MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Jakie są optymalne obroty na biegu jałowym w W124 200E? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=21558 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mietek [ czw paź 19, 2006 9:10 pm ] |
Tytuł: | Jakie są optymalne obroty na biegu jałowym w W124 200E? |
Witam. Jakie są optymalne obroty na biegu jałowym, bo mój MB W124 200E / 102.963, ma około 600-700. Ojciec jak się przejechał to stwierdził, że na takich obrotach „trzepie” mu silnikiem i powinienem je trochę podnieść, nie dużo, wystarczy o 100-200 obrotów. Czy można to zrobić samemu? Z góry dzięki i pozdrawiam. |
Autor: | zebda [ pt paź 20, 2006 8:57 am ] |
Tytuł: | |
Chyba mozna...reguluje to sie srubokretem w filtrze powietrza bodajze...poszukaj na forumna 100% bylo jak sie reguluje wolne obroty w 200/230TE. |
Autor: | TReneR [ pt paź 20, 2006 9:56 am ] |
Tytuł: | |
Obroty 750 - 800 o ile dobrze pamietam. Jezeli to jest KE to obrotow sie nie reguluje. |
Autor: | mza [ pt paź 20, 2006 10:08 am ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: Obroty 750 - 800 o ile dobrze pamietam. Jezeli to jest KE to obrotow sie nie reguluje.
Zgadza się, reguluje się skąd mieszanki na analizatorze. Oczywiscie skład mieszanki może wpłynąć na obroty ![]() Rzucanie silnikiem nie jest spowodowane obrotami tylko niewłaściwym składem mieszanki (między innymi, powodów może być więcej - duzo więcej). Wyreguluj wiec skład mieszanki, w warsztacie - np PZmot 15pln. |
Autor: | mietek [ pt paź 20, 2006 2:46 pm ] |
Tytuł: | |
Podzwonie po warsztatach i popytam o tą regulację mieszanki na analizatorze. |
Autor: | TReneR [ pt paź 20, 2006 5:05 pm ] |
Tytuł: | |
Sprawdz najpierw wszystkie podcisnienia i gumy w okolicach wtrysku (lewe powietrze). |
Autor: | Gerri [ pt paź 20, 2006 8:58 pm ] |
Tytuł: | |
Pytanie jest mało szczegółowe: ten sam silnik inne obroty będzie miał, jeżeli jest klima, jeszcze inne, jeżeli jest ASB, a jeszcze inne, jeżeli jest to i to. Prawidłowe obroty biegu jałowego dla konkretnego pojazdu podane są na naklejce na przednim pasie (naklejka jest widoczna po otwarciu maski silnika) |
Autor: | mietek [ pt paź 20, 2006 9:17 pm ] |
Tytuł: | |
chodzi o tą naklejkę pomalowaną w kolorze nadwozia? |
Autor: | Gerri [ sob paź 21, 2006 10:00 pm ] |
Tytuł: | |
mietek pisze: chodzi o tą naklejkę pomalowaną w kolorze nadwozia?
Nie. Nie na środku, lecz bardziej na boku (nad reflektorem). Nie jest metalowa. polakierowana, lecz plastikowa i kolorowa. Podaje również rodzaj świec do silnika, i odczyt kąta zapłonu. |
Autor: | mietek [ sob paź 21, 2006 11:55 pm ] |
Tytuł: | |
Ok, jutro po patrze. |
Autor: | mietek [ ndz paź 22, 2006 8:58 pm ] |
Tytuł: | |
Okazało się, że obroty mam dobre, ale coś mi telepie silnikiem i jakby głośniej pracował. |
Autor: | mietek [ wt paź 24, 2006 11:54 am ] |
Tytuł: | |
TReneR Cytuj: Sprawdz najpierw wszystkie podcisnienia i gumy w okolicach wtrysku (lewe powietrze).
Muszę jechać z tym do warsztatu, bo sam tego nie zrobię. Umówiłem się na razie na regulację składu mieszanki. Może sprawdzą mi tam te gumy. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |