MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zimny rozruch https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=20955 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | pszamrej [ wt wrz 19, 2006 5:38 pm ] |
Tytuł: | Zimny rozruch |
Witam mam mały problem z odpalaniem silnika gdy jest zimny, musze krecic rozrusznikiem 4-5 sekund zanim zalapie, ponadto obroty na zimnym sa w granicach 600, na rozgrzanym 500 czasem 450 dodam ze obroty nie faluja podpowiedzcie od czego zaczac sprawdzanie, zadnych wyciekow czy nie szczelnosci wzrokowo nie stwierdzilem |
Autor: | jakub_gozdzik [ wt wrz 19, 2006 11:48 pm ] |
Tytuł: | |
A jak zapalasz ten zimny motor to cos robisz z pedalem gazu? Sprobuj przed kreceniem wcisnac na 2 sekundy gaz, potem pusc i zapalaj bez gazu. A jak jest cieply to zapala bez problemu? |
Autor: | pszamrej [ czw wrz 21, 2006 6:43 pm ] |
Tytuł: | |
jakub_gozdzik pisze: A jak zapalasz ten zimny motor to cos robisz z pedalem gazu? tak probowalem roznych konfiguracji z pedalem gazu, bez rezultatu jakub_gozdzik pisze: A jak jest cieply to zapala bez problemu?
dokladnie, bez problemu prawie na dotyk |
Autor: | Wookee [ ndz wrz 24, 2006 11:57 am ] |
Tytuł: | |
Wolne masz za wolne ![]() Rozruch - w K-Jet myślałbym o zasyfionym/padniętym wtrysku rozruchowym. Tu też powinno być coś takiego. |
Autor: | pszamrej [ ndz wrz 24, 2006 12:27 pm ] |
Tytuł: | |
Wookee pisze: Rozruch - w K-Jet myślałbym o zasyfionym/padniętym wtrysku rozruchowym. Tu też powinno być coś takiego.
tak tylko czytalem na innym forum ze zimny rozruch wlacza sie dopiero ponizej 5 st C, mysle ze trzeba jednak szukac gdzie indziej |
Autor: | Wookee [ ndz wrz 24, 2006 12:36 pm ] |
Tytuł: | |
No jednak będę obsatwał, że w wyższej i to sporo. Daję jakieś 1% na to, że KE ma inne parametry niż K w tym miejscu. Jak chcesz co innego, to sprawdź sobie np. kompresję i układ WN. Zacznij jednak na prawdę od analizatora i wolnych. |
Autor: | pszamrej [ ndz wrz 24, 2006 12:43 pm ] |
Tytuł: | |
ok zrobie najpierw wolne i potem zobaczymy |
Autor: | pszamrej [ czw wrz 28, 2006 6:42 pm ] |
Tytuł: | |
okazalo sie ze byl nieszczelny przewod paliwowy wychodzacy z pompy, po wymianie jest o wiele lepiej, zapala prawie od razu mam jeszzce pytanie, czy przy zapalaniu zimnego silnika dodajecie troche gazu czy zupelnie bez naciskania pedalu? |
Autor: | Wookee [ czw wrz 28, 2006 6:50 pm ] |
Tytuł: | |
Te silniki nie wymagają w normalnym układzie takich "pieszczot". |
Autor: | pszamrej [ sob paź 14, 2006 9:23 pm ] |
Tytuł: | |
zbadalem sprawe dokladnie i jest tak : kiedy temperatura na zewnatrz jest dosyc niska ( ponizej ok 10-12 C ) wlacza sie "ssanie" i samochod pali na dotyk takze na rozgrzanym silniku po krotkim postoju ( powiedzmy do 10 minut ) pali na dotyk problem pojawia sie po nieco dluzszym postoju na rozgrzanym silniku lub np rano przy wysokiej temperaturze zewnetrznej ( "ssanie" nie zalacza sie ) - trzeba dluzej pokrecic aby zapalil lub raz krotko, zgasnie i drugi raz wtedy zalapie, pomaga tez wcisniecie pedalu gazu a nastepnie jego puszczanie podczas krecenia, silnik wtedy przez 1-2 minuty ma falujace obroty jakies pomysly co jest nie tak? czy moga to byc lejace nieco wtryskiwacze? |
Autor: | pszamrej [ ndz paź 22, 2006 6:22 pm ] |
Tytuł: | |
uaktualniam temat po licznej diagnostyce silnika wyszlo, ze cisnienie systemowe paliwa ( mierzone w gornej komorze dystrybutora paliwa ) jest nieco za duze tzn wynosi 7 bar, powinno byc ok 6.2 do 6.4, natomiast wydajnosc pompy na powrocie paliwa jest nieco za mala, tzn wylatuje ok 0.7l zamiast min 1l w czasie 40 sek ktos wie na co te objawy moga wskazywac? |
Autor: | Gerri [ ndz paź 22, 2006 8:56 pm ] |
Tytuł: | |
pszamrej pisze: powinno byc ok 6.2 do 6.4, Ok. 5,4 ma być. Natomiast różnica pomiędzy komorą górną i dolną to ok. 0,4bar |
Autor: | pszamrej [ pn paź 23, 2006 10:14 am ] |
Tytuł: | |
Gerri pisze: Ok. 5,4 ma być.
czyli jak jest ok 7 to jest ok? za duzo to tez chyba oznacza ze cos z powrotem paliwa jest nie tak |
Autor: | pszamrej [ sob paź 28, 2006 6:43 pm ] |
Tytuł: | |
problem rozwiazany, silnik ciezko odpalal poniewaz otwarte bylo zasilanie do nieczynnego Webasto i przez to uklad paliwowy nie trzymal cisnienia, teraz zarowno zimny jak i cieply odpala na dotyk |
Autor: | pszamrej [ pt gru 08, 2006 7:30 pm ] |
Tytuł: | |
pszamrej pisze: po licznej diagnostyce silnika wyszlo, ze cisnienie systemowe paliwa ( mierzone w gornej komorze dystrybutora paliwa ) jest nieco za duze tzn wynosi 7 bar
winny byl regulator cisnienia paliwa, po wymianie jest ok |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |