MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Pytania Leona
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=21584
Strona 1 z 1

Autor:  leon25 [ czw paź 19, 2006 2:19 pm ]
Tytuł:  Pytania Leona

witam
jak dokładnie wyregulować mieszanke
silnik pali mi super obroty też są spoko ale zaczyna się dfławić jak szybko dodaje gazu zaznaczam że pokręciłem włąśnie co2
regulowałem na analizatorze i byłoby prawie dobrze ale jak silnik chodzi na ssaniu to wogóle niema siły jak ssanie się wyłancza to jest prawie dobrze czasami boje się wyprzedzać bo po dodaniu gazu on się dławi jak kręce miesznką to raz dławi się na 1 pokece troche to na 2 czasami na 3
prosze o odpowiedź bo

Autor:  leon25 [ pt paź 20, 2006 7:42 pm ]
Tytuł: 

Witam wszystkich
mam podobny problem
moja 190 1,8 b bez gazu z 1991 roku na wielopunkcie wtrysk niewiem jaki motor o numerze 102910 od czasu mojej regulacji co2 niema kopyta tylko się muli przy gwałtownym wcisnięciu gazu
przy zimnym silniku samochód rozwiją na odcinku 300 metrów oszałamiającą prędkość 40 km gaz do podłogi przy czym wyje jak cholera
Może ktoś mi podpowie jak sobie poradzić i spowrotem wyregulować mieszankę
Byłem na analizatorze spalin ustawił mi prawie 1,5% było wmiare dobrze ale jak silnik jest rozgrzany, a jak ma poniżej 60 c to niechce jechać szarpie i muli się
Przy rozgrzanym silniku czasami się dławi ale da się jechać
ruszałem tylko tą śrubke od regulacji co2 w filtrze powietrza
prosze o podpowiedź jak to wyregulować na postoju siedziałem 2 godziny i regulowałem ale nieby wszystko ok jak jest ciepły a jak zimny to szlak mnie trafia boje się zimy bo jak tak będzie to ciulowo
prosze o odpowiedź jeśli niepodałem jakiś szczegółów to dopisze
wie ktoś jak zlokalizować usterke brak napięcia w podgrzewaniu lusterek i spryskiwaczy czy jest od tego jakiś sterownik <br>Dodano po 2 minutach.:<br> jeszcze jedna sprawa silnik po uruchomieniu chodzi super niegaśnie niefaluje odpala też dobrze prawie na szczał nawet jak jest rozgrzany

Autor:  leon25 [ pt paź 20, 2006 7:55 pm ]
Tytuł: 

Witam wszystkich
mam problem z moją 190 1,8 b bez gazu silnik model 102910 z wielopunktem ale niewiem którym
od czasu mojej regulacji co2 silnik niema mocy jak jest zimny wogóle jakby niemiał ssania wciskam gaz do dechy a on zwalnia anie przyspiesza
odpala pieknie obroty ma super niefaluje na postoju dodając gazu jest ok
a podczas jazdy kuleje
czasami jak jest rozgrzany to go zamuli ale da się jechać
prosze o pomoc jak wyregulować spowrotem co2 na analizatorze spalin ustawił mi wartość 1,4%-1.5% ale jak go rano odpaliłem to znowu kicha
Drugie moje pytanie to niemam napięcia w podgrzewaniu lusterek i spryskiwaczy czy jest do tego jakiś sterownik bo bezpieczniki wszystkie wymieniłem mam wolne dwa gniazda w skrzynce bezpiecznikowej czy to od tego
dziękuje za odpowiedź

Autor:  leon25 [ pt paź 20, 2006 7:57 pm ]
Tytuł: 

Witam wszystkich
mam problem z moją 190 1,8 b bez gazu silnik model 102910 z wielopunktem ale niewiem którym
od czasu mojej regulacji co2 silnik niema mocy jak jest zimny wogóle jakby niemiał ssania wciskam gaz do dechy a on zwalnia anie przyspiesza
odpala pieknie obroty ma super niefaluje na postoju dodając gazu jest ok
a podczas jazdy kuleje
czasami jak jest rozgrzany to go zamuli ale da się jechać
prosze o pomoc jak wyregulować spowrotem co2 na analizatorze spalin ustawił mi wartość 1,4%-1.5% ale jak go rano odpaliłem to znowu kicha
Drugie moje pytanie to niemam napięcia w podgrzewaniu lusterek i spryskiwaczy czy jest do tego jakiś sterownik bo bezpieczniki wszystkie wymieniłem mam wolne dwa gniazda w skrzynce bezpiecznikowej czy to od tego
dziękuje za odpowiedź

Autor:  leon25 [ pt paź 20, 2006 7:58 pm ]
Tytuł: 

Witam wszystkich
mam problem z moją 190 1,8 b bez gazu silnik model 102910 z wielopunktem ale niewiem którym
od czasu mojej regulacji co2 silnik niema mocy jak jest zimny wogóle jakby niemiał ssania wciskam gaz do dechy a on zwalnia anie przyspiesza
odpala pieknie obroty ma super niefaluje na postoju dodając gazu jest ok
a podczas jazdy kuleje
czasami jak jest rozgrzany to go zamuli ale da się jechać
prosze o pomoc jak wyregulować spowrotem co2 na analizatorze spalin ustawił mi wartość 1,4%-1.5% ale jak go rano odpaliłem to znowu kicha
Drugie moje pytanie to niemam napięcia w podgrzewaniu lusterek i spryskiwaczy czy jest do tego jakiś sterownik bo bezpieczniki wszystkie wymieniłem mam wolne dwa gniazda w skrzynce bezpiecznikowej czy to od tego
dziękuje za odpowiedź [cool]

Autor:  leon25 [ pt paź 20, 2006 8:00 pm ]
Tytuł: 

Witam wszystkich
mam problem z moją 190 1,8 b bez gazu silnik model 102910 z wielopunktem ale niewiem którym
od czasu mojej regulacji co2 silnik niema mocy jak jest zimny wogóle jakby niemiał ssania wciskam gaz do dechy a on zwalnia anie przyspiesza
odpala pieknie obroty ma super niefaluje na postoju dodając gazu jest ok
a podczas jazdy kuleje
czasami jak jest rozgrzany to go zamuli ale da się jechać
prosze o pomoc jak wyregulować spowrotem co2 na analizatorze spalin ustawił mi wartość 1,4%-1.5% ale jak go rano odpaliłem to znowu kicha
Drugie moje pytanie to niemam napięcia w podgrzewaniu lusterek i spryskiwaczy czy jest do tego jakiś sterownik bo bezpieczniki wszystkie wymieniłem mam wolne dwa gniazda w skrzynce bezpiecznikowej czy to od tego
dziękuje za odpowiedź

Autor:  leon25 [ pt paź 20, 2006 8:00 pm ]
Tytuł: 

Witam wszystkich
mam problem z moją 190 1,8 b bez gazu silnik model 102910 z wielopunktem ale niewiem którym
od czasu mojej regulacji co2 silnik niema mocy jak jest zimny wogóle jakby niemiał ssania wciskam gaz do dechy a on zwalnia anie przyspiesza
odpala pieknie obroty ma super niefaluje na postoju dodając gazu jest ok
a podczas jazdy kuleje
czasami jak jest rozgrzany to go zamuli ale da się jechać
prosze o pomoc jak wyregulować spowrotem co2 na analizatorze spalin ustawił mi wartość 1,4%-1.5% ale jak go rano odpaliłem to znowu kicha
Drugie moje pytanie to niemam napięcia w podgrzewaniu lusterek i spryskiwaczy czy jest do tego jakiś sterownik bo bezpieczniki wszystkie wymieniłem mam wolne dwa gniazda w skrzynce bezpiecznikowej czy to od tego
dziękuje za odpowiedź

Autor:  leon25 [ pt paź 20, 2006 8:15 pm ]
Tytuł: 

Witam wszystkich
mam problem z moją 190 1,8 b bez gazu silnik model 102910 z wielopunktem ale niewiem którym
od czasu mojej regulacji co2 silnik niema mocy jak jest zimny wogóle jakby niemiał ssania wciskam gaz do dechy a on zwalnia anie przyspiesza
odpala pieknie obroty ma super niefaluje na postoju dodając gazu jest ok
a podczas jazdy kuleje
czasami jak jest rozgrzany to go zamuli ale da się jechać
prosze o pomoc jak wyregulować spowrotem co2 na analizatorze spalin ustawił mi wartość 1,4%-1.5% ale jak go rano odpaliłem to znowu kicha
Drugie moje pytanie to niemam napięcia w podgrzewaniu lusterek i spryskiwaczy czy jest do tego jakiś sterownik bo bezpieczniki wszystkie wymieniłem mam wolne dwa gniazda w skrzynce bezpiecznikowej czy to od tego
i jeszcze jedno pytanie które mnie gnębi
przy szybkiej zmianie z 2 na 3 troche zgrzyta niewiem czy to synchronizator skrzyni bo jak wkładam normalnie 3 to jest ok ale jak szybko wkładam bieg to chrupnie
dziękuje za odpowiedź

