MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Problem z paliwem https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=21842 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | pat [ pt lis 03, 2006 9:06 pm ] |
Tytuł: | Problem z paliwem |
mam taki problem z paliwem tz jak pochodzi z 10min jak silnij sie nagrzeje to odcina mu paliwo na wtryski do rozdzielacza wtrysku paliwo dochodzi ale juz na wtryski nie wychodzi a jak ostygnie to jest ok do puki sie na nagrzeje silnik i znow mu odcina co z tym moze byc zwiazane prosze o pomoc bo samochod stoi w garazu a ja musze prosic sie ojca zeby porzyczal mi 124 jak mam gdzies jechac ![]() ![]() |
Autor: | stanleym126 [ sob lis 04, 2006 12:47 pm ] |
Tytuł: | |
Może szwankuje elektrohydrauliczny regulator paliwa ktory jest przykręcony do rozdzielacza obok rurki paliwowej od strony przegrody z podpietymi przewodami elektrycznymi. |
Autor: | pat [ sob lis 04, 2006 12:51 pm ] |
Tytuł: | |
a idzie to jakos sprawdzic????????????? model W126 poj 2.6 benzynka rok 87 |
Autor: | stanleym126 [ sob lis 04, 2006 4:50 pm ] |
Tytuł: | |
Na pewno mozna sprawdzić,ale ja nie wiem jak. MZA orientuje się jak zauważylem w tych sprawach to może coś doradzi. |
Autor: | mza [ ndz lis 05, 2006 11:00 am ] |
Tytuł: | |
stanleym126 pisze: MZA orientuje się jak zauważylem w tych sprawach to może coś doradzi.
Niestety moją przygodę z KE zaczłem od LPG, czyli od tego co daje powietrze, a nie paliwko. Jedyne co to mogę zgadywać... Wtrysk mechaniczny działa bardzo prosto..wtryskiwacze otwierają się przy zadanym ciśnieniu i zupa się leje. Jak nie ma ciśnienia to wtryski się zamykają, więc podejrzewam, że chodzi o ciśnienie. Zakładając, że pompa pompuje poprawnie - na nią nie ma wpływu temperatura silnika, może być tak jak napisane wcześniej w akumulatorze ciśnienia. Możliwe, że przy załączonym wtrysku rozruchowym jest ciśnienie, a jak się wyłączy to spada (nieszczelność) i wtryski się zamykają. 1. Odłącz wtyczkę od potencjometra - wtedy silnik będzie chodził w trybie awaryjnym - wcześniej nagrzej silnik. 2. Sprawdź pod klapą przepływomierza, czy nie leje się zupa do gardzieli. Jak się leje to trzeba wymontowwać przepływomierz z regulatorem, czyli wszystko co jest nad kolektorem dolotowym i uszczelnić - ale nie wiem jak. Musi to zrobić ktoś kto to robił. |
Autor: | pat [ ndz lis 05, 2006 2:35 pm ] |
Tytuł: | |
a moze byc cos takiego ze ma to wine przekaznik pompy paliwa jest teraz wstawiony od 3.0l bo ten orginalny co mialem sie sfajczyl i mi pompy nie zalanczal a od tej pory jak tamtem sie spalil zalatwilem ten od 3.0l i jeszcze na nim wczesniej nie zezdzilem a ostatnio chcialem wyjechac a tu dupa wyjechalem do bramy i zdech i juz nie zapalal jak ostyg to z nim spowrotem do garazu no teraz szukam co moze byc ![]() |
Autor: | TReneR [ pn lis 06, 2006 9:04 am ] |
Tytuł: | |
Przekaznik latwo zweryfikowac sprawdzajac czy jest napiecie na pompie. Sprawdzales cisnienie paliwa za regulatorem podcisnieniowym czy przed? Elektrohydrauliczny regulator mozna wstepnie sprawdzic omomierzem - ale w tej chwili nie pamietam jaka powinien miec opornosc (12ohm?). Ale ja raczej na niego bym nie stawial bo on ma maly zakres regulacji cisnienia. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |