MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 07, 2025 9:06 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob paź 07, 2006 1:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 15, 2005 6:19 pm
Posty: 74
Lokalizacja: Morąg
Witam.Dalej walcze z problemem mulowatosci mojego auta.Po wiem wam co sie dzieje.Gdy sie nim jezdzi czuc wyrazny opor,ciezko mu.Jest to duza roznica,bo mozna ja zaobserwowac na polozeniu P.Gdy mu wciskam gaz do dechy bardzo powoli sie wkreca.Gdy go zgasze na 5s i zapale,wkreca sie blyskawicznie.Ale tylko raz.....Gdy jest zimny/chlodny,tzn jakies 40 stopni,zapierdziela pieknie.Rozgrzewa sie i robi sie mul.Odlaczylem kostke na rozdzielaczu wtrysku,taka czarna na imbusy,ponoc ona odpowiada za sterowanie w pelnym zakresie obrotow i jest ok,moc jest odpowiednia.Aczkolwie czasami chwilowo robi sie mul.Zmienilem ta kostke na druga,bylo jeszcze gorzej.Jezdzilbym na odpietej ale 1 sprawa po cos to niemcy zapieli,widocznie musi byc a 2 [/img]nie moge go rano zapalic i nie ma normalnych obrotow,tak jakby silnik ch[img]odzil bez udzialu elektroniki.Chcialem jeszcze dodac,ze czasami jak mu trzymam gdy nie chce jechac potrafi sobie cichutko strzelic.Silnik to m103 bez gazu.Prosze o pomoc,bo mam juz dosc,w moim miescie nie ma mechanikow,twierdza,ze to skrzynia biegow go "trzyma".Nie mam o czym z nimi rozmawiac.Robie wszystko sam.Aaaa filtr paliwa byl zmieniony jakies 2 mies temu.Prosze o sugestie.Dzieki i pozdrawiam.

_________________
MB W140 S 500
MB W124 250 D stan idealny sprzedam
CCCO 200 20V ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 07, 2006 1:37 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
yyyy a jak u ciebie z zaplonem ??

bo wystarzaly sa spowodowane zawyczaj tym ze nazbiera sie w cylindrze nie przepalone paliwo, dostanie iskry i jest boooooom :)

z tego co piszesz sadze ze wypinasz kostke od wtrysku rozruchowego.

sadze ze powiniennes dobrze sie zajac regulacja, czyli mieszanka paliwa/powietrza a takze wymienic swiece i kable oraz kopolke i palec jak to nie bylo jeszcze robione.

aha: i jak go przytrzymasz ze sie mulowato wkreca to moze ci kopci??

bo moje podejrzenia sa takie ze albo iskra jest za slaba albo waali si za duzo paliwa / za malo powietrza

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 07, 2006 6:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 15, 2005 6:19 pm
Posty: 74
Lokalizacja: Morąg
Niee,mysle,ze nie.Swieczki i kabelki ok,kopulka nowa.Ta kostka jest z tylu rozdzielacza,od strony akusia.Takie czarne ustrojstwo na dwa kabelki.Kocic nie kopci,zmienilem tez sonde,na analizatorze pokazuje wszystko prawidlowo.Moim zdaniem to jakis szczegol,bo raz jest raz nie ma.....Uwierzcie mi,mam dosc....

_________________
MB W140 S 500

MB W124 250 D stan idealny sprzedam

CCCO 200 20V ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 07, 2006 11:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lis 20, 2005 12:06 am
Posty: 123
Lokalizacja: POZNAŃ
nie bardzo sie znam na silnikach i regulacji ale wyczytałem że takie objawy są także jeżeli jest luz w aparacie zapłonowym tzn na palcu i sztycy(?) <br>Dodano po 7 minutach.:<br> a takie objawy masz od początku czy zrobiły ci sie po jakimś czasie

_________________
300TDT 4MATIC
Mercedes Poznań Club


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl