MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 09, 2025 6:10 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Strzelanie
Post: wt paź 17, 2006 3:38 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
Automat 2.8 6 cyl, tankowane paliwo to benzyna
Problem

Przy naglym wcisnieciu gazy przy malych predkosciach potrafi "strzelic"
albo jak jest na najwyzszym biegu jak jest to potrafi strzelic przy dodaniu gazu powiedzmy do polowy, co to moze byc?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 17, 2006 10:30 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Ja bym zaczal od psrawdzenia swiec.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 17, 2006 11:12 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Ewentualnie reszta "Prundu"...moze rozdzielacz, kopulka...tez tak zima mialem i zaczal dziwnie silnik pracowac telepalo nim strasznie nie chcial przyspieszac jak po strzale, a on chyba nie na kazdym garze pracowal wlasnie.

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 18, 2006 5:27 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
Kopulka i swiece sprawdzone, wszystko w porzadku...jakies inne pomysly?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 18, 2006 7:43 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
Tak z moich obserwacji (nie jestem tego pewien):
Jak strzela w kolektor dolotowy to może być zbyt uboga mieszanka.
Jak strzela w wydech to zbyt bogata.

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 18, 2006 11:27 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
W kolektor raczzej, i nie usmiecha mi sie jechac do Mercedesa to ustawiac :(


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 18, 2006 11:52 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Glupie pytanie ale to jest wtrysk juz z czujnikiem spalania stukowego czy nadal z korektorem oktanowym?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 18, 2006 12:10 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
lub po prostu zawór w głowicy nie trzyma co jakiś czas (w zależności od ustawienia w stosunku do gniazda)
lub może być trafiony jeszcze palec rozdzielacza (w rzywicy zatopiony rezystor) - podmień na próbę
pozdro <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
Wojtyla pisze:
rzywicy

oczywiście chodziło mi o ŻYWICĘ :oops: ale mam dzień [szalone]
sorrka i pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 18, 2006 5:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
TReneR pisze:
Glupie pytanie ale to jest wtrysk juz z czujnikiem spalania stukowego czy nadal z korektorem oktanowym?

Z czujnikiem spalania... To M104.

Wojtyla pisze:
palec rozdzielacza

W tym silniku może go nie być - nie jestem pewien. <br>Dodano po 13 minutach.:<br> W tym silniku mogą być iskrowniki na kablach od swiec...

gizmo pisze:
W kolektor raczzej, i nie usmiecha mi sie jechac do Mercedesa to ustawiac

Nie musisz - możesz podjechać na zwykły analizator spalin.
Tu:
SAMODIAGNOSTYKA systemu wtrysku HFM masz prosty sposób diadnozy na lampkę.

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 29, 2006 3:56 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
Bylem ostatnio na analizie spalin, bo tu trzeba co dwa lata jezdzic i koles mi powiedzial ze jak nowy woz sa odczyty...co dalej nie rozwiazuje mojego problemu :(


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 01, 2006 11:20 am 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lis 01, 2006 9:08 am
Posty: 2
Lokalizacja: Lubelskie
Witam.
Mam ten sam problem, ten sam silnik.oprócz strzałów jak postoi po jeździe dłużej to trzeba go pokręcić aby zapalił. Wstępna diagnoza przepływomierz. Napisz co sprawdzałeś w celu wyeliminowania usterki.
Pozdrawiam

_________________
124 E280 93


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 02, 2006 8:20 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
Palec, kopulka,swiece, kable, filtr paliwa, i to co wyzej a juz nie pamietam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl