MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zimny źle pali https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=20686 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Piter [ wt wrz 05, 2006 9:36 pm ] |
Tytuł: | Zimny źle pali |
Witam Wszystkich to mój pierwszy post choć śledze forum od dłuższego czasu Posiadam Mercedesa W 126 300SE 89' bez sondy Lambda i Katalizatora i mam problem z zapalaniem na zimnym silniku, Bardzo ciężko mu to idzie wcześniej palił do dotyk. Jak mam sprawdzic wtrysk rozruchowy? gdy go wyciągłem z zaworem (tak mi sie zdaje ze to zawór) i przy włączeniu zapłonu nie podał benzyny. bezpiecznik w srebnej kostce sprawny. Prosze o pomoc oraz o polecenie Sprawdzonego mechanika który by dał ewentualnie rade to zrobic. |
Autor: | Gerri [ wt wrz 05, 2006 9:52 pm ] |
Tytuł: | |
Bezpiecznik to nie wszystko. W srodku rozrywaja sie luty na plytce - wyglada to jak typowy "zimny lut" i uniemozliwia zasilanie ukladu wtryskowego. Objawy wlasnie takie, jak opisujesz. Przekaznik trzeba otworzyc i oblookac dokladnie (trzeba miec dobre oko i wiedziec, czego sie szuka) |
Autor: | Piter [ wt wrz 05, 2006 10:04 pm ] |
Tytuł: | |
Jestem elektronikiem. więc może dam rade ![]() |
Autor: | Gerri [ wt wrz 05, 2006 10:22 pm ] |
Tytuł: | |
Szukaj przy polaczeniu ceweczki przekaznika do plytki drukowanej, ale przejrzyj calosc. <br>Dodano po 2 minutach.:<br> Elektrozawor nie podaje od razu po wlaczeniu zaplonu, lecz dopiero po uruchomieniu rozrusznika. Jak nie dziala elektronika, to przez pewien czas zimny silnik idzie na bardzo niskich obrotach. |
Autor: | Piter [ wt wrz 05, 2006 10:59 pm ] |
Tytuł: | |
zgadza sie ma niskie obroty po ok 30 sek. może dłuzej może krócej wchodzi juz powoli na wyższe. i jak ma niskie obroty to "kuleje" i potrafi nieraz zgasnąć (sporadycznie) Możesz mi jeszcze polecic w okolicach Zabrza pożądny warsztat w którym umieli by zdiagnozować i serwisawać silnik M103? oczywiscie ASO odpada |
Autor: | klucha116 [ śr wrz 06, 2006 10:15 am ] |
Tytuł: | Re: Zimny źle pali |
Piter pisze: (...) Jak mam sprawdzic wtrysk rozruchowy? gdy go wyciągłem z zaworem (tak mi sie zdaje ze to zawór) i przy włączeniu zapłonu nie podał benzyny. (...)
Mam podobny problem. Wtrysk sprawdziłem tak, ze po wyjęciu podłączyłem go pod 12V (bieguny są opisane na złączu) to się otworzył, ale jak sprawdzałem napięcie na wtyczce do wtrysku rozruchowego podczas uruchamiania, to napiecie wynosiło 0,00V. Przelutowałem przekaźnik, ale nic sie nie zmienoło ![]() ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Piter [ śr wrz 06, 2006 11:51 am ] |
Tytuł: | |
Dziś przelutowałem (bardzo ciężko sie to robiera) i jak narazie pali zimny na dotyk ![]() ![]() a więc pozostaje drugie pytanie czy znacie jakiegoś sprawdzonego mechanika w okolicach Zabrza?? |
Autor: | Xytras [ śr wrz 06, 2006 12:11 pm ] |
Tytuł: | |
Hej, zaklikaj do Fenixa albo Chrespeedy, oni sa z tych okolic i znaja tamtejszych mechanikow. |
Autor: | Galet [ śr wrz 06, 2006 3:18 pm ] |
Tytuł: | |
Tak przy okazji, też mi wyszły złe wyniki spalin ktoś może polecić dobry warsztat w Warszawie? |
Autor: | stanleym126 [ śr wrz 06, 2006 3:46 pm ] |
Tytuł: | |
W Warszawie Broler. |
Autor: | romek126 [ pt wrz 08, 2006 10:48 am ] |
Tytuł: | |
Mam również to samo. Też mi nie pali jak jest zimny tzn. ciężko pali, choć ostatnio w ogóle nie zapalił. Nie słyszę teraz pompy paliwa a ponadto była ciepła albo gorąca po dłuższym kręceniu rozrusznikiem. Czyżby się zatarła? Może ktoś doradzi? |
Autor: | Galet [ pn lis 06, 2006 11:25 am ] |
Tytuł: | |
stanleym126 pisze: W Warszawie Broler.
A oprócz Brolera gdzie jeszcze można wyregulować mieszankę? |
Autor: | stanleym126 [ pn lis 06, 2006 5:19 pm ] |
Tytuł: | |
Autotronik Bosch Service. Borkowski P. 0 22 750 28 60 05-500 Piaseczno, Orzeszkowej 39 pow.piaseczyński, woj.mazowieckie piotrb@autotronik.waw.pl - godziny otwarcia: poniedziałek - piątek: 8-17 sobota: 8-15 |
Autor: | harrier [ pn lis 06, 2006 10:42 pm ] |
Tytuł: | |
Witam To i ja się podłącze pod wątek. U mnie problem wygląda tak: przekręcam kluczyk, na zimno odpala odrazu i wchodzi na jakieś 1500 do 2000 obr/min, po dwóch sekundach spada i gaśnie kompletnie... przy trzecim, a czasem (po zimniejszej nocy) i czwartym odpaleniu już nie gaśnie, ale bardzo słabo terka sobie, po paru senkundach obroty wzrastają do 1500 obr/min i za chwilę znowu opadają i znowu sobie pare sekund terka. Taka sytuacja jest do momentu aż się silnik nagrzeje i obroty stalilizują się w okolicy 1000 obr/min. Dodam, że jak tak sobie terka, a ja próbuję dodać mu gazu to auto potrafi zgasnąć, albo w najlepszym wypadku obroty troszkę jeszcze spadają, ale silnik pracuje. Po odpuszczeniu gazu obroty wzrastają, ale tylko na chwilę. Jak się auto rozgrzeje, to już jest prawie wszystko w porządku, tylko ma trochę za wysokie obroty. Acha, odpalenie na ciepłym silniku też nie jest problemem, ale trzeba trochę po kręcić rozrusznikiem, żeby zapalił, ale wcisnąć gaz przy odpalaniu. Może ktoś z kolegów coś poradzi, gdzie szukać? Pacjętka to I-szo seryjna W126 280SE. Pozdrawiam, |
Autor: | Piter [ pn lis 06, 2006 11:29 pm ] |
Tytuł: | |
W twoim przypadku stawiałbym na przepływomierz lub jak kto woli silnik krokowy. Ostatnio umnie w rodzinie miał te same objawy Seat i to własnie nawaliło |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |