MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Mercedes CE 300
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=21967
Strona 1 z 1

Autor:  wesoly258 [ czw lis 09, 2006 8:10 pm ]
Tytuł:  Mercedes CE 300

WItam wszystkich mam pytanko interesuje mnie model tego mercedesa czy moze mi ktos cos powiedziec czy warto kupic takie cacko czy jest awaryjne jak wyglada praca auta po zamontowaniu LPG i jesli sa ludziska ze szczecina to gdzie mozna zalozyc najlepszy gaz ???pozdrawiam

Autor:  herni [ czw lis 09, 2006 8:12 pm ]
Tytuł:  300 ce

a co myslicie o tym http://eurocar-auto.otomoto.pl/index.ph ... d=C1844565

Autor:  gibber [ czw lis 09, 2006 11:28 pm ]
Tytuł: 

Coupe 124 za 9 tysiaczkow z !haczykiem. Zwracam uwage na akcent przy slowie haczyk.

Autor:  heniekx [ pt lis 10, 2006 8:19 am ]
Tytuł:  Re: Mercedes CE 300

wesoly258 pisze:
WItam wszystkich mam pytanko interesuje mnie model tego mercedesa czy moze mi ktos cos powiedziec czy warto kupic takie cacko czy jest awaryjne jak wyglada praca auta po zamontowaniu LPG i jesli sa ludziska ze szczecina to gdzie mozna zalozyc najlepszy gaz ???pozdrawiam

Czesc, sa ludzie ze Szczecina i z okolic a gaz to najlepiej zalozyc sobie w kuchni do gotowania :D a tak serio to: zastanow sie ile bedziesz jezdzil rocznie tym wozem, jak wzrosna koszty eksploatacji na gazie, jak stary silnik dostanie w dup.., czy to sie naprawde oplaca!

Autor:  Dariusz Suchorz [ pt lis 10, 2006 8:20 pm ]
Tytuł: 

Przy obecnych cenach benzyny i LPG trzeba się głęboko zastanowić kiedy zwróci się gaz.
Ostatnio liczyłem i przy założeniu spalania PB na poziomie 9l/100km i gazu ok 13-14l, gaz prawie nie opłaca się. Różnica jest ok 4zł/100km.
Montaz LPG to koszt min 2 tyś zł.
Gaz zwraca się po przejechaniu 50tyś km, wydaje mi się, że nie warto.
Dodatkowy koszt LPG to wyniany filterków i dodatkowy koszt przeglądu gazu, no i chyba najważniejsze- silnik dostaje w tyłek.
Najczęściej mało jeździ się na PB, prawie cały czas na gazie i układ wtryskowy pracuje na sucho.
Pompa paliwa dostaje w tyłek, potem nie chce chodzić na benzynie.
Inaczej jest przy sekwencji, ale co 80tyś trzeba zmieniać wtryski gazu- to jest duży koszt, no i instalacja jest droga.
Podsumowując - gaz za 2tyś po przejechaniu 50tyś dopiero zaczyna zarabiać, o ile nic wcześniej nie popsuje się i podniesie koszty, a to zdarza się.

Autor:  janus [ pt lis 10, 2006 9:38 pm ]
Tytuł: 

Dariusz Suchorz pisze:
statnio liczyłem i przy założeniu spalania PB na poziomie 9l/100km i gazu ok 13-14l, gaz prawie nie opłaca się.



Przesadziłeś znacznie z tym spalaniem gazu jesli benzyny wezmie 9l to gazu 11l no chyba ze kiepsko ustawiony jest silnik to raz a dwa fura 3.0l raczej nie spali 9l na 100 km a wiadomo przy wiekszej pojemności auta gaz szybciej sie spłaca.

Jednak jak sie mało jezdzi to lepiej zostac przy PB

Autor:  Dariusz Suchorz [ sob lis 11, 2006 8:22 am ]
Tytuł: 

Źle mnie zrozumiałeś, wiem że auta o poj.3 litrów nie spala 9l/100km.
Chodziło mi tylko o proporcję.
Jeśli samochód spala 10l PB to nie spali 11-12 gazu, lecz ok 13-14.
Wiem to z doświadczenia, i nie zależy to od ustawienia gazu, oczywiście można tak ustawić gaz, ale wtedy auto nie będzie jeździło tylko się toczyło.
W123 280TE spala 16-17 PB, a gazu ok 20l.
Z takim spalaniem trzeba liczyć się.
Omega 2.0 spala 9-10PB lub 14l gazu.

Autor:  janus [ sob lis 11, 2006 9:57 am ]
Tytuł: 

no oki teraz sobie mozesz przeliczyc jak napisałes W123 280TE spala 16-17 PB, a gazu ok 20l (podobnie bedzie spalac 124 CE) i wychodzi:

100km na pb 17l*3,73zł = 63,41zł (ceny jakie są u mnie)
100km na lpg 20*2,15zł = 43zł

Czyli oszczędzasz 20,41zł majac instalacje lpg czyli nie trudno przeliczyc ze robiąc 20tys rocznie juz w pierwszym roku ci sie zwróci oczywiscie wszystko to jest liczone tak mniej wiecej bo wiadomo trzeba jeszcze doliczyc jakies inne rzeczy zwiazane z gaze, ale mimo wszystko samochody z duza pojemnościa robiące około 20tys rocznie opłaca sie przerabiac no chyba zeby założyc sekwencje to juz jest mniej opłacalne, w przypadku samochodów z małymi silnikami sprawa lpg nie jest taka różowa <br>Dodano po 49 sekundach.:<br> no oki teraz sobie mozesz przeliczyc jak napisałes W123 280TE spala 16-17 PB, a gazu ok 20l (podobnie bedzie spalac 124 CE) i wychodzi:

100km na pb 17l*3,73zł = 63,41zł (ceny jakie są u mnie)
100km na lpg 20*2,15zł = 43zł

Czyli oszczędzasz 20,41zł majac instalacje lpg czyli nie trudno przeliczyc ze robiąc 20tys rocznie juz w pierwszym roku ci sie zwróci oczywiscie wszystko to jest liczone tak mniej wiecej bo wiadomo trzeba jeszcze doliczyc jakies inne rzeczy zwiazane z gaze, ale mimo wszystko samochody z duza pojemnościa robiące około 20tys rocznie opłaca sie przerabiac no chyba zeby założyc sekwencje to juz jest mniej opłacalne, w przypadku samochodów z małymi silnikami sprawa lpg nie jest taka różowa, inna rzecz to kto wie jak bedzie z lpg znajac zycie i pazerność rządu to w krótce pojawią sie kolejne akcyzy i opłaty ze zostanie mam cng

Autor:  wielki3333 [ sob lis 11, 2006 10:01 am ]
Tytuł: 

jest średnia przyjęta,że gazu pali 20% więcej niż benzyny

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/