Autor:  leon25 [ pt paź 20, 2006 8:16 pm ]
Tytuł: 

Witam wszystkich
mam problem z moją 190 1,8 b bez gazu silnik model 102910 z wielopunktem ale niewiem którym
od czasu mojej regulacji co2 silnik niema mocy jak jest zimny wogóle jakby niemiał ssania wciskam gaz do dechy a on zwalnia anie przyspiesza
odpala pieknie obroty ma super niefaluje na postoju dodając gazu jest ok
a podczas jazdy kuleje
czasami jak jest rozgrzany to go zamuli ale da się jechać
prosze o pomoc jak wyregulować spowrotem co2 na analizatorze spalin ustawił mi wartość 1,4%-1.5% ale jak go rano odpaliłem to znowu kicha
Drugie moje pytanie to niemam napięcia w podgrzewaniu lusterek i spryskiwaczy czy jest do tego jakiś sterownik bo bezpieczniki wszystkie wymieniłem mam wolne dwa gniazda w skrzynce bezpiecznikowej czy to od tego
i jeszcze jedno pytanie które mnie gnębi
przy szybkiej zmianie z 2 na 3 troche zgrzyta niewiem czy to synchronizator skrzyni bo jak wkładam normalnie 3 to jest ok ale jak szybko wkładam bieg to chrupnie
dziękuje za odpowiedź

Autor:  leon25 [ pt paź 20, 2006 8:19 pm ]
Tytuł: 

Witam wszystkich
mam problem z moją 190 1,8 b bez gazu silnik model 102910 z wielopunktem ale niewiem którym
od czasu mojej regulacji co2 silnik niema mocy jak jest zimny wogóle jakby niemiał ssania wciskam gaz do dechy a on zwalnia anie przyspiesza
odpala pieknie obroty ma super niefaluje na postoju dodając gazu jest ok
a podczas jazdy kuleje
czasami jak jest rozgrzany to go zamuli ale da się jechać
prosze o pomoc jak wyregulować spowrotem co2 na analizatorze spalin ustawił mi wartość 1,4%-1.5% ale jak go rano odpaliłem to znowu kicha
Drugie moje pytanie to niemam napięcia w podgrzewaniu lusterek i spryskiwaczy czy jest do tego jakiś sterownik bo bezpieczniki wszystkie wymieniłem mam wolne dwa gniazda w skrzynce bezpiecznikowej czy to od tego
i jeszcze jedno pytanie które mnie gnębi
przy szybkiej zmianie z 2 na 3 troche zgrzyta niewiem czy to synchronizator skrzyni bo jak wkładam normalnie 3 to jest ok ale jak szybko wkładam bieg to chrupnie
dziękuje za odpowiedź
GDZIE MOŻNA KUPIĆ W INTERNECIE OSŁONE POD SKRZYNIE BIEGÓW

Autor:  Wookee [ sob paź 21, 2006 3:35 pm ]
Tytuł: 

Piękny zestaw posklejałem z wszystkich Twoich postów. Do tego 3 w ten deseń w starym dziale technicznym... :evil:

Masz ze trzy wyjścia:
1. Ładnie zrobisz z tym porządek dalej już sam. Dostaniesz ze dwa punkty karne i już.
2. Zostawisz jak jest, czym zmusisz mnie do ustalania, o co Ci chodziło i do formatowania tekstu. Dostaniesz dużo punktów i czasowego bana, żebyś mógł na spokojnie przeczytać regulamin.
3. Oczywiście możesz zrobić jeszcze raz coś takiego jak wczoraj, ale zakładam, że chcesz jeszcze trochę zostać na Forum.

TO SAMO DOTYCZY POSTU W DZIALE DLA /8!

Autor:  Wojtyla [ pn paź 23, 2006 2:19 pm ]
Tytuł: 

Witam

leon25 pisze:
mam problem z moją 190 1,8 b bez gazu

chyba wkur....ś Moda [szalone]
Jedź do tego mądrego, który ustawiał Ci mieszankę prawdopodobnie przedobrzył [zlosnik] i ustawił Ci klapę przed gardzielą i jak mocno depniesz to najpierw zatykasz dopływ powietrza i się motor dławi [zlosnik] Ustawienia takie jak napisałeś ale z drugiej strony gardzieli czyli ściągnij filtr powietrza tak aby było widać klapę spięrzającą i kluczem 3 (pojeb....em) kręć tak aby klapa znalazła się z drugiej strony przewężenia i doreguluj na analizatrze i powinno być ok.
pozdro
:uwaga_na_moda:
bo zostanie Ci tylko ASO [zlosnik]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/