MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 14, 2025 1:28 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt lis 07, 2006 8:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
Witam

Niestety dopadl mnie pech i padla mi pompa paliwa zakupilem juz takowa i teraz musze sie szybko zabrac za wymiane bo bez auta to jak bez reki [zlosnik] i tutaj moje pytanie gdzie znajduje sie ta pompa i od ktorej strony nalezy sie do niej dobrac czy trzeba wchodzic pod auto czy mozna wyjac ja od srodka??Zaznaczam ze auto to w124 kombii z 91 roku z silnikiem 2,3 benzyna
Z góry dzieki za info.

Pozdrawiam.

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 07, 2006 9:02 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Pod autem na wyskokości tylnego siedzenia po stronie pasażera powinieneś mieć plastikową obudowę po jej zdjęciu zobaczysz pompę paliwa i filtr.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 07, 2006 9:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
witam

Dzieki wielkie za info zaraz wezme sie do pracy bo potrzebuje na jutro auto. Mam jeszcze jedno pytanie czy mozna jakos zabezpieczyc benzyne zeby nie wycielka z baku czy trzeba ja cala spuscic do jakis karnistrow??

Pozdrawiam <br>Dodano po 7 minutach.:<br> aha i jeszcze jedno pytanie filtr paliwa jest przed czy za pompa??chce wykluczyc jej zpachanie sie przez np jakies smieci z paliwa

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 08, 2006 9:20 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
miś89 pisze:
Mam jeszcze jedno pytanie czy mozna jakos zabezpieczyc benzyne zeby nie wycielka z baku czy trzeba ja cala spuscic do jakis karnistrow??


Kup sobie taki metalowy zacisk (coś w rodzaju cybanta), zaciśniesz rurkę i paliwo nie będzie Ci uciekać.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 12, 2006 11:48 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
Witam

Niestety pomimo wymiany pompy paliwa moja mercedes nie chce ze mna współpracowac :( otóż wymienilem pompę paliwa + nowiutki filtr zalozylem ale auto nie chce zagadac mysle ze moze byc jeszcze zapowietrzone ma takie objawy ze jak jade np na LPG i pezelacze na Pb to silnik pochodzi normalnie przez jakies 10-15 sek. i potem zaczyna sie dławic tak jakby nie dostawal paliwa.szukalem czegos na ten temat w wyszukiwarce ale niestety nic nie znalazlem :cry:
1.czy jest jakas specjalna śruba czy cus zeby odpowietrzyc układ paliwowy??
2.Mile widziane wszelkie sugestie do czego jeszcze moznaby spojrzeć aby auto zagadalo.

Pozdrawiam

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 12, 2006 1:04 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Nie ma żadnej śruby; włączasz dwa-trzy razy zapłon i po sprawie.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 12, 2006 1:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
hmmmm

to znaczy ze cos musi byc jeszcze nie tak bo nichce chodzic na Pb za zadne skarby :(

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 12, 2006 4:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
Widze, że masz kombi to pewnie masz też dwie pompy a nie jedną jak sedan, pierwsza między tylną belka a zbiornikiem schowna pod takim śmiesznym plastkiem, druga tam gdzie już wymieniłeś.

_________________
S124 300TE 4-MATIC
S124 E280T
Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 12, 2006 5:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
o widzisz to moze byc cos :lol: ta droga pompa to jest takie cos z tylu mniej wiecej na srodku auta?? <br>Dodano po 2 minutach.:<br> aha a moze ktos wie w jakim celu w kombii sa 2 pompy??

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 12, 2006 6:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
miś89 pisze:
ta droga pompa to jest takie cos z tylu mniej wiecej na srodku auta??

Tak, łatwo ją wytropić [oczko] a dwie pompy są dlatego, że w kombi jest inaczej umiejscowiony zbiornik, pierwasza pompka wisi niżej dna zbiornika i podaje paliwo do drugiej która jest dużo wyżej.

_________________
S124 300TE 4-MATIC

S124 E280T

Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 12, 2006 6:46 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Jurand pisze:
Widze, że masz kombi to pewnie masz też dwie pompy a nie jedną jak sedan, .

Akurat tutaj nie ma znaczenia: kombi czy limuzyna i dywagacje typu: "jedna podaje do drugiej" są zupełnie pozbawione podstaw. Po prostu: od określonej pojemności (chyba chodzi o 3 litry, nie pamiętam jak 2.6 i 2.8) Niemcy wsadzali dwie pompy. Na szkoleniu mówili, żeby zmniejszyć hałas pomp w czasie pracy. I to cały powód.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 12, 2006 9:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
hmmm

a moze sa 2 po to ze jedna np pompuje paliwo jak zbiornik jest pelen i tak np do polowy a druga od polowy do zera?? troche dziwne by to bylo ale moze tak jest ja mam pojemnosc 2,3 ale tak na oko z tym halasem to 2 pompy pracuja glosniej niz jedna.chyba ze to jakas inna technologia jest ja sie tam na tym nie znam wiec zdaje sie na kolege ktory jak pisze byl na jakims szkoleniu w tym temacie.

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 13, 2006 9:17 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
A jaka pampe kupiles - orginal czy podrobie i ile kosztowala jezeli mozna zapytac?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 13, 2006 2:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
witam

ja kupilem orginal ale uzywke nawte miala jeszcze oryginalny filtr mercedesa bo kubilem razem z nia filtr i to badziewo male ktore nie wiem do czego sluzy;) a zaplacilem za to 150zł przy zakladaniu jej do auta filtr oczywiscie zmienilem na nowy

Pozdr.

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 14, 2006 11:18 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
a paliwo dochodzi do ukladu wtryskowego ?odkrec przewód i sprawdz czy jak krecisz rozrusznikiem (moze juz przy wlaczonym zaplonie) jak pompa chodzi to czy paliwo sie leje ... pisalem o tym w watku o uruchamianiu w116 w forum dział zabytkowych

moze odwrotnie filtr paliwa założyłęs ??

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl