MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Jakie są optymalne obroty na biegu jałowym w W124 200E?
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=21558
Strona 1 z 1

Autor:  mietek [ czw paź 19, 2006 9:10 pm ]
Tytuł:  Jakie są optymalne obroty na biegu jałowym w W124 200E?

Witam.
Jakie są optymalne obroty na biegu jałowym, bo mój MB W124 200E / 102.963, ma około 600-700. Ojciec jak się przejechał to stwierdził, że na takich obrotach „trzepie” mu silnikiem i powinienem je trochę podnieść, nie dużo, wystarczy o 100-200 obrotów.
Czy można to zrobić samemu?
Z góry dzięki i pozdrawiam.

Autor:  zebda [ pt paź 20, 2006 8:57 am ]
Tytuł: 

Chyba mozna...reguluje to sie srubokretem w filtrze powietrza bodajze...poszukaj na forumna 100% bylo jak sie reguluje wolne obroty w 200/230TE.

Autor:  TReneR [ pt paź 20, 2006 9:56 am ]
Tytuł: 

Obroty 750 - 800 o ile dobrze pamietam. Jezeli to jest KE to obrotow sie nie reguluje.

Autor:  mza [ pt paź 20, 2006 10:08 am ]
Tytuł: 

TReneR pisze:
Obroty 750 - 800 o ile dobrze pamietam. Jezeli to jest KE to obrotow sie nie reguluje.

Zgadza się, reguluje się skąd mieszanki na analizatorze. Oczywiscie skład mieszanki może wpłynąć na obroty [zlosnik]
Rzucanie silnikiem nie jest spowodowane obrotami tylko niewłaściwym składem mieszanki (między innymi, powodów może być więcej - duzo więcej).
Wyreguluj wiec skład mieszanki, w warsztacie - np PZmot 15pln.

Autor:  mietek [ pt paź 20, 2006 2:46 pm ]
Tytuł: 

Podzwonie po warsztatach i popytam o tą regulację mieszanki na analizatorze.

Autor:  TReneR [ pt paź 20, 2006 5:05 pm ]
Tytuł: 

Sprawdz najpierw wszystkie podcisnienia i gumy w okolicach wtrysku (lewe powietrze).

Autor:  Gerri [ pt paź 20, 2006 8:58 pm ]
Tytuł: 

Pytanie jest mało szczegółowe: ten sam silnik inne obroty będzie miał, jeżeli jest klima, jeszcze inne, jeżeli jest ASB, a jeszcze inne, jeżeli jest to i to.
Prawidłowe obroty biegu jałowego dla konkretnego pojazdu podane są na naklejce na przednim pasie (naklejka jest widoczna po otwarciu maski silnika)

Autor:  mietek [ pt paź 20, 2006 9:17 pm ]
Tytuł: 

chodzi o tą naklejkę pomalowaną w kolorze nadwozia?

Autor:  Gerri [ sob paź 21, 2006 10:00 pm ]
Tytuł: 

mietek pisze:
chodzi o tą naklejkę pomalowaną w kolorze nadwozia?

Nie. Nie na środku, lecz bardziej na boku (nad reflektorem). Nie jest metalowa. polakierowana, lecz plastikowa i kolorowa. Podaje również rodzaj świec do silnika, i odczyt kąta zapłonu.

Autor:  mietek [ sob paź 21, 2006 11:55 pm ]
Tytuł: 

Ok, jutro po patrze.

Autor:  mietek [ ndz paź 22, 2006 8:58 pm ]
Tytuł: 

Okazało się, że obroty mam dobre, ale coś mi telepie silnikiem i jakby głośniej pracował.

Autor:  mietek [ wt paź 24, 2006 11:54 am ]
Tytuł: 

TReneR
Cytuj:
Sprawdz najpierw wszystkie podcisnienia i gumy w okolicach wtrysku (lewe powietrze).

Muszę jechać z tym do warsztatu, bo sam tego nie zrobię. Umówiłem się na razie na regulację składu mieszanki. Może sprawdzą mi tam te gumy.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/