MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
UStawienie rozdzielacza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=21854 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | FreQ [ sob lis 04, 2006 1:38 pm ] |
Tytuł: | UStawienie rozdzielacza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Witam Mam problem otoż nie jestem pewien jak dobrze ustawić rozdzielacz. Dodam iż był on zdejmowany i samochód chodzi, ale przy zapalaniu potrafi czasami odbić w druga stronę (jakby nie zawsze iskrę miał a przy następnym zapłonie mieszanka jest za bogata no i odbija ). Oczywiście można na oko pokręcić aparatem, ale ja wolałbym dowiedzieć się jak to miało być, a jak to nic nie da to wtedy na oko. Jeszcze jedno aparat , kable i świece są nowe, czujniki od zapłonu też są dobre. Mam jedynie wątpliwości co do czujnika na kole pasowym ale on zlicza chyba tylko obroty(ma minimalną regulacje. W serwisie mi powiedzieli ze tylko obroty zlicza więc nie ma chyba znaczenia w jakim dokładnie położeniu jest.) Ustawienia dokonywać na położeniu ZZ oczywiście ?? Motor oczywiście M102.922 na gazniku pierburg 2ee. Załączam dwa obrazki na których narysowałem moją wersje proponowanego ustawienia. http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1162644143_rozdz.jpg Za odpowiedzi dziękuje. |
Autor: | Wookee [ pn lis 06, 2006 12:17 pm ] |
Tytuł: | |
Masz też problem z zacinającymi się klawiszami? |
Autor: | FreQ [ pn lis 06, 2006 3:00 pm ] |
Tytuł: | |
Witam wszystkich ![]() ![]() Dzięki za wasze rady i porady ![]() Cytuj: Masz też problem z zacinającymi się klawiszami?
MOze chodzi o !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie to szkurcz byl ![]() Dziś poszedłem do garażu i odkręciłem kopułkę. Stwierdziłem iż te niemcy to sprytni są, dać tak znacznik żeby trzeba było go z lupą szukać i jeszcze szmatką przecierać. ![]() Po zlokalizowaniu znacznika stwierdziłem że palec był faktycznie za daleko i czasami mogła iskra nie przeskakiwać , dlatego też miałem odbicia przy kręceniu rozrusznikiem. |
Autor: | Wojtyla [ pn lis 06, 2006 3:04 pm ] |
Tytuł: | |
Witam FreQ pisze: Załączam dwa obrazki na których narysowałem moją wersje proponowanego ustawienia.
Wg Twojego ustawienia jest zbyt późny zapłon ma mieć jeśli się nie mylę 10-13 st. przed ZZ, a to co na tej focie jest to prawdopodobnie składanie motoru do kupy dokładnie ustawianie rozrządu to już było ![]() pozdro |
Autor: | FreQ [ pn lis 06, 2006 3:24 pm ] |
Tytuł: | |
Helo MOgłem wpierwej poszukać a póżniej pytać ![]() NO coż uczyć sie trzeba całe życie. Cytuj: FreQ napisał:
Załączam dwa obrazki na których narysowałem moją wersje proponowanego ustawienia. To były tylko obrazki przykladowe (a dokładnie ten w paint'e rysowany odręznie ale chyba go skasuje aby nikt nie brał z niego przykładu) Najważniejsze że mam wszystko dobrze teraz. ![]() |
Autor: | Gerri [ czw lis 09, 2006 8:05 pm ] |
Tytuł: | |
Jeżeli impulsy do modułu zapłonowego brane są z Hallotronu w aparacie zapłonowym - ustawienie aparatu ma bezpośredni wpływ na kąt zapłonu. Jeżeli impulsy brane są z koła zamachowego - rozdzielacz służy jedynie do rozdzielania iskry, i jego obrót ( w pewnych granicach) nie ma wpływu na kąt przyspieszenia zapłonu. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |