MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Problem z paliwem
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=21842
Strona 1 z 1

Autor:  pat [ pt lis 03, 2006 9:06 pm ]
Tytuł:  Problem z paliwem

mam taki problem z paliwem tz jak pochodzi z 10min jak silnij sie nagrzeje to odcina mu paliwo na wtryski do rozdzielacza wtrysku paliwo dochodzi ale juz na wtryski nie wychodzi a jak ostygnie to jest ok do puki sie na nagrzeje silnik i znow mu odcina co z tym moze byc zwiazane prosze o pomoc bo samochod stoi w garazu a ja musze prosic sie ojca zeby porzyczal mi 124 jak mam gdzies jechac :cry: :cry:

Autor:  stanleym126 [ sob lis 04, 2006 12:47 pm ]
Tytuł: 

Może szwankuje elektrohydrauliczny regulator paliwa ktory jest przykręcony do rozdzielacza obok rurki paliwowej od strony przegrody z podpietymi przewodami elektrycznymi.

Autor:  pat [ sob lis 04, 2006 12:51 pm ]
Tytuł: 

a idzie to jakos sprawdzic????????????? model W126 poj 2.6 benzynka rok 87

Autor:  stanleym126 [ sob lis 04, 2006 4:50 pm ]
Tytuł: 

Na pewno mozna sprawdzić,ale ja nie wiem jak.
MZA orientuje się jak zauważylem w tych sprawach to może coś doradzi.

Autor:  mza [ ndz lis 05, 2006 11:00 am ]
Tytuł: 

stanleym126 pisze:
MZA orientuje się jak zauważylem w tych sprawach to może coś doradzi.

Niestety moją przygodę z KE zaczłem od LPG, czyli od tego co daje powietrze, a nie paliwko.
Jedyne co to mogę zgadywać...
Wtrysk mechaniczny działa bardzo prosto..wtryskiwacze otwierają się przy zadanym ciśnieniu i zupa się leje.
Jak nie ma ciśnienia to wtryski się zamykają, więc podejrzewam, że chodzi o ciśnienie.
Zakładając, że pompa pompuje poprawnie - na nią nie ma wpływu temperatura silnika, może być tak jak napisane wcześniej w akumulatorze ciśnienia.
Możliwe, że przy załączonym wtrysku rozruchowym jest ciśnienie, a jak się wyłączy to spada (nieszczelność) i wtryski się zamykają.

1. Odłącz wtyczkę od potencjometra - wtedy silnik będzie chodził w trybie awaryjnym - wcześniej nagrzej silnik.
2. Sprawdź pod klapą przepływomierza, czy nie leje się zupa do gardzieli.

Jak się leje to trzeba wymontowwać przepływomierz z regulatorem, czyli wszystko co jest nad kolektorem dolotowym i uszczelnić - ale nie wiem jak. Musi to zrobić ktoś kto to robił.

Autor:  pat [ ndz lis 05, 2006 2:35 pm ]
Tytuł: 

a moze byc cos takiego ze ma to wine przekaznik pompy paliwa jest teraz wstawiony od 3.0l bo ten orginalny co mialem sie sfajczyl i mi pompy nie zalanczal a od tej pory jak tamtem sie spalil zalatwilem ten od 3.0l i jeszcze na nim wczesniej nie zezdzilem a ostatnio chcialem wyjechac a tu dupa wyjechalem do bramy i zdech i juz nie zapalal jak ostyg to z nim spowrotem do garazu no teraz szukam co moze byc [totalszok]

Autor:  TReneR [ pn lis 06, 2006 9:04 am ]
Tytuł: 

Przekaznik latwo zweryfikowac sprawdzajac czy jest napiecie na pompie.
Sprawdzales cisnienie paliwa za regulatorem podcisnieniowym czy przed?
Elektrohydrauliczny regulator mozna wstepnie sprawdzic omomierzem - ale w tej chwili nie pamietam jaka powinien miec opornosc (12ohm?). Ale ja raczej na niego bym nie stawial bo on ma maly zakres regulacji cisnienia.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/