stanleym126 pisze:
MZA orientuje się jak zauważylem w tych sprawach to może coś doradzi.
Niestety moją przygodę z KE zaczłem od LPG, czyli od tego co daje powietrze, a nie paliwko.
Jedyne co to mogę zgadywać...
Wtrysk mechaniczny działa bardzo prosto..wtryskiwacze otwierają się przy zadanym ciśnieniu i zupa się leje.
Jak nie ma ciśnienia to wtryski się zamykają, więc podejrzewam, że chodzi o ciśnienie.
Zakładając, że pompa pompuje poprawnie - na nią nie ma wpływu temperatura silnika, może być tak jak napisane wcześniej w akumulatorze ciśnienia.
Możliwe, że przy załączonym wtrysku rozruchowym jest ciśnienie, a jak się wyłączy to spada (nieszczelność) i wtryski się zamykają.
1. Odłącz wtyczkę od potencjometra - wtedy silnik będzie chodził w trybie awaryjnym - wcześniej nagrzej silnik.
2. Sprawdź pod klapą przepływomierza, czy nie leje się zupa do gardzieli.
Jak się leje to trzeba wymontowwać przepływomierz z regulatorem, czyli wszystko co jest nad kolektorem dolotowym i uszczelnić - ale nie wiem jak. Musi to zrobić ktoś kto to robił.