MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Prosze o pomoc bardzo pilne!
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=21697
Strona 1 z 1

Autor:  pszamrej [ pt paź 27, 2006 4:15 pm ]
Tytuł:  Prosze o pomoc bardzo pilne!

Probowalem podkrecic sklad mieszanki sruba na filtrze powietrza, samochod nagle zgasl i od tej pory nie moge go uruchomic, prosze o pomoc bo musze miec na jutro samochod sprawny... [szalone]

zauwazylem ze klapa przepustnicy powietrza nie rusza sie wcale nawet po nacisnieciu pedalu gazu przy wlaczonym zaplonie, nie wiem czy jest to prawidlowe?

Autor:  Wojtyla [ pt paź 27, 2006 4:20 pm ]
Tytuł: 

Jeżeli pamiętasz ile i w którą stronę przekręciłeś to zrób to odwrotnie! i po problemie [zlosnik]
Klapa po naciśnięciu na gaz przy nieodpalonym motorze nie będzie się przemieszczać a na odpalonym będzie się przesuwać ale nie jak przepustnica tylko do wyrównania ciśnień przed i za klapą [zlosnik]
pozdro

Autor:  pszamrej [ pt paź 27, 2006 4:33 pm ]
Tytuł: 

wlasnie o to chodzi ze tak pokrecilem ze nie wiem w ktora i ile, ale czy to moze byc przyczyna ze nie moga wcale odpalic, nawet przy wcisnietym pedale gazu?

czy jesli podczas krecenie rozrusznikiem wcisne pedal gazu to klapa powinna sie ruszyc?

Autor:  TReneR [ pt paź 27, 2006 5:12 pm ]
Tytuł: 

Wez ja palcem pchnij i sprawdz czy nie ma jakichs nadmiernych oporow!!

Autor:  pszamrej [ pt paź 27, 2006 5:27 pm ]
Tytuł: 

klapa stawia opor ale jest on rownomierny na calym wychyleniu

Autor:  stanleym126 [ pt paź 27, 2006 5:39 pm ]
Tytuł: 

Nie po to na kominie jest założona plomba by każdy tym kręcil jak kota za ogon.
Naciśnij klape kilka razy do dołu i po tym powinna chodzic juz lekko.Cisnienie benzyny trzyma tłoczek i bywa,że przy takim stanie silnik nie odpali.

Autor:  pszamrej [ pt paź 27, 2006 6:10 pm ]
Tytuł: 

stanleym126 pisze:
Naciśnij klape kilka razy do dołu i po tym powinna chodzic juz lekko

naciskalem i nadal porusza sie z wyraznie odczuwalnym oporem, probowalem poluzowac przewod zasilajacy dystrybutor paliwa, wtedy cisnienie malalo i tarcza poruszala sie swobodnie, jednak po przekreceniu zaplonu gdy cisnienie sie wyrownalo tarcza znow porusza sie z oporem

wykrecilem jedna swiece byla zalana

Autor:  Gerri [ pt paź 27, 2006 9:42 pm ]
Tytuł: 

Przy dobrym (w miarę) ustawieniu, klapa ma około 2-4 mm lekkiego luzu, dopiero potem następuje opór - równomierny do pełnego naciśnięcia.

Autor:  pszamrej [ sob paź 28, 2006 6:40 pm ]
Tytuł: 

Gerri pisze:
Przy dobrym (w miarę) ustawieniu, klapa ma około 2-4 mm lekkiego luzu, dopiero potem następuje opór - równomierny do pełnego naciśnięcia.

tak i jest u mnie, czyli prawidlowo

problem rozwiazalem, okazalo sie ze tak wzbogacilem mieszanke ze zalalo nagarem wszystkie swiece, po wyczyszczeniu silnik odpalil i pozostala regulacja mieszanki ktora na razie zrobilem na oko ale juz jestem umowiony na analizator, w kazdym badz razie silnik pracuje mozna powiedziec super

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/