MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
pytanie o ABS oraz kilka innych.. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=20897 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | miś89 [ ndz wrz 17, 2006 2:47 pm ] |
Tytuł: | pytanie o ABS oraz kilka innych.. |
Witam 1.Czy podczas "ostrego" hamowania powinna sie zalaczac kontrolka od ABS-u?Dodam ze czuje na pedale hamulca ze ABS pracuje ale mimo to kontrolka sie nie zaswieca. 2.Mam auto zasilane LPG.Gdy auto chodzi na gazie wszystko jest w porzadku ale gdy przelacze na PB to z rury wydechowej zaczyna leciec lekko czarny dym czym to moze byc spowodowane dodam ze silnik nie "bierze" oleju, swiece i kable zaplonowe sa nowe. 3.jakie powinno byc cisnienie sprezania w cylindrach w tym modelu?Gdzie mozna je zbadac? Autko to w124kombi z 1991roku silnik 2.3benzyna+lpg przebieg 308tyś.km VIN: WBD1240831F171660 Pozdr. |
Autor: | me-how [ ndz wrz 17, 2006 3:02 pm ] |
Tytuł: | Re: pytanie o ABS oraz kilka innych.. |
miś89 pisze: Witam 1.Czy podczas "ostrego" hamowania powinna sie zalaczac kontrolka od ABS-u?Dodam ze czuje na pedale hamulca ze ABS pracuje ale mimo to kontrolka sie nie zaswieca. nie powinna, świecenie sie lampki oznacza awarie miś89 pisze: 3.jakie powinno byc cisnienie sprezania w cylindrach w tym modelu?Gdzie mozna je zbadac?
Autko to w124kombi z 1991roku silnik 2.3benzyna+lpg przebieg 308tyś.km VIN: WBD1240831F171660 Autodata podaje od 8,5 do 12 bar pozdrawiam |
Autor: | miś89 [ ndz wrz 17, 2006 3:37 pm ] |
Tytuł: | |
Witam Dzieki za odpowiedzi. Postaram sie jeszcze podjechac gdzies na jakis przyzad i znierzyc cisnienie sprezania moze to jest przyczyna tego czarnego dymu i ciezkiego zapalania silnika;) Pozdr. |
Autor: | Jurand [ ndz wrz 17, 2006 6:39 pm ] |
Tytuł: | |
miś89 pisze: gdy przelacze na PB to z rury wydechowej zaczyna leciec lekko czarny dym czym to moze byc spowodowane dodam ze silnik nie "bierze" oleju, swiece i kable zaplonowe sa nowe.
A jak odpalasz i jeździsz na PB to dymi ? A z tym zapalaniem to ciężko zapala jak jest zimny czy też na nagrzanym ma utrudniony rozruch (rozumiem, że odpalasz tylko na PB) ? Musisz bardziej opisać swój problem. Pozdr ![]() |
Autor: | miś89 [ sob wrz 23, 2006 8:46 pm ] |
Tytuł: | |
Witam odpalam raczej na LPG poniewaz auto latwiej zapala, czarny dym pojawia sie w momencie dodania gazu (wygladca to tak ze podczas nacisniecia gazu pojawia sie mala czarna chmurka przez jakies 1,5 sekundy a potem znika i wszystko wraca do normy, jest tak za kazdym dodaniem gazu)niezaleznie czy silnik jest nagrzany czy nie dodam ze auto ma powazne problemy z odpalaniem nie zaleznie czy zapalam na LPG czy na PB zawsze trzeba troche pokrecei zeby zaskoczyl niekiedy nawet tak dlugo ze rozrusznik sie rozlancza;( poza tym auto nie chce chodzic na benzynie tzn. jesli np silnik nie jest rozgrzany (mowimy o pracy na PB) po dodaniu gazu i zdjeciu nagi z pedalu auto gasnie. Lubi tez gasnac przy dojezdrzaniu do skrzyzowania kiedy wcisne sprzeglo zwlaszcza rano kiedy nie jest rozgrzany lub kiedy przelacze z LPG na PB musi popracowac jakies 15Minut na PB zeby nie gasnol podczas jazdy (przypomne ze silnik jest rozgrzany). Pozdr. |
Autor: | miś89 [ pn wrz 25, 2006 9:52 pm ] |
Tytuł: | |
Witam Problem jest juz nieaktualny. Okazalo sie ze przestawila sie ta klapka od przeplywomierza i nie domykala sie wystarczylo ja odkrecic ustawic w miare mozliwosci jak najlepszej pozycji i auto zaczelo wspolpracowac ladnie odpala i i mocy jakby mu troszek przybylo ogolnie jest ok ![]() Pozdr. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |