zatarła?
Może ktoś doradzi?

_________________
KRAKÓW
DB126 260SE '86 ex 126 280SE '84 ex 126 500SEL '80 ex 123 300D '80 ex 123 240D '79 i inne niż DB


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 06, 2006 11:25 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 17, 2006 9:23 am
Posty: 83
Lokalizacja: Warszawa
stanleym126 pisze:
W Warszawie Broler.

A oprócz Brolera gdzie jeszcze można wyregulować mieszankę?

_________________
W126 500SE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 06, 2006 5:19 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Autotronik Bosch Service. Borkowski P.

0 22 750 28 60
05-500 Piaseczno, Orzeszkowej 39
pow.piaseczyński, woj.mazowieckie

piotrb@autotronik.waw.pl

- godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek: 8-17
sobota: 8-15

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 06, 2006 10:42 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
Witam

To i ja się podłącze pod wątek. U mnie problem wygląda tak: przekręcam kluczyk, na zimno odpala odrazu i wchodzi na jakieś 1500 do 2000 obr/min, po dwóch sekundach spada i gaśnie kompletnie... przy trzecim, a czasem (po zimniejszej nocy) i czwartym odpaleniu już nie gaśnie, ale bardzo słabo terka sobie, po paru senkundach obroty wzrastają do 1500 obr/min i za chwilę znowu opadają i znowu sobie pare sekund terka. Taka sytuacja jest do momentu aż się silnik nagrzeje i obroty stalilizują się w okolicy 1000 obr/min. Dodam, że jak tak sobie terka, a ja próbuję dodać mu gazu to auto potrafi zgasnąć, albo w najlepszym wypadku obroty troszkę jeszcze spadają, ale silnik pracuje. Po odpuszczeniu gazu obroty wzrastają, ale tylko na chwilę. Jak się auto rozgrzeje, to już jest prawie wszystko w porządku, tylko ma trochę za wysokie obroty. Acha, odpalenie na ciepłym silniku też nie jest problemem, ale trzeba trochę po kręcić rozrusznikiem, żeby zapalił, ale wcisnąć gaz przy odpalaniu. Może ktoś z kolegów coś poradzi, gdzie szukać?

Pacjętka to I-szo seryjna W126 280SE.

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 06, 2006 11:29 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 9:25 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Zabrze
W twoim przypadku stawiałbym na przepływomierz lub jak kto woli silnik krokowy. Ostatnio umnie w rodzinie miał te same objawy Seat i to własnie nawaliło

_________________
Mercedes W126 300SE 89'

VW Polo 94' 1.4D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl