MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Wycie zawodzenie - Wał czy most ? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=21265 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | slaga [ pt paź 06, 2006 8:28 am ] |
Tytuł: | Wycie zawodzenie - Wał czy most ? |
Witam. Przeglądnąłem trochę wątków w temacie "wiiiiii" "uuuuu" i dalej nie wiem co wydaje ten dźwięk a słychać go wtedy - jazda z dowolną prędkością, po prostych i po zakrętach, ale tylko wtedy gdy zdejmuje się nogę z gazu, wciskając gaz wszystko wraca do normy. Proszę o radę co to może być i jak temu najlepiej zaradzić (ile to może być PLN) Pytanie 2: Podczas odpalania słechać klekot coś jakby disel ? (ok 4-6 kliknięć) podobnie się dzieje podczas wyłączania silnika Pytanie 3: Czy wymiana tłumika środkowego (na nieoryginalny) mogła wpłynąć na wzrost temperatury pracy silnika (chyba szybciej osiąga temp. ok 100 s stojąc/jadąc w korku. - w trasie jest w normie. Dane wozu: 201 190E 2.0l Kat rok 1992 przebieg 200 tyś Pozdawiam Sławek Wrocław |
Autor: | Grzegi [ pt paź 06, 2006 10:24 am ] |
Tytuł: | |
slaga pisze: Witam. Przeglądnąłem trochę wątków w temacie "wiiiiii" "uuuuu" i dalej nie wiem co wydaje ten dźwięk a słychać go wtedy - jazda z dowolną prędkością, po prostych i po zakrętach, ale tylko wtedy gdy zdejmuje się nogę z gazu, wciskając gaz wszystko wraca do normy. Proszę o radę co to może być i jak temu najlepiej zaradzić (ile to może być PLN) Hej !! Wskazuje raczej na zużycie mostu. Poczytaj więcej w archiwum o tym. W zasadzie trzeba szukać innego, ponieważ nie naprawia się. slaga pisze: Pytanie 2: Podczas odpalania słechać klekot coś jakby disel ? (ok 4-6 kliknięć) podobnie się dzieje podczas wyłączania silnika Przy uruchamianiu mogą być słyszalne hydrauliczne popychacze zaworów, o ile ten motor posiada takowe. Dziwi mnie tylko, że przy gaszeniu rówież. slaga pisze: Pytanie 3: Czy wymiana tłumika środkowego (na nieoryginalny) mogła wpłynąć na wzrost temperatury pracy silnika (chyba szybciej osiąga temp. ok 100 s stojąc/jadąc w korku. - w trasie jest w normie.
Moim zadniem nie powinna, chyba że na prawdę jakoś fatalnie wybrałeś tak że kompletnie zmieniła się charakterystyka wydechu. |
Autor: | TReneR [ pt paź 06, 2006 11:59 am ] |
Tytuł: | |
Grzegi pisze: slaga pisze: Witam. Przeglądnąłem trochę wątków w temacie "wiiiiii" "uuuuu" i dalej nie wiem co wydaje ten dźwięk a słychać go wtedy - jazda z dowolną prędkością, po prostych i po zakrętach, ale tylko wtedy gdy zdejmuje się nogę z gazu, wciskając gaz wszystko wraca do normy. Proszę o radę co to może być i jak temu najlepiej zaradzić (ile to może być PLN) Hej !! Wskazuje raczej na zużycie mostu. Poczytaj więcej w archiwum o tym. W zasadzie trzeba szukać innego, ponieważ nie naprawia się. Dlaczego ma sie nie naprawiac? Ja swoj naprawialem? Moze juz nie masz wogole oleum w moscie i dlatego biedaczek z glodu wyje ![]() |
Autor: | Grzegi [ pt paź 06, 2006 12:05 pm ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: Grzegi napisał:
slaga napisał: Witam. Przeglądnąłem trochę wątków w temacie "wiiiiii" "uuuuu" i dalej nie wiem co wydaje ten dźwięk a słychać go wtedy - jazda z dowolną prędkością, po prostych i po zakrętach, ale tylko wtedy gdy zdejmuje się nogę z gazu, wciskając gaz wszystko wraca do normy. Proszę o radę co to może być i jak temu najlepiej zaradzić (ile to może być PLN) Hej !! Wskazuje raczej na zużycie mostu. Poczytaj więcej w archiwum o tym. W zasadzie trzeba szukać innego, ponieważ nie naprawia się. Dlaczego ma sie nie naprawiac? Ja swoj naprawialem? Moze juz nie masz wogole oleum w moscie i dlatego biedaczek z glodu wyje _________________ Pamętam z książek, że ... fachowa literatura niemiecka nie podaje sposobów naprawy mostów... ale zapewne można to rozkręcić i podłubać. |
Autor: | slaga [ pt paź 06, 2006 12:11 pm ] |
Tytuł: | |
Więc wał "odpada" ? Gdyby wlanie oleju nie pomogło to gdzie we wrocku można coś takiego naprawić, wie ktoś ? ![]() Bo uzywka to kot w worku... Co do oleju to słyszałem że trzeba dobrze wybrać bo nie wszystkie dobrze się sprawują, proszę mi coś polecić |
Autor: | Wojtyla [ pt paź 06, 2006 12:18 pm ] |
Tytuł: | |
Witam Grzegi pisze: Pamętam z książek, że ... fachowa literatura niemiecka nie podaje sposobów naprawy mostów... ale zapewne można to rozkręcić i podłubać. nie nie naprawia się więc zaglądnij na "łożyska tylnego mostu" jakieś pytania? ROBIONE NA CHODNIKU PRZED DOMEM slaga pisze: Więc wał "odpada" ?
A czy przed wymianą tłumika wyło? jeśli nie to tłumik wpada w wibracje i on może mieszać ![]() pozdro |
Autor: | Mietek 124 [ pt paź 06, 2006 7:46 pm ] |
Tytuł: | |
slaga pisze: Pytanie 2:
Podczas odpalania słechać klekot coś jakby disel ? (ok 4-6 kliknięć) podobnie się dzieje podczas wyłączania silnika W moim przypadku to była przerdzewiała blacha osłaniająca karoserię nad tylnym tłumikiem . Większe podkładki pod śruby i problem został rozwiązany . |
Autor: | slaga [ pt paź 06, 2006 11:43 pm ] |
Tytuł: | |
tak, przed wymianą tłumika wyło. A co do klikaknia to faktycznie moze byc to o czym wspomina Mietek 124 bo słychać to gdzieś z tego miejsca |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |