MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Prosze o pomoc bardzo pilne! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=21697 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | pszamrej [ pt paź 27, 2006 4:15 pm ] |
Tytuł: | Prosze o pomoc bardzo pilne! |
Probowalem podkrecic sklad mieszanki sruba na filtrze powietrza, samochod nagle zgasl i od tej pory nie moge go uruchomic, prosze o pomoc bo musze miec na jutro samochod sprawny... ![]() zauwazylem ze klapa przepustnicy powietrza nie rusza sie wcale nawet po nacisnieciu pedalu gazu przy wlaczonym zaplonie, nie wiem czy jest to prawidlowe? |
Autor: | Wojtyla [ pt paź 27, 2006 4:20 pm ] |
Tytuł: | |
Jeżeli pamiętasz ile i w którą stronę przekręciłeś to zrób to odwrotnie! i po problemie ![]() Klapa po naciśnięciu na gaz przy nieodpalonym motorze nie będzie się przemieszczać a na odpalonym będzie się przesuwać ale nie jak przepustnica tylko do wyrównania ciśnień przed i za klapą ![]() pozdro |
Autor: | pszamrej [ pt paź 27, 2006 4:33 pm ] |
Tytuł: | |
wlasnie o to chodzi ze tak pokrecilem ze nie wiem w ktora i ile, ale czy to moze byc przyczyna ze nie moga wcale odpalic, nawet przy wcisnietym pedale gazu? czy jesli podczas krecenie rozrusznikiem wcisne pedal gazu to klapa powinna sie ruszyc? |
Autor: | TReneR [ pt paź 27, 2006 5:12 pm ] |
Tytuł: | |
Wez ja palcem pchnij i sprawdz czy nie ma jakichs nadmiernych oporow!! |
Autor: | pszamrej [ pt paź 27, 2006 5:27 pm ] |
Tytuł: | |
klapa stawia opor ale jest on rownomierny na calym wychyleniu |
Autor: | stanleym126 [ pt paź 27, 2006 5:39 pm ] |
Tytuł: | |
Nie po to na kominie jest założona plomba by każdy tym kręcil jak kota za ogon. Naciśnij klape kilka razy do dołu i po tym powinna chodzic juz lekko.Cisnienie benzyny trzyma tłoczek i bywa,że przy takim stanie silnik nie odpali. |
Autor: | pszamrej [ pt paź 27, 2006 6:10 pm ] |
Tytuł: | |
stanleym126 pisze: Naciśnij klape kilka razy do dołu i po tym powinna chodzic juz lekko
naciskalem i nadal porusza sie z wyraznie odczuwalnym oporem, probowalem poluzowac przewod zasilajacy dystrybutor paliwa, wtedy cisnienie malalo i tarcza poruszala sie swobodnie, jednak po przekreceniu zaplonu gdy cisnienie sie wyrownalo tarcza znow porusza sie z oporem wykrecilem jedna swiece byla zalana |
Autor: | Gerri [ pt paź 27, 2006 9:42 pm ] |
Tytuł: | |
Przy dobrym (w miarę) ustawieniu, klapa ma około 2-4 mm lekkiego luzu, dopiero potem następuje opór - równomierny do pełnego naciśnięcia. |
Autor: | pszamrej [ sob paź 28, 2006 6:40 pm ] |
Tytuł: | |
Gerri pisze: Przy dobrym (w miarę) ustawieniu, klapa ma około 2-4 mm lekkiego luzu, dopiero potem następuje opór - równomierny do pełnego naciśnięcia.
tak i jest u mnie, czyli prawidlowo problem rozwiazalem, okazalo sie ze tak wzbogacilem mieszanke ze zalalo nagarem wszystkie swiece, po wyczyszczeniu silnik odpalil i pozostala regulacja mieszanki ktora na razie zrobilem na oko ale juz jestem umowiony na analizator, w kazdym badz razie silnik pracuje mozna powiedziec super |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |