| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Prosze o pomoc bardzo pilne! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=21697 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | pszamrej [ pt paź 27, 2006 4:15 pm ] |
| Tytuł: | Prosze o pomoc bardzo pilne! |
Probowalem podkrecic sklad mieszanki sruba na filtrze powietrza, samochod nagle zgasl i od tej pory nie moge go uruchomic, prosze o pomoc bo musze miec na jutro samochod sprawny...
zauwazylem ze klapa przepustnicy powietrza nie rusza sie wcale nawet po nacisnieciu pedalu gazu przy wlaczonym zaplonie, nie wiem czy jest to prawidlowe? |
|
| Autor: | Wojtyla [ pt paź 27, 2006 4:20 pm ] |
| Tytuł: | |
Jeżeli pamiętasz ile i w którą stronę przekręciłeś to zrób to odwrotnie! i po problemie
Klapa po naciśnięciu na gaz przy nieodpalonym motorze nie będzie się przemieszczać a na odpalonym będzie się przesuwać ale nie jak przepustnica tylko do wyrównania ciśnień przed i za klapą
pozdro |
|
| Autor: | pszamrej [ pt paź 27, 2006 4:33 pm ] |
| Tytuł: | |
wlasnie o to chodzi ze tak pokrecilem ze nie wiem w ktora i ile, ale czy to moze byc przyczyna ze nie moga wcale odpalic, nawet przy wcisnietym pedale gazu? czy jesli podczas krecenie rozrusznikiem wcisne pedal gazu to klapa powinna sie ruszyc? |
|
| Autor: | TReneR [ pt paź 27, 2006 5:12 pm ] |
| Tytuł: | |
Wez ja palcem pchnij i sprawdz czy nie ma jakichs nadmiernych oporow!! |
|
| Autor: | pszamrej [ pt paź 27, 2006 5:27 pm ] |
| Tytuł: | |
klapa stawia opor ale jest on rownomierny na calym wychyleniu |
|
| Autor: | stanleym126 [ pt paź 27, 2006 5:39 pm ] |
| Tytuł: | |
Nie po to na kominie jest założona plomba by każdy tym kręcil jak kota za ogon. Naciśnij klape kilka razy do dołu i po tym powinna chodzic juz lekko.Cisnienie benzyny trzyma tłoczek i bywa,że przy takim stanie silnik nie odpali. |
|
| Autor: | pszamrej [ pt paź 27, 2006 6:10 pm ] |
| Tytuł: | |
stanleym126 pisze: Naciśnij klape kilka razy do dołu i po tym powinna chodzic juz lekko
naciskalem i nadal porusza sie z wyraznie odczuwalnym oporem, probowalem poluzowac przewod zasilajacy dystrybutor paliwa, wtedy cisnienie malalo i tarcza poruszala sie swobodnie, jednak po przekreceniu zaplonu gdy cisnienie sie wyrownalo tarcza znow porusza sie z oporem wykrecilem jedna swiece byla zalana |
|
| Autor: | Gerri [ pt paź 27, 2006 9:42 pm ] |
| Tytuł: | |
Przy dobrym (w miarę) ustawieniu, klapa ma około 2-4 mm lekkiego luzu, dopiero potem następuje opór - równomierny do pełnego naciśnięcia. |
|
| Autor: | pszamrej [ sob paź 28, 2006 6:40 pm ] |
| Tytuł: | |
Gerri pisze: Przy dobrym (w miarę) ustawieniu, klapa ma około 2-4 mm lekkiego luzu, dopiero potem następuje opór - równomierny do pełnego naciśnięcia.
tak i jest u mnie, czyli prawidlowo problem rozwiazalem, okazalo sie ze tak wzbogacilem mieszanke ze zalalo nagarem wszystkie swiece, po wyczyszczeniu silnik odpalil i pozostala regulacja mieszanki ktora na razie zrobilem na oko ale juz jestem umowiony na analizator, w kazdym badz razie silnik pracuje mozna powiedziec super |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|