MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

pytanie o ABS oraz kilka innych..
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=20897
Strona 1 z 1

Autor:  miś89 [ ndz wrz 17, 2006 2:47 pm ]
Tytuł:  pytanie o ABS oraz kilka innych..

Witam

1.Czy podczas "ostrego" hamowania powinna sie zalaczac kontrolka od ABS-u?Dodam ze czuje na pedale hamulca ze ABS pracuje ale mimo to kontrolka sie nie zaswieca.

2.Mam auto zasilane LPG.Gdy auto chodzi na gazie wszystko jest w porzadku ale gdy przelacze na PB to z rury wydechowej zaczyna leciec lekko czarny dym czym to moze byc spowodowane dodam ze silnik nie "bierze" oleju, swiece i kable zaplonowe sa nowe.

3.jakie powinno byc cisnienie sprezania w cylindrach w tym modelu?Gdzie mozna je zbadac?

Autko to w124kombi z 1991roku silnik 2.3benzyna+lpg przebieg 308tyś.km
VIN: WBD1240831F171660

Pozdr.

Autor:  me-how [ ndz wrz 17, 2006 3:02 pm ]
Tytuł:  Re: pytanie o ABS oraz kilka innych..

miś89 pisze:
Witam

1.Czy podczas "ostrego" hamowania powinna sie zalaczac kontrolka od ABS-u?Dodam ze czuje na pedale hamulca ze ABS pracuje ale mimo to kontrolka sie nie zaswieca.


nie powinna, świecenie sie lampki oznacza awarie

miś89 pisze:
3.jakie powinno byc cisnienie sprezania w cylindrach w tym modelu?Gdzie mozna je zbadac?

Autko to w124kombi z 1991roku silnik 2.3benzyna+lpg przebieg 308tyś.km
VIN: WBD1240831F171660


Autodata podaje od 8,5 do 12 bar

pozdrawiam

Autor:  miś89 [ ndz wrz 17, 2006 3:37 pm ]
Tytuł: 

Witam

Dzieki za odpowiedzi. Postaram sie jeszcze podjechac gdzies na jakis przyzad i znierzyc cisnienie sprezania moze to jest przyczyna tego czarnego dymu i ciezkiego zapalania silnika;)

Pozdr.

Autor:  Jurand [ ndz wrz 17, 2006 6:39 pm ]
Tytuł: 

miś89 pisze:
gdy przelacze na PB to z rury wydechowej zaczyna leciec lekko czarny dym czym to moze byc spowodowane dodam ze silnik nie "bierze" oleju, swiece i kable zaplonowe sa nowe.


A jak odpalasz i jeździsz na PB to dymi ? A z tym zapalaniem to ciężko zapala jak jest zimny czy też na nagrzanym ma utrudniony rozruch (rozumiem, że odpalasz tylko na PB) ? Musisz bardziej opisać swój problem.

Pozdr [cool]

Autor:  miś89 [ sob wrz 23, 2006 8:46 pm ]
Tytuł: 

Witam
odpalam raczej na LPG poniewaz auto latwiej zapala, czarny dym pojawia sie w momencie dodania gazu (wygladca to tak ze podczas nacisniecia gazu pojawia sie mala czarna chmurka przez jakies 1,5 sekundy a potem znika i wszystko wraca do normy, jest tak za kazdym dodaniem gazu)niezaleznie czy silnik jest nagrzany czy nie dodam ze auto ma powazne problemy z odpalaniem nie zaleznie czy zapalam na LPG czy na PB zawsze trzeba troche pokrecei zeby zaskoczyl niekiedy nawet tak dlugo ze rozrusznik sie rozlancza;( poza tym auto nie chce chodzic na benzynie tzn. jesli np silnik nie jest rozgrzany (mowimy o pracy na PB) po dodaniu gazu i zdjeciu nagi z pedalu auto gasnie. Lubi tez gasnac przy dojezdrzaniu do skrzyzowania kiedy wcisne sprzeglo zwlaszcza rano kiedy nie jest rozgrzany lub kiedy przelacze z LPG na PB musi popracowac jakies 15Minut na PB zeby nie gasnol podczas jazdy (przypomne ze silnik jest rozgrzany).

Pozdr.

Autor:  miś89 [ pn wrz 25, 2006 9:52 pm ]
Tytuł: 

Witam

Problem jest juz nieaktualny.
Okazalo sie ze przestawila sie ta klapka od przeplywomierza i nie domykala sie wystarczylo ja odkrecic ustawic w miare mozliwosci jak najlepszej pozycji i auto zaczelo wspolpracowac ladnie odpala i i mocy jakby mu troszek przybylo ogolnie jest ok [zlosnikz]

Pozdr.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/