MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 11, 2025 10:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lis 03, 2006 9:06 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 03, 2006 8:54 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Nakło
mam taki problem z paliwem tz jak pochodzi z 10min jak silnij sie nagrzeje to odcina mu paliwo na wtryski do rozdzielacza wtrysku paliwo dochodzi ale juz na wtryski nie wychodzi a jak ostygnie to jest ok do puki sie na nagrzeje silnik i znow mu odcina co z tym moze byc zwiazane prosze o pomoc bo samochod stoi w garazu a ja musze prosic sie ojca zeby porzyczal mi 124 jak mam gdzies jechac :cry: :cry:

_________________
MB W126 260se 87r
MB W124 200D 91r
Renault Schamada 92r
Suzuki GSX 600F 94r


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 04, 2006 12:47 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Może szwankuje elektrohydrauliczny regulator paliwa ktory jest przykręcony do rozdzielacza obok rurki paliwowej od strony przegrody z podpietymi przewodami elektrycznymi.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 04, 2006 12:51 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 03, 2006 8:54 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Nakło
a idzie to jakos sprawdzic????????????? model W126 poj 2.6 benzynka rok 87

_________________
MB W126 260se 87r

MB W124 200D 91r

Renault Schamada 92r

Suzuki GSX 600F 94r


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 04, 2006 4:50 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Na pewno mozna sprawdzić,ale ja nie wiem jak.
MZA orientuje się jak zauważylem w tych sprawach to może coś doradzi.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 05, 2006 11:00 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
stanleym126 pisze:
MZA orientuje się jak zauważylem w tych sprawach to może coś doradzi.

Niestety moją przygodę z KE zaczłem od LPG, czyli od tego co daje powietrze, a nie paliwko.
Jedyne co to mogę zgadywać...
Wtrysk mechaniczny działa bardzo prosto..wtryskiwacze otwierają się przy zadanym ciśnieniu i zupa się leje.
Jak nie ma ciśnienia to wtryski się zamykają, więc podejrzewam, że chodzi o ciśnienie.
Zakładając, że pompa pompuje poprawnie - na nią nie ma wpływu temperatura silnika, może być tak jak napisane wcześniej w akumulatorze ciśnienia.
Możliwe, że przy załączonym wtrysku rozruchowym jest ciśnienie, a jak się wyłączy to spada (nieszczelność) i wtryski się zamykają.

1. Odłącz wtyczkę od potencjometra - wtedy silnik będzie chodził w trybie awaryjnym - wcześniej nagrzej silnik.
2. Sprawdź pod klapą przepływomierza, czy nie leje się zupa do gardzieli.

Jak się leje to trzeba wymontowwać przepływomierz z regulatorem, czyli wszystko co jest nad kolektorem dolotowym i uszczelnić - ale nie wiem jak. Musi to zrobić ktoś kto to robił.

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 05, 2006 2:35 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 03, 2006 8:54 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Nakło
a moze byc cos takiego ze ma to wine przekaznik pompy paliwa jest teraz wstawiony od 3.0l bo ten orginalny co mialem sie sfajczyl i mi pompy nie zalanczal a od tej pory jak tamtem sie spalil zalatwilem ten od 3.0l i jeszcze na nim wczesniej nie zezdzilem a ostatnio chcialem wyjechac a tu dupa wyjechalem do bramy i zdech i juz nie zapalal jak ostyg to z nim spowrotem do garazu no teraz szukam co moze byc [totalszok]

_________________
MB W126 260se 87r

MB W124 200D 91r

Renault Schamada 92r

Suzuki GSX 600F 94r


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 06, 2006 9:04 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Przekaznik latwo zweryfikowac sprawdzajac czy jest napiecie na pompie.
Sprawdzales cisnienie paliwa za regulatorem podcisnieniowym czy przed?
Elektrohydrauliczny regulator mozna wstepnie sprawdzic omomierzem - ale w tej chwili nie pamietam jaka powinien miec opornosc (12ohm?). Ale ja raczej na niego bym nie stawial bo on ma maly zakres regulacji cisnienia.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl