MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 07, 2025 10:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr paź 04, 2006 8:16 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
Po wymianie gum na przednim stabilizatorze i jego mocowania w samochodzie zrobiło się niemal idealnie cicho.
Niestety jeden "świerszcz" nie daje się wytempić żadnym sposobem, siedzi dziad w tylnym prawym kole i skrzypi :evil:
Mój mechanik kazał mi nasmarować silentbloki na wahaczach z tyłu. Nic to nie pomogło (może źle smaruje?).
W czym tkwi sekret?

_________________
www.asgpultusk.pl/
Peugeot 106 1.1i
W123 200D '81
W124 E250TD '94
808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82
Sprinter 312 MAX '95
Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 04, 2006 8:25 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob maja 13, 2006 2:14 pm
Posty: 365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
mi też skrzypiało ale w tylnym lewym.... sposób naprawy: strzykawka + igła + olej i wstrzykujesz wszędzie gdzie są elementy gumowe, później jedziesz na jakieś wertepy co by trochę zawieszeniem potrząsnęło, następnie odstawiasz autko na kilkanaście minut (co by olej wcisnął się w szczeliny). Po takim zabiegu świerszcze powinny iśc spać [zlosnik]

_________________
S210 E320 CDI Avantgarde 2000r.
W124 300D 1988r.
VW Golf II 1.6 + gaz
ex: W124, W201, W123 i wiele innych


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 04, 2006 8:33 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
ertee pisze:
mi też skrzypiało ale w tylnym lewym

eeee to co innego bo u mnie w prawym :lol:


ertee pisze:
strzykawka + igła + olej i wstrzykujesz wszędzie gdzie są elementy gumowe

Właśnie tak zrobiłem wylałem całą strzykawkę oleju silikonowego na te pieprzone gumy i dupa...
Może w złe miejsca leje, a może powinienem wbić igłę gdzieś w te gumy?
Nie wiem już...

Ale mam pomysła! Zatrudnie jakiegoś orangutana i on mi będzie skakał w bagażniku a ja bede w tedy lał wiardami olej, może da rade...


ertee pisze:
Po takim zabiegu świerszcze powinny iśc spać

...a może by tak Muchozolem...hmm

_________________
www.asgpultusk.pl/

Peugeot 106 1.1i

W123 200D '81

W124 E250TD '94

808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82

Sprinter 312 MAX '95

Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 04, 2006 11:43 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob maja 13, 2006 2:14 pm
Posty: 365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Grigorij0 pisze:
całą strzykawkę oleju silikonowego


ja wstrzykiwałem przepalony olej silnikowy, kiedyś psikałem silikonem w sprayu ale nic nie dało ;) Co do wbijania igly to staraj się wcisnąć ją w szczeliny na łączeniach guma-metal i tam wstrzykiwać.

_________________
S210 E320 CDI Avantgarde 2000r.
W124 300D 1988r.
VW Golf II 1.6 + gaz
ex: W124, W201, W123 i wiele innych


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 04, 2006 9:14 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
a mi po 3 miesiącach samo przestało piszczeć [zlosnikz] może gumy sie skończyły i nie ma co piszczec [oczko]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 05, 2006 11:31 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
PANOWIE, piszczenie jest znanym objawem zużycia w MB.
Olej możecie stosować w celach diagnozy, ale piszczace gumki - czyli ZWERWANE nalezy wymienić.

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 08, 2006 12:08 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
Baaa, tylko w jaki sposób mam się przekonać która jest zerwana jak tego tyle tam jest?! Luzów nigdzie nie ma, nic nie puka, tylko to skrzypienie przy większych ruchach zawieszenia...

_________________
www.asgpultusk.pl/

Peugeot 106 1.1i

W123 200D '81

W124 E250TD '94

808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82

Sprinter 312 MAX '95

Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 09, 2006 4:22 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Ale to w koncu mowimy o skrzypieniu czy piszczeniu? U nas w 4ce tez cos sobie skrzypialo ale przestalo i problem samoczynnie zniknal : ) Z tym ze moze to bylo cos z nivo bo po ustapieniu skrzypienia po jakims czasie do wymiany byla jedna gruszka a ostatnio druga no ale mowie tylko o swoim przypadku : ) Nam znajomy z serwisu mowil ze to moze przez wilgoc ale kto to wie..

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 09, 2006 5:58 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
Skrzypi, skrzypi ;)
zaufany mechanik mówił mi że w124 czasem sobie skrzypi na silentblokach i trzeba mu tam troche czegoś nalać.
Możliwe że to siłownik nivo, wiem jedno- dźwięk dochodzi od strony koła.
Samochód był na trzepaku - tył trzyma 70% więc chyba ok.

_________________
www.asgpultusk.pl/

Peugeot 106 1.1i

W123 200D '81

W124 E250TD '94

808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82

Sprinter 312 MAX '95

Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 09, 2006 7:40 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Kurcze pamietam jak to bylo u nas to wstyd bylo kogos wozic bo jak wsiadal ktos do tylu to zaraz skrzypialo : ) Mysle ze to jednak nie bylo nivo ktoro swoja droga sie wymeczylo na naszych drogach, chyba byl to tylko przypadek ze tak sie to wszystko "zgralo" z wymiana gruszki. A i miejsce skrzypienia trudno bylo zlokalizowac bo to jednak moze sie przenosic, u nas raz bylo to najlepiej slychac przy kole, raz w bagazniku a i tak najbardziej to wkurzalo w srodku.. W sumie to sie stalo jak samochod pare dni stal pod chmurka no i zaczynaly sie juz jesienne sloty, jak wlaczyli ogrzewanie w garazu dziwnym trafem przycichlo : ) No ale lepiej to dokladnie sprawdzic chociazby dlatego ze ten dzwiek bardzo irytuje.. Mnie to sie kojarzylo ze starym tapczanem albo jakims trzeszczacym zawiasem ale wybaczcie moje wiejskie skojarzenia : ) W koncu Lublin jeszcze miana metropolii nie ma : ) Pozdrawiam

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 11, 2006 7:41 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
Cytuj:
Kurcze pamietam jak to bylo u nas to wstyd bylo kogos wozic bo jak wsiadal ktos do tylu to zaraz skrzypialo


I właśnie o to chodzi, niby nic wielkiego a wkurza. W samochodzie cisza oprócz tego skrzypienia.
W ten weekend znowu wejdę pod samochód i "będe lał".

A tak w ogóle, w końcu muszę się pochwalić samochodem [zlosnikz]

beet pisze:
Mnie to sie kojarzylo ze starym tapczanem albo jakims trzeszczacym zawiasem ale wybaczcie moje wiejskie skojarzenia

Łoj tam, kurna sie nie przejmuj, w końcu teraz jest era eksodusu na wieś [zlosnik]

_________________
www.asgpultusk.pl/

Peugeot 106 1.1i

W123 200D '81

W124 E250TD '94

808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82

Sprinter 312 MAX '95

Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 11, 2006 9:43 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Wita a czy w tylnym wahaczu są tzw"skrzypace tuleje" mięzy wahaczem a tylną piastą? jeśli jest taka sama budowa jak w sedanie to jest to w 90% sprawa takiej tulei metalowo-ebonitowo-gumowej, chyba ze sie mylę :)wymiana prosta - jedna sruba i wybicie tulei.

_________________
V


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